Shopinn reviews

Shopinn reviews

Very low
2.5

Utroværdig side

For at gøre en lang og kedelig historie kort. Hold jer væk fra Shopinn.dk! De er fuldstændig og aldeles utroværdige. De svarer gerne når man har brug for tillæg til ens ordre, men hvis det gælder forsendelsen, så er der helt stille. Telefonen tages ikke! Har bedt om bekræftelse på at vores ordre fra 26/6 er annulleret, nu hvor de ikke kan få den sendt som lovet flere gange! Vi har stadig ikke hørt noget ang vores ønske til annullering! Virkelig dårlig kundeservice, eller hvad man kalder den form for "service"

Bestil intet fra Shopinn.dk !!

Utroværdigt

Jeg har bestilt en hylde den 24/6 har ikke modtaget ordren efter 6 uger,har mailet med shopinn.Øh varen skulle komme fra fjernlager hmm det tager vel ikke så lang tid .Jeg har nu købt et andet sted,ærgeligt at jeg ikke har set anmeldelserne her på siden først. Hold jer langt væk fra Shopinn
Venlig hilsen Kirsten Engelbreth.

Det er da utroligt

Hvis jeg ikke får mine penge tilbage inden 2 dage, så melder jeg shopinn til politiet.. Det er jo svindei.

Har heller ikke modtaget en vare efter en måned

jeg har bestilt en hjørnehylde og har heller ikke modtaget nogen vare endnu.

Kan kun beklage at jeg ikke fik set mig for her på trustpilot, før min handel.
Hvor er det ærgeligt at de ikke holder deres aftaler.
Det kan ikke være en god fornemmelse at drive forretning på den måde.

Fusker firma!!!

Hold jer langt væk fra den her hjemmeside!
Jeg bestilte var desværre for hurtig, og bestilte desværre uden at undersøge hjemmesiden grundigt nok!
Der er gået 1½ måned og jeg har endnu ikke modtaget varerne!
Jeg har ringet og sendt mails og bedt om at få krediteret beløbet, og det lykkedes mig at få svar fra direktøren Peter Aagard, der via mail lovede mig at kreditere beløbet. Det er dog ikke sket, selvom han bliver ved med at love det!
Han er en fusker og bør politianmeldes!

Mystiskt firma

Pengene bliver hævet med det samme. Produktet bliver aldrig afsendt. Undrer nu om firmaet overhovedet findes, eftersom de aldrig svarer telefonen eller svarer tilbage på mails?

Svindler - PAS PÅ

Jeg har samme oplevelse som H. Jakobsen. Pengene blev trukket med det samme.
Blev holdt hen med en "sludder for en sladder" hvorfor jeg ikke fik tilsendt varen.
Fortrød købet pga. manglende levering og har ikke set en krone endnu.

Ja, det er tyveri og jeg vil også politianmelde!

Hurtig og effektiv service og levering

Sendte lørdag en e-mail og fik svar inden for en halv time :-). Bestilte varer lørdag og fik tirsdag morgen en mail om at varerne var afsendt med fragtmanden. Leveret onsdag. Alt har fungeret perfekt.

Svindler

Pengene trækkes omgående men de bestilte varer kommer aldrig. Hold jer langt væk fra denne svindler! Jeg politianmelder ham, hvis ikke han straks tilbagefører mine penge. Det er jo tyveri. Find jer ikke i det!

Skod skod skod

De hæver pengene med det samme - men sender aldrig varerne. Kontakter dem via mail - intet svar før efter 3 mails og 14 dage er gået. Først da jeg finder en anden mail på firmaet via CVR registret får jeg svar at de nok skal sende mine varer. Men ingen svar på hvorfor de er forsinkede - hvorfor de har hævet pengene før tid - ingen undskyldning.

Lorte sted som man skal bruge alt for meget tid på! Fik mine varer efter knap 5 uger, og penge var hævet dagen efter bestilling. Deres leveringsbetingelser siger: levering indenfor 6-8 dage, pengene trækkes først når varen afsende.... Løgn løgn løgn!

Øvv!!

Han lover!!
han snyder!!
han stjæler!!
han lyver!!

HOLD JER VÆK FRA HAM!!

