Shoxverden reviews

Shoxverden reviews

3.1

det er en fake hjemmeside

HOLD JER VÆK. Det hele er fake fra kina!!!

Fusker firma

hold jer langt væk fra dette firma, det er fusk, tjek selv siden ud, den er fyldt med stavefejl, og tydeligvis oversat via google.

f.eks når man vil lave en retur sag, så er der ikke en return knap som de påstår skulle være når man logger ind.

jeg har mistet 1000 kr som det ser ud nu, så hold jer væk.

falsk firma

firmaet er kinesisk, og sælger kopisko, det er de samme som ejer alibaba.com .. benyt ikke siden ..

STOP!!!! DET ER IKKE ORGINALE SKO

Det er ikke orginale sko men blot billige kinesiske kopier, og bestiller du et par, bliver du opkrævet 4-500 oveni i toldafgift inden du kan modtage pakken.

Lad nu være

Det er det samme som andre snyde sider, siden her er registreret i Texas. Så lad nu være med at køb noget der fra!
Hvis nogle spørger om man kan købe der fra, så sig "nej!" og del rygtet, falske annoncer på facebook, skal ikke være der.

Endnu en kopi side

Har set det mange gange før via Facebook, at der er sider som for det meste kun sælger Nike. Den ene gang havde jeg dog bestilt (før jeg begyndte at bruge trustpilot) og jeg fik også mine sko, men efter 4-7 uger. Der er nu gået et halvt år, max, og de er allerede ved at være ligeså slidte som et par der er 1½ år gammelt.

Moteshop

Som i kan se på deres hjemmeside er det under Moteshop som også har MOTESKO som også er fuld af dårlige anmeldelser så jeg bedømmer dem med 1 stjerne så alle kan se de skal holde sig væk fra det her lort..

På motesko's anmeldelser står der flere steder man aldrig modtager varen, og shox sko kan nok ikke købes så billige? Folk må gerne bruge deres hjerner engang i mellem, selvfølgelig er det fup når ALLE deres sko er så stærkt nedsat, det er jo kun derfor de lokker kunder til sig

fup / kopi webshop

hold jer langt væk fra denne webshop

Det er endnu et fupfirma

Endnu et fakefirma som laver Nikesko. Prøv at se under FAQ, de kan slet ikke finde ud at skrive dansk. Hold jer langt væk fra den side.

Is Shoxverden your company?

shoxverden.dk Details

Visit Shoxverden