ShopSport.dk reviews

ShopSport.dk reviews

9.1

Hurtig og billig

God og hurtig service, og til en god pris

Fin service

Fin service. Vi havde bestilt en bluse med min søns navn trykt på. Vi havde bestilt den til selv at skulle afhente, men ShopSport skulle alligevel ned i hallen hvor min søn træner, og tilbød selv at tage den med derned og aflevere til ham. Fin fin service :-)

hurtig service

Jeg er rigtig tilfreds. Jeg modtog varerne meget hurtigt

super service

den bestilte vare var i restordre, men jeg fik besked pr telefon og fik varen hurtigt. Fin service. Helt pålidelige

Super service :-)

Super service, hurtig ekspedition, billige og godt udvalg på hjemmesiden. Kan kun give de bedste anbefalinger :-)

super service

Har simpelthen fået den bedste service fra denne side. Et opkald om forsinkelsen på de sko jeg bestilte er service men det er endnu bedre når sælger før alt for at hjælpe med at nå at få skoende inden dagen hvor de skulle bruges, og det luksus. Kan varmt anbefale dem

Potentiale til noget større

Godt stævne som med de faciliteter der er til rådighed kan blive et stort stævne.
Godt at har mulighed for at spille mange kampe i stedet for bare kun tre og så er man færdig vigtigt at tage hensyn til breden

Fin service - voldsom dyr fragt

Det var nemt at finde varen og handle men jeg fik et chok over at fragten med GLS var så høj! Og så skulle jeg tilmed ud og hente pakken selv.

Virkelig god service

Har fået en virkelig god service hos Shopsport. Til trods for at jeg misforstod hvornår jeg kunne afhente min pakke og at pakken så blev sendt tilbage til Shopsport, så var de kun interesseret i at jeg fik min vare leveret inden jul. Shopsport var så venlig at sende pakken igen, nu til en ny adresse og pakket ind, så varen var klar til at komme direkte under juletræet. De ringede mig sågar op for at høre om pakken måtte stilles i en garage eller lignende hvis der nu ikke var nogel hjemme når pakken skulle afleveres. Det er virkelig god kundeservice!!

Billigt og hurtigt

Stort set altid gode priser. Leveringen går også stærkt. Er glad for alle de produkter jeg har modtaget derfra

Dårlig kommunikation

Hvis der er problemer med en levering bliver der ikke givet information om dette.
ShopSport

Reply from ShopSport

Hej Jørgen

Ved ShopSport.dk gør vi alt for, at vores kunder får en god handel og en god service. Vi bestræber os på at være de bedste indenfor vores felt. Derfor behandler vi alle tilbagemeldinger fra vores kunder seriøst.
Vi er derfor naturligvis meget kede af din oplevelse.
Jeg har selvfølgelig undersøgt din bestilling.
Du har bestilt varen 16 DEC. Der er jf. vores website 2-4 arbejdsdages levering på denne vare. Vi har afsendt varen 20 DEC. Altså efter 4 hverdage. Du har ved telefonisk kontakt også fået oplyst at varen er sendt den dag.
Jeg har ligeledes undersøgt ved GLS og de har modtaget varen 20 DEC og dagen efter 21 DEC har de afleveret pakken i den pakkeshop som du har ønsket. 23 DEC har du afhentet pakken i pakkeshoppen.
Derfor er varen, trods en travl julehandel, leveret jf. vores handelsbetingelser. Ligebedes som du har fået statusopdateringer i hele forløbet.
Jeg er derfor lidt usikker på, hvad din kritik og anmeldelse bygger på.
Så for at forbedre os og forstå din anmeldelse, må du meget gerne tage kontakt til os på vores servicetelefon +45 91945992 eller til mig personligt på +45 21429697.

Godt nytår.

Kim
Team ShopSport
khm@shopsport.dk

Fantastisk betjening.

Fangede telefonen og spurgte om de havde varen på lageret, et øjeblik henter det fra hylden. Jo da det var på lager, lagt til siden og efter endt webb ordre blev status ændret fra modtaget til afsendt. Dagen efter stod jeg bare med de rigtige varer. Så jo alle tiders betjening

Fin pris og hurtig levering

Gode varer, de rigtige mærker til en rimelig pris

Fin service og hurtig levering

Bestilte et par løbehjul, modellen var dog lige udgået, så jeg blev kontaktet af ShopSport, som ville høre om jeg var interesseret i den nye model, der dog var i en anden farve. Fint at blive orienteret inden, så man havde mulighed for at annulere ordren, valgte dog at modtage den nye model.

Super hurtig levering

Super hurtig levering, selv i julen ;) bestilte onsdag aften og det var der allerede fredag morgen!

Trods juletravlhed og sen eftermiddagsbestilling - blev varerne leveret dagen efter :-)

Fin kundeservice

Havde problemer med at bestille en træningsdragt og kontaktede kundeservice, som var meget hjælpsomme. Leveringstiden var som lovet :-)

Alt ok

Leveret hurtigt i kuvert som lovet.

Gode elastiske gymnastiksko.

leverede til tiden og prisen

sårh deeeet...

ShopSport Details