Skalhuset reviews

Rating distribution

Reviews

About

Bra Service

Sikker handel, bra service. Grejerne kom snabbt, utan problemer. Denne side kan rekommanderes!
Mvh Tomas Hansen
trustpilot stars

Stort utbud och bra servie

Beställt fodral samt laddare till telefoner. Jämförelsevis bra priser. Snabb leverans. Ena fodralet motsvarade inte förväntningarna och det skickades tillbaks och drogs av på ny faktura, utan problem. Hade frågor kring laddaren som besvarades snabbt.
trustpilot stars

Tråkigt utbud, enkelt att beställa, supersnabb leverans!

Hemsidan hade få skal som jag tyckte om och priserna var rätt höga, men jag hittade till slut ett fint skal som jag beställde. Enkelt att beställa och 19 kr i frakt var inte så dyrt! Skalet kom hem till mig på en arbetsdag, det var ett stort plus. Skalet var fint men inte så hållbart, har tidigare köpt skal för ca 25 kr och de hade likvärdig kvalité. Ska nu testa skalet i alla fall, går det sönder precis som mina tidigare så hoppas jag på att de ersätter mig.
Företaget kändes seriöst och trovärdigt i vilket fall som helst.
trustpilot stars

Snabb leverans och bra priser!

Snabb leverans av det skal jag köpte till min mobil. Bra priser för bra produkter! Rekommenderas!

Trevlig support!

Beställde ett mobilfodral, sidan är lättnavigerad med trevlig support. Billig och snabb frakt.

Is Skalhuset your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

skalhuset.se Details

About this company

Visit Skalhuset

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.