Shopoutlet reviews

Shopoutlet reviews

6.6

Hurtigt og biligt

bestilte tirsdag og fik det allerede om onsdagen. Varen, købt i outletten til -75% var rigtig billig og fin kvalitet. Ikke sidste gang jeg handler der.

Hurtig levering. Billig og virkelig flot softshell fra mikkline.

Shopoutlet skal se at få styr på deres virksomhed

For to uger siden bestilte jeg fire ting til min datter på 3 år. Regntøj, termotøj, hue og nattøj. Et par dage senere blev jeg ringet op af en fra firmaet. Hun fortalte at de desværre ikke havde huen længere. De havde heller ikke det koralfarvede termotøj, jeg havde bestilt. Hun tilbød at sende det i orange, men det var jeg faktisk ikke interesseret i. En mand i baggrunden tilbød, at hvis jeg kunne vente en uge ville de få noget koralfarvet termotøj. Det kostede godt nok hundrede kroner mere, men jeg skulle få det til samme pris. Ok, det var fint for mig. De havde desværre heller ikke det nattøj, jeg havde bestilt. Hun vil gerne sende mig et sæt med et andet mønster. Jeg afslog tilbudet. Da jeg så mere end en uge senere modtog pakken fra Shopoutlet, havde de alligevel sendt det orange termotøj og det andet nattøj, som jeg af afvist i telefonen. De havde godt nok kompenseret med 10 procent rabat, men som kunde gider man bare ikke at handle så uprofessionelt sted en anden gang.

Det kunne ha været bedre

De er meget svære at få fat i, ringede 3 gange en fredag da jeg havde spørgsmål ang. ordre jeg var ved at lave, der var ingen der tog telefonen, skrev en mail, har aldrig fået svar. Ringede igen om tirsdagen kom da endelig igennem og fik svar på mine spørgsmål.
Bestilt vare som kom 4 dage senere i en kæmpe kasse, alt lå hulter til bulter, 3 ks. med sko som alle lå løse i denne kæmpe kasse.
Det virker ellers til at de har pænt tøj til billige penge, men oplevelsen var noget æv.

Extrem hurtig levering af godt tøj :o)

Bestilte varer søndag aften, og fik dem leveret tirsdag. Min søn kunne desværre ikke passe alle T-shirts så jeg sendte dem tilbage onsdag. Pengene var sat ind på min konto igen fredag eftermiddag - det er da god og hurtig service :o)
Bluserne vi købte, er rigtig pæne og af overraskende god kvalitet (3 stk for 125 kr, så forventer man altså ikke det allerbedste).
Nu venter jeg bare på at de får nye varer i butikken, for det er helt sikkert ikke sidste gang jeg handler der :o)

Billige priser og fin levering

Super shop at handle i og fik en masse lækkert ny børnetøj og lidt nyt til babyen for næsten ingen penge - nå ja og fandt da også lidt til mig selv *SS*

Jeg fik mine varer 3 dage efter jeg havde bestilt, som er helt okay i forhold til andre shops hvor man ikke sparer penge på prisen.

Kan klart anbefale til andre at handle hos Shopoutlet hvis man vil spare penge på tøj til børnene og sig selv :)

Sparede penge og fik varerne hurtigt

Jeg bestilte en masse billigt børnetøj hos ShopOutlet til vores dreng, og har nu handlet ind til hele foråret, som jeg ikke kunne få meget billigere andre steder. Varerne kom 2 dage efter jeg havde bestilt.

Ikke sidste gang, at jeg handler der, kan varmt anbefales :)

Første og sidste gang jeg handler der

Det gode først:
Hurtig ekspedition og levering
Tilbagebetaling på konto skete samme dag, som der havde været telefonkontakt

Knap så godt
Det bestilte var ikke på lager. Der bliver efterladt en besked på min telefonsvarer om at der sendes noget andet med.
Da varerne kommer er der kun 1 jakke i stedet for 2. Der er 3 sæt drengeundertøj selvom det var pigeundertøj der var bestilt og børnesandalerne var ikke i den bestilte farve. Undertøjet var jeg informeret om på tlf.svarer MEN IKKE at det var drengeundertøj der kom med.
Kontakter Shopoutlet.dk på tlf. Samme dag men får deres tlf.svarer. Der bliver ikke ringet tilbage. Næste hverdag kontaktes de igen. De undskylder meget og lover at sende de rette varer afsted. Lidt senere ringes jeg op af en anden medarbejder der kommer med mange bortforklaringer og undskyldninger. Hun lover at sende denmanglende jakke samme dag. Pigeundertøj kan hun ikke klare i de modeller/størrelser jeg ønsker selvom der stadig sælges det på jhjemmesiden. Flere undskyldninger om server og lagerstyring der ikke opdateres. Bliver tilbudt 2 andre sæt unddrtøj i pigemodel plus en kompensation i form af strømper når der ikke kan leveres 3 sæt undertøj.
jeg vælger at nøjes med jakken og får refunderet penge for 3 sæt undertøj.
dagen efter kommer jakken med posten.
Det pigeundertøj som var udsolgt er stadig på hjemmesiden i de str/farver som jeg ikke kan få. Bondefangeri.

