Skagenfoods reviews

Skagenfoods reviews

6.0

Al for dyrt, mængde og pris hænger ikke sammen.

Vi valgte at prøve Skagenfood, for at få lidt forskelligt fisk og valgte pakken med ekstra laks. De to første leveringer var ok, selv om mængde ikke svarer til pris. Den sidste levering var dog under al kritik.-
Vi fik de fire laksestykker som sædvanlig (denne gang dog skåret i noget ukurrente stykker) og så to små bøtter med fiskesuppe + 2 halestykker fisk - hele herligheden koster 227 kr...
Fskesuppen, som vi prøvede i fredags -skal tilsættes grønsager, fisken og fløde og peppes op med krydderier for at den overhovedet er spiselig. Vi blev enige om at den hummersuppe vi selv laver af og til er 10 gange bedre.
Jeg giver ikke så mange penge for en gang fiske-affald - hvilket jeg skrev til Skagenfood og dermed meldte os ud. Vi syntes simpelthen det her grænser til plattenslageri og er lige smart nok. Skagenfood har i øvrigt fået en mail med vores kritik - men ikke gidet at svare på det.

Enorm god kvalitet....men service halter lidt.

Jeg har bestilt fisk, frugt og grøntsager.

Kvaliteten er helt top. Jeg har fået den bedste fisk overhovet i Danmark hos SkagenFoods.

Desværre halter det lidt med service; Fik ikke altid leveret som aftalt og er blevet vækket midt om natten da jeg fik levering.

En lille kompensation ville har hjælpet lidt, men jeg nøjes med den undskylding som jeg fik.

I heltaget fine varer og resten tror jeg at er undtagelse.

Is Skagenfoods your company?

Visit Skagenfoods