OMG - hvordan kan det tage så lang tid?

d. 17.2 bestiller jeg varer fra shopinn.dk som er en vase og 3 keramikæbler. D. 2/3 modtager jeg en mail fra dem, ang. min faktura, selvom jeg ikke har modtaget varerne endnu og det gør jeg opmærksom på per mail og får svar samme dag at det var en smutter og de sender varerne i morgen.
D. 7/3 modtager jeg varerne, men opdager desværre at vasen er i stykker, som jeg skriver til dem med vedlagte billeder. De beklager og siger at de sender en ny.
D. 28/4 har jeg stadig ikke modtaget noget og mailer til shopinn og samme dag skriver de at det er en smutter (igen) og vil få en ordre igang på den.
Dags dag (17/5) har jeg stadig ikke modtaget vasen og har lige mailet dem igen.
Og efter at have læst anmelderne her på siden, er jeg noget spændt på om jeg nogensinde modtager vasen eller mine penge retur.

Bestilte varer aldrig ankommet!!

Jeg bestilte OG betalte for nogle varer den 4. marts 2011. Dags dato 3. april er der ikke dukket noget op endnu. Jeg har ringet, men ingen tager telefonen, og jeg har sendt en mail, men ingen besvarer den.
Så jeg kan kun medgive, hvad andre har skrevet: Hold jer langt væk fra denne butik, da det lugter langt væk af fup og fidus!

STOP!

Hold jer væk!!!!! Jeg fik desværre først læst anmeldelserne på Trustpilot efter jeg havde gjort mine bestillinger :-(

Som det kan læses nedenfor - er dette bestemt ikke en virksomhed som man bør handle med. Stol derfor ikke på alle e-mærker!

For at gøre en kort historie lang (eller er det nu omvendt) - kommer her min oplevelse med Shopinn og dets ejer P.Aa. (da det desværre ikke er tilladt at nævne navne):

1. Efter at have købt en række varer på ShopInns hjemmeside, bestilte jeg varerne med Dankort - men desværre glemte jeg at få nogle bestillinger med (så for at undgå at betale fragt to gange, skrev jeg og fik aflyst ordren). Jeg fik samtidig en email bekræfigelse på, at ordrene hermed var aflyst (dette er måske nok min fejl at jeg var for hurtig på aftrækkeren - men sådan kan det jo gå).

2. MEN, alligevel 5 dage efter bliver beløbet trukket (som det også fremgår af nedenstående anmeldelser, trækkes penge altså fra ens ordre selvom denne ikke fremsendes - dette er ULOVLIGT, se bl.a. NETS hjemmeside).

3. Efter en noget træls envejskorrespondance - lykkedes det med nøje og besvær 3-4 dage senere at komme igennem - hvor P.Aa. endda lover at give 10% afslag på den nye ordre..... WOV!

4. Da den nye ordre således trækkes - er de 10% selvfølgelig ikke fratrukket - så tomme ord og varm luft - det burde være ShopInns slogan. Efterhånden, var jeg dog temmelig ligeglad, bare jeg fik mine varer.

5. Samtidig, af ordrebekræftigelsen på den nye vare, som det også kan læses nedenfor, står der leveringstid ca. 6-8 hverdage - som man nok forestille sig, gik der ikke 6-8 hverdage, men snarere 3 uger.

6. SÅ skulle man tro at ens problemer med Shopinn er forbi - MEN.... NEJ! Da vi så får ordren, så viser det sig, at en af varerne øjensynligt ikke findes - så den er såmænd bare udeladt (uden nogen form for notits eller henvendelse) - heldigvis lover P.Aa. at sætte pengene ind for den manglende vare..... Gad vide om det sker?????

Konklusionen er derfor helt klar - hold jer langt væk fra Shopinn.

Shopinn snyder sender ikke varer

Jeg har d.1/2-11 fået besked på at varer er afsendt. Idag d. 11/2-11 stadig ingen varer. De har trukket pengene. Har ringet til dem både morgen og aften den sidste uges tid. De tager ikke Tlf. Har nu også sendt dem en mail. Lad vær at handle på shopinn.dk

For lang leveringstid

Jeg bestilte først en stepbænk og der gik mange uger før jeg fik den. Lige da de havde orienteret mig om at den nu ville blive afsendt der ville jeg faktisk gerne købe en til. Jeg spurgte i en mail om jeg kunne nå at få en ekstra med - men fik aldrig svar. (så kunne jeg have sparet postgebyret)

Nu har jeg så bestilt en til (fordi jeg gerne vil have den samme model) og den blev bestilt den 13. januar - i dag er det den 24. januar og jeg har stadigvæk ikke modtaget den. Men der kommer vel til at gå 3 uger ligesom den første. Derfor kun 2 stjerner. Hilsen Sine Falsing

www.shopinn.dk Details

Se vores udvalg af kvalitets møbler - vitrineskabe - skænk. brugskunst lanterner - hylder - entre møbler vi levere inden kort tid og lige til din dør

Visit Shopinn