Sikkerid reviews

Sikkerid reviews

7.7

Helt i orden!

Alt var som det skulle være og jeg modtog den bestilte vare efter et par dage.

Super - også mht. service!

Jeg elsker de steder, hvor der gives ekstra service, som ikke forventes! Dette er et af de steder : Jeg bestilte id-bånd til hele familien, samt ekstra indstikskort (...da disse jo er rart at have). Fik en fin, personlig, mail om, at dem jeg havde bestilt til børn/voksne var de samme, og at jeg blot kunne retunere dem jeg havde for meget, som så ville blive krediteret - incl. portoen for dette. Dette er super service - og god kundepleje!

Kan kun anbefale andre løbere lige at smutte forbi denne shop - for alles skyld ;)

Is Sikkerid your company?

sikkerid.dk Details

Visit Sikkerid