Skiferieeksperten reviews

Skiferieeksperten reviews

6.1

Gennemført RINGE!

Jeg havde bestilt skiferie til uge 7 her i 2011 med afgang fra musikhuset i Aarhus fredag kl 10:10 d. 11/2.

Tirsdagen inden sender jeg en mail ind til dem fordi vi har nogle spørgsmål angående sengelinned og sådan lidt små ting.

men om onsdagen ringer han op og spørger om vi vil med en anden bus med en senere afgang for at undgå at skulle skifte 2 gange under vejs.
Det takker vi så ja til og han lover at sende info omkring hvornår og hvor den præcise afgang er.

Bussen kommer 1,5 time forsent da de åbenbart ikke kan finde til VIBY J i Århus.

Vi ventede 5 timer på at få udleveret vores nøgle til værelset da vi nåede frem. og så kunne vi ikke engang få det værelse vi havde bestilt.
Så vi blev sammensat med en person der var afsted alene på et 4 mands værelse, selvom vi havde bestilt et studio værelse til 3 personer.

Liftkort og udlejning af ski gik dog fint og fungerede...

da vi skulle hjem ventede vi 7 timer ud over den aftalte afgangstid da de ikke kunne finde ud af at fylde busserne ordenligt op før de sendte dem afsted.

Desuden af skiferie eksperten ikke selv guider, men de køre sammen med deres søster selvskab kaldt ÉCARD skitours, men de havde ikke infomeret os om at det var dem vi skulle afsted med.
og de havde åbentbart heller ikke infomeret ecard om at vi skulle med.
vi stod ihvertfald ikke på nogle af deres lister.

Øv øv øv..

jeg skal absolut aldrig have noget med dem at gøre igen.
OG JEG VIL I HØJ GRAD FRARÅDE ANDRE DET.

Is Skiferieeksperten your company?

Visit Skiferieeksperten