SkalborgSynshal reviews

SkalborgSynshal reviews

8.3

Super synshal!

Altid glad, og imødekommende. God betjening! Jeg for altid mine biler synet her!

Jean leverer altid et retfærdigt syn, til trods for jeg kører ældre BMWer, er der ingen sure miner når jeg kommer - det har jeg desværre oplevet mange andre steder. Her bliver alle folk behandlet ens, hvilket også betyder der ikke er nogen der lige får lov at "smutte" fra en fejl. Dejligt med en synshal der værner omkring min og andres sikkerhed i trafikken!

Tilfreds med kvalitet og pris

Det var den billigste synshal ifølge google i/omkring Aalborg. Selve synet gik hurtigt og til den aftalte tid og jeg fik nogle gode råd omkring vedligeholdelser af bilen. Det er virksomhed jeg helt klart vil benytte igen.

Super sted at få synet biler

Har nu flere gange benyttet Jean og Skalborg Synshal til syn af både biler og campingvogn, og må sige at jeg er oven ud tilfreds, han gør virkeligt hans arbejde, og giver hellere end gerne råd med på vejen, om hvad man skal holde øje med osv.

kompetent synsmand, god service

Købte ny bil for ca. 6 måneder siden, og tænkte at jeg lige ville have en mekanikker til at rende den igennem, inden jeg gav checken til den tidligere ejer - det klarede skalborg syn for en flad 100kr-seddel, påpejede de problemer der var med bilen, og dem der ville opstå senere.

Is SkalborgSynshal your company?

Skalborg Synshal ønsker at fremstå som et kvalitetsbevidst firma. Vi leverer kvalitetsarbejde til konkurrencedygtige priser, og sørger altid for at overholde aftalte betingelser og leveringstider. Det er ligeledes vigtigt for os at minimere enhver anledning til reklamationer, samt at gennemføre en hurtig og effektiv udførelse af den givne opgave. For at sikre et højt serviceniveau er målet for Skalborg Synshal altid at levere et stykke arbejde, der indfrier kundens forventninger. Skalborg Synshal er godkendt af færdselsstyrelsen til at foretage alle former for syn og omsyn af person og varebiler, trailere motorcykler, og campingvogne.

Visit SkalborgSynshal