De får 1 stjerne pga. Den hurtige ekspedition og den hurtige tilbagebetaling. Resten var helt skidt.

Opdatering 2/3 2014: har netop set at de softshelljakker jeg købte har stået til en anden (billigere) pris og er blevet sat op. Svindel og humbug! Før var prisen 100 kr. Stk. Og 2 for 150 kr.
For mig var prisen 150 kr. Stk. Og 2 for 200 kr.
Endnu en grund til ALDRIG at handle ved Shopoutlet.dk igen!!!!

Ok - men det kan blive bedre.

Købte et par sko i en str 40 - INGEN steder fremstår det at skoene er meget lille i str - ergo jeg modtager en par sko der i str svare til 38, det synes jeg ikke er iorden.

Ellers var leveringstiden også OK - ikke super hurtig men hurtigere end sidst - Stofbleerne var som jeg kender dem så det var jo godt.

Super priser, dog lidt for lang leveringstid.

Bestilte søndag D. 19 januar.
Fik hurtigt en ordrebekræftelse. Da jeg fredag D. 24 januar Stadig ikke havde modtaget på trods af der står pakken bliver sendt indenfor 2-4 hverdage, ringede jeg ind til dem.
Pakken blev sendt i fredags D. 24 og har modtaget idag. Alle varerne er som de skal og tøjet passer i størrelserne.
Super god service. Ville have givet 5 hvis pakken var kommet før, men handler her helt sikkert igen! 👍

Gode tilbud, hurtig levering

Bestilte mine varer mandag aften og modtog dem torsdag formiddag. Alt gik som det skulle med den ene undtagelse, at en af de bestilte varer åbenbart var blevet udsolgt. Det ville have været rart med en mail, der informerede om dette på forhånd. Nu var det ikke det store problem, men det kunne jo have været lige netop den vare, der var afgørende for ordren og at man derfor slet ikke ønskede at handle alligevel.
Men bortset fra dette fungerede alt upåklageligt og der blev også kun trukket penge for de varer jeg modtog, så jeg har absolut intet at udsætte på webshoppen og handler der gerne igen en anden gang.

Alt gik galt !

Opdatering ; fik mine penge retur for blusen, så ændre fra 1 til 2 stjerner.
.....
Jeg bestiller for godt 1500 kr. Tir. D. 7 jan.
Jeg venter og venter, efter 3 dage uden besked om afsendt pakke, kontakter jeg kundeservice pr. Mail. Fredag.
Jeg får lørdag svar om at vedkommende vil kontakte lageret mandag, og finde årsagen.
Mandag - får svar om at en del af mine bestilte varer er udsolgt,( 6 stk.), derfor får jeg 10 % rabat på den samlet pris. Det er så en aftale, og fint at de giver lidt kompensation.
Jeg modtager pakken tirsdag ( en uge efter bestilling ). Fint tøj, men nu mangler også en t- shirt, jeg har betalt for !
Ringer til kundeservice, og får besked om at de vil ringe tilbage, da vedkommende er på lageret....desuden virker personen irriteret over mit opkald !
Efter halvanden time kan jeg ikke sidde og vente på retur-opkaldet mere.....
Jeg har også sendt en mail igår, om problemet...intet svar !
Har sendt endnu en mail i dag, venter stadig på svar !
Håber at min t - shirt er på vej, ellers vil jeg have mine penge retur !
Alt i alt...
- rod med lageret ( har ikke de varer der kan bestilles i webshoppen )
- Alt for lang leveringstid
- middelmådig kundeservice
Desværre har de nu mistet en kunde..

Dårlig service

Jeg bestilte en buksedragt, og først efter jeg havde fået ordrebekræftelsen får jeg en mail om at varen var udsolgt. Fik aldrig mine penge retur på trods af de nåede at trække dem, inden jeg fik mailen.

Jeg handler på nettet for at spare tid, og her blev det i stedet energi- og tidskrævende.

Jeg bestilte lidt blandede varer hos ShopOutlet og fik dem inden for rimelig tid. Desværre var det ikke alle varer der var med. På følgesedlen var de pågældende varer streget ud og der var noteret "udsolgt". Det var ærgerligt og havde været god stil at oplyse mig om det før varerne blev afsendt.

Jeg opdagede herefter, at det fulde beløb var blevet trukket fra min konto, og kontaktede derfor ShopOutlet. Jeg fik hurtigt svar tilbage om, at pengene for de udsolgte varer var tilbageført + 20% i rabat som plaster på såret. Det lød jo fint, men knap en uge senere, var beløbet stadig ikke tilbageført til min konto. Jeg rykkede ShopOutlet og fik prompte svar og nu er pengene endelig tilbageført.

