SiteTech Webudvikling reviews

SiteTech Webudvikling reviews

8.5

når kun det bedste er godt nok

vi har benyttet site Tech i forbindelse med vores firmas fun-drive webudvikling. Vi har mødt venlighed, forståelse for vores koncept og nye projekter, vi har brugt site Tech i forbindelse med webudvikling til ny opstået Odense festival med super flot resultat, som vi er meget stolte af.
site Tech er yderst kompetent og levere høj kvalitet, på et professionelt niveau.
Vi som kunde har følt os hørt. Site Tech har en god forståelse og indlevelsesevne der brænder igennem med et flot slutprodukt, som i vores virksomhed har givet positiv resultat i form af kundekreds og reklame af vores produkt.
vi kan derfor kun give de bedste anbefalinger og er yderst tilfreds.

Yderst seriøs og grundig

Vi har brugt SiteTech til at strukturerer og optimere vores webshop www.JYSKfitness.dk og vi har haft et seriøst og konstruktivt sammenarbejde. SiteTech har hurtigt fanget vores ideer og udført dem teknisk og grafisk. vi vil bruge dem fremadrettet, når vi får nye ideer der kræver professionel IT service.

Ingen opgave er for stor til Sitetech.dk

Sitetech laver unikke og brugevenlig hjemmesider samt Sitetech's CMS/framework.. Har set dem alle under deres referencer og vil varmt anbefale dem.

Utrolig talentfuld og professionel.

Jeg har i forbindelse med at jeg selv er i lære som webprogramør brugt Sitetech en del som sparrings partner.
Og det er efterhånden blevet til mange gange hvor jeg har sat fast med en opgave, hvor der er vist stort overskud til at hjælpe med nye ideer og en moderne tankegang..
Jeg er sikker på at Sitetech bliver en af de førende og banebrydene inden for IT og web-bureauer, og jeg har kun positive ting at sige om Sitetech og jeg bestemt anbefalde Sitetech, især på grund af det CMS som er lavet ned til den mindste detajle, men lavet som at man ikke skal være meget inde i IT for at kunne bruge systemet.

Martin Elkjær
Web-integrator

Professionel hjemmeside for IT-amatører

Jeg skulle i forbindelse med virksomhedsopstart overveje om jeg skulle have en hjemmeside.
Fordelene ved at have en hjemmeside var åbenlyse, men ulemperne var en større opstarts-investering, øgede driftsomkostninger til webmaster, da jeg ikke selv har IT-kundskaber omkring hjemmesider, og så det ekstra bøvl som man har hørt fra så mange andre, med servernedbrud, hackere osv.
Jeg fik dog ændret mine holdninger efter en snak med Sitetech, da jeg stort set kunne strege alle ulemperne, men beholde alle fordelene.
Det CMS-system Sitetech har udviklet er genialt. Jeg kunne uden videre anvende dette omfattende styreværktøj, og det endda selvom jeg ligeledes valgte at tilføje et avanceret kunde-login, hvor jeg frit kan uploade mine kunders projekter direkte på hjemmesiden.
Sitetech skabte ganske enkelt efter mit ønske et lukket projekt-forum på hjemmesiden, hvor jeg som projektleder kan sikre, at alle parter har adgang til de senest opdaterede filer og dokumenter. Samtidig foregår al væsentlig information i samme forum, så der automatisk genereres en komplet projekt-historik. Det fungerer helt perfekt.

Jeg kan på det varmeste anbefale Sitetech som leverandør af en hjemmesideløsning, og hvis du har særlige ønsker så er det min erfaring, at de hurtigt kommer med en gennemtænkt, billig og velfungerende løsning.

Michael Toftmann Schmidt
Toftmann ApS
www.toftmann.dk

musikunderviseren.dk

Sitetech har bygget musikunderviseren.dk

Sitetech er et meget pålideligt, samarbejdsvilligt og ambitiøst webbureau. Jeg er positiv overrasket over det fantastiske produkt jeg har fået og vil til hver en tid vælge Sitetech til mine opgaver. Utrolig hurtige til at rette problemer og deres nye CMS-system er genialt for folk uden kendskab til kodning.

Mvh Asbjørn Eggers
musikunderviseren.dk

Ny hjemmeside

Sitetech har leveret en ny hjemmeside til GulvZonen.dk
Vi ville gerne have en der var overskuelig og som vi selv kan opdatere uden at have den store IT viden. Sitetech.dk har leveret det vi ønskede og var virkelig nemme at arbejde sammen med. Sitetech.dk kan helt sikkert anbefales til andre at bruge.
Jesper
GulvZonen

SiteTech Webudvikling Details

SiteTech Webudvikling er specialiserede i udvikling af avancerede webportaler, hvor brugervenlighed og design er i fokus. Størstedelen af vores kunder er derfor virksomheder der ønsker deres koncept udviklet.

Visit SiteTech Webudvikling

We live here: Stormgade 21, 2tv