Sierbestratingtotaalmarkt.nl reviews

Sierbestratingtotaalmarkt.nl reviews

7.9

Goedkoop en snelle levering

Gebakken klinkers gekocht bij sierbestratingtotaalmarkt. Donderdagavond besteld, de dinsdag erop geleverd. Sierbestratingtotaalmarkt was het goedkoopste adres. Keurig afgeleverd door de chauffeur. Zou zo weer bestellen bij dit bedrijf.

Prima tegels

Ik ben erg tevreden met de geleverde tegels. Wel twee kleine puntjes ter verbetering. Zo vond ik het wat onhandig dat op jullie site alleen tegels in m2 zijn te bestellen en niet in aantal stuks. Graag ook deze optie mogelijk maken. En de tegels werden vervolgens op mijn voorkeursdatum afgeleverd maar ik was vantevoren niet even gebeld of gemaild en had er dus geen rekening meer mee gehouden. Toch top!

Klantvriendelijk en -gericht, zoals het hoort.

Vroeger werd het gezegde "de klant is koning" veelvuldig gebruikt. Tegenwoordig is dit gezegde alleen nog bij hoge uitzondering voor bedrijven van toepassing en vaak bij internetwinkels zelfs sporadisch. Wij waarderen het dan ook ten zeerste om weer eens echt als een "ouderwetse" klant te zijn behandeld !!

Goede indruk

Ik ben zeer te spreken zeer goede prijs kwaliteit verhouding van de geleverde producten. Prima klanten service en duidelijke reacties.
Enige min puntje al weer ik niet of dit bij de leverancier lag of bij sierbestratingtotaalmarkt.nl maar ze kwamen niet op de aangegeven lever datum maar een dag te vroeg toen er niemand aanwezig was.

Helemaal fantastisch

Goedkoop geleverd, goed geleverd en snel afgeleverd.

snelle service en lage prijzen

Had 50m2 tegels besteld voor half juni maar het ging allemaal sneller als verwacht dus gebelt met sierbestrating en het was geen probleem om alles 2 weken eerder te leveren. Vaak bij andere winkel niks op voorraad en de levering duurt lang. Min 2 tot 3 weken hier was het geen probleem top winkel.

Dram met afspraken

Niet klantvriendelijk
Sierbestratingtotaalmarkt.nl

Reply from Sierbestratingtotaalmarkt.nl

Geachte heer Kok,

Het bevreemd ons dat u zo reageert, wij hebben op een correcte wijze laten weten dat de door u bestelde U elementen niet uit voorraad leverbaar zijn.

Met vriendelijke groet,
SierbestratingTotaalmarkt.nl
Mark Exters.

Perfecte snelle service

Eerder geleverd dan aangeven, gebeld voor een afspraak die goed is nagekomen en complimenten aan de chauffeur die erg behulpzaam was, top!

Zeer Goed

Ik kan alleen maar zeggen dat ik altijd
zeer goed en zeer netjes behandelt ben
door de medewerkers van Sierbestratingtotaalmarkt

Goede service

Makkelijk en snel, zal het aanraden aan vrienden

volgens afspraak geleverd

Vriendelijke chaufeur !!!

Uitstekende service

Vriendelijk te woord gestaan en geholpen.
Volgende keer gewoon weer hier bestellen

Goede service en attente medewerkers

Een prettige ervaring en accurate oplossing voor een klein misverstand vanwege de levering van producten.

EErlijk gezegd kwamen de steen een dag eerder dan de bedoeling was.

De stenen stonden twee nachten ipv een nacht op straat met risico van diefstal.

Goede service echter stenen niet op tijd geleverd

Ik ben tevreden over de communicatie en mijn bestelling. Er werd keurig gecheckt voor een snelle levering. Alleen zijn de stenen niet op de afgesproken termijn geleverd waardoor we dat weekend niet hebben kunnen straten (was een lang weekend). Hierdoor zit ik nu nog in de rommel. Al met al was het er wel binnen een week maar het had er eerder kunnen zijn, chauffeur was het vergeten!!!

Goedkoop en goed product

Scherpe prijzen, duidelijke en snelle communicatie en goede producten! Zal zeker nog vaker bestellen en aanraden bij anderen.

Professioneel en accuraat!

Vlot en goed. Bestelling netjes op tijd en keurig afgeleverd.

Goede service, maar te grote vrachtwagen bij levering

Klantvriendelijk: de levering was op tijd en kon ook nog uitgesteld worden op ons verzoek.
Minder was, dat de stenen door een enorme vrachtwagen werden bezorgd, die niet onze straat in kon. De stenen zijn om de hoek geleverd, wat heel onhandig was.

Prima - op afgesproken tijd geleverd - kwaliteit goed.

Via de website sierbestratingtotaalmarkt heb ik 75 m2 stenen besteld. Omdat ik niet precies wist wat er nodig was, nam ik telefonisch contact op. Ik werd op heel vakkundige wijze geholpen. De bestelling werd geplaats en keurig op de afgesproken dag en tijd (zelfs een half uur te vroeg) afgeleverd. Het resultaat - een prachtige oprit. Aanbevelens waardig.

achteraan bellen

Ivm het late tijdstip van leveren iets eerder bestellen dan je graag wilt om niet in de knoop te zitten met je planning.

Bij Sierbestratingtotaalmarkt.nl kiest u voor:

Gratis bezorging

Bestelling boven de € 1.250,- worden gratis thuisbezorgd.

Deskundig advies

Sierbestratingtotaalmarkt.nl werkt alleen met deskundige adviseurs die allemaal meer dan 10 jaar ervaring hebben in de bestrating branche.

Messcherpe prijzen

Bij Sierbestratingtotaalmarkt.nl bent u altijd verzekerd van een goede prijs voor onze bestrating producten.

Binnen 24 uur reactie

Al uw vragen worden bij ons direct in behandeling genomen en binnen 24 uur beantwoord.

Telefonisch bereikbaar

Onze adviseurs en klantenservice zijn iedere werkdag bereikbaar van 08.30 tot 16.30.

Ruimste online assortiment

Op Sierbestratingtotaalmarkt.nl vindt u meer dan 50.000 producten. U heeft dus altijd een ruime keus en u kunt eenvoudig producten vergelijken.

Showtuin

In Nistelrode heeft Sierbestratingtotaalmarkt.nl een prachtige showtuin. Daar kunt u een afspraak maken om onze producten te bekijken.

Veilig winkelen

Bij Sierbestratingtotaalmarkt.nl winkelt u altijd veilig. Bij ons kunt u veilig betalen door middel van iDeal. Daarnaast kunt u kiezen voor een overschrijving via uw bank.

Uitgebreide orderbegeleiding

Tijdens elke stap in uw bestelling wordt u op de hoogte gehouden via e-mail of telefoon. We maken altijd telefonisch een afspraak met u voor de levering.

Over Sierbestratingtotaalmarkt.nl

Sierbestratingtotaalmarkt.nl is de grootste sierbestratingwebshop van Nederland. Wij leveren alle soorten sierbestrating, kunstgras, natuursteen, grind en split en andere tuinbenodigdheden tegen lage prijzen.

Visit Sierbestratingtotaalmarkt.nl

Contact information