Dertil skal det siges, at der står følgende i købeloven:
"Hvis du bestiller en vare over nettet, skal du kun betale forud, hvis du betaler med et betalingskort, hvor du oplyser kortnummer, udløbsdato og kontrolcifre. Så må sælgeren først trække pengene på din konto, når varen er afsendt". Hvis ShopOutlet havde holdt sig til købeloven, var dette aldrig blevet et problem for denne handel.

Kvaliteten af varerne er fin og priserne billige. Jeg fik også mine penge som jeg skulle. Men det faktum at jeg ikke blev informeret om de manglende varer forud for afsendelsen og at jeg selv skulle henvende mig og yderligere rykke for svar, har gjort totaloplevelsen tilstrækkelig dårlig til, at jeg ikke vil anbefale andre at handle hos ShopOutlet. Jeg handler på nettet for at spare tid, og her blev det altså i stedet energi- og tidskrævende.

god service, billige priser

Jeg bestilte 2 trøjer, der var lidt problemer med levering, men vi fandt en løsning på det.

Super kundeservice. Jeg vil helt klar handle hos dem igen.

god service

Jeg skal bruge nogle hvide strømpebukser til min store datter.som skal gå lucia. Jeg nævnte at vi sku bruge dem allerede på søndag og jeg derfor håbede på hurtig levering.Dagen efter bestillingen modtog vi varerne. Mange tak.

Super product, og super hurtig levering ++++

Hej, Jeg købte nogle sweatpants, og et er de fedeste og billigste jeg ogensinde har ejet. Kanon hurtig levering, og alt ialt en perfekt oplevelse.
Jeg ved ikke hvorfor de kun har midel karakter herinde, de fortjener meget bedre.
+++++++++++++++++++++++++

dårligt

jeg bestilte 2 flyverdragter hos shopuotlet.dk , der stod de var på lager ellers ville jeg jo naturligvis ikke havde haft bestilt dem, da jeg ikke hørte noget i 2 dage, skrev jeg en mail til dem, fik godt nok hurtigt svar, men så havde de pludselig ikke de 2 dragter på lager, de ville først komme idag mandag, da det var d. 6 jeg bestilte dem synes jeg personligt det er for lang vente tid da det idag er d. 11 og de først ville få dem på lager idag. Så jeg valgte at afbestiller, nu er der bare et problem der har trukket pengene fra min konto. DÅRLIG SERVICE.. Og så idag d. 13/11 er en af deres medarbejder så fræk at sende en mail til mig. Jeg har lige læst, din anmeldelse på truspilot, og jeg synes egentlig den er lidt unfair. Hvis du læser vores leveringsbetingelser, så har vil din ordre afsendes inden for 2-4 hverdage, og det vil vi kunne have overholdt. skrev han. og der var jo gået 5 dage og stadig uden min pakke var sendt. så jeg forstår ikk de begynder at kontakte mig via mail. VIRKELIG UTILFREDSSTILLENDE.. HOLD JER FRA DENNE SIDE..

Gode produkter, gode priser, hurtig levering

Gode produkter, gode priser, hurtig levering, det man forventer. Tillykke.

Gode varer til billige priser, men dårlig kundeservice

Jeg bestilte for et par uger siden en jakke og to sæt termotøj hos Shopoutlet.

Ved leveringen - som i øvrigt forløb helt efter bogen - kunne jeg konstatere, at det ene termosæt var af et andet mærke og af ringere kvalitet, end hvad jeg havde bestilt og betalt for.

Jeg har i skrivende stund to gange kontaktet Shopoutlet pr. e-mail for at få dem til at sende mig det rigtige termosæt, men jeg har endnu ikke fået svar.

Det er en skam, at Shopoutlet tilsyneladende ikke tager deres kundehenvendelser seriøst, når de har lavet en fejl (hvilket jo kan ske for enhver), da de i øvrigt synes at have en forretning med et godt koncept.

Opdatering:

Efter at have postet ovennævnte anmeldelse blev jeg kontaktet af Shopoutlet med henblik på en løsning af problemet. Jeg oplyste i den forbindelse Shopoutlet, at jeg grundet det manglende svar fra virksomheden havde valgt at tage det "forkerte" termosæt i brug, og at Shopoutlet derfor blot kunne tilbageføre et beløb svarende til differencen på det termosæt, jeg bestilte, og det termosæt jeg modtog.

Jeg har ikke hørt fra Shopoutlet siden, og jeg har ikke fået differencen tilbageført, hvilket jeg finder er en fuldstændig uacceptabel opførelse. Jeg har derfor valgt ændre min anmeldelse, således at Shopoutlet får 1 stjerne stedet for de 2 stjerner, som jeg oprindeligt havde givet virksomheden.

Hold jer fra Shopoutlet, for der er ingen kundeservice, hvis de kommer til at lave en fejl.

shopoutlet.dk Details

Visit Shopoutlet