Skinnerup Rammer reviews

Skinnerup Rammer reviews

9.5

God service samt levering til tiden.

Jeg kan godt anbefale dette firma til venner og bekendte.

fin levering til tiden, flotte rammer

fin levering til tiden, flotte rammer

Hurtig levering og dejlige rammer

Virkelig hurtig levering og rammerne er lige præcis det jeg havde brug for. Tak!

Nemt-hurtigt-god service

Super hurtig levering bestilte rammer om onsdagen over middag og de kom torsdag eftermiddag. Rammerne er rigtig pæne. Det er ikke sidste gang jg bestiller her.
Nemt at finde rundt på hjemmesiden og finde de rigtige rammer. Ordrebekræftelse og faktura hurtigt på mail. Tak for en positiv oplevelse.

God kvalitet og hurtig service

Hurtig levering og forsvarligt pakket.

Godt, og hurtigt leveret

Dog 3 forskellige bagsider på samme rammetype

Super professionel.

Jeg har handlet ved Skinnerup et par gange, og har begge gange fået super service.
Skinnerup kan varmt anbefales, hvis du mangler skifte rammer eller ophængssystemer, Det er det jeg kan udtale mig om.
Men jeg kan ikke forestille mig at det er anderledes med deres andre produkter :-)
Midtjysk-Foto / Ole Mørk.

Fantastisk service fra forhandler, elendig fragtmand!

Jeg bestilte en skifteramme i A2 størrelse den 10/3 og fik en bekræftelse samme dag med forventet levering dagen efter. Dette sker desværre ikke, og jeg kontakter Skinnerup Rammer den 13. I prøver at kontakte fragtfirma men ringer tilbage efter deres lukketid, da de desværre ikke fik fat på dem. Jeg fik så et telefonnummer til dem, men nåede aldrig at ringe den 14. da fragtfirmaet selv ringede inden, og spurgte om det var i orden, at de kom lørdag over middag. Gad ikke at brokke mig, da de alligevel tog sig sammen på egen hånd, og undskyldte med en nedbrudt fragtbil. Vi aftalte, at buddet ville ringe en times tid i forvejen, og så ville alt være i orden.
Men lørdag bliver klokken så middag, intet er hørt. Den slår 15, men stadig intet. Jeg prøver at ringe, men ja, der er selvfølgelig lukket. Klokken når at blive 18.30, og så ringer buddet på døren, UDEN at ringe først. Heldigvis var jeg da hjemme, men det er simpelthen for ringe, at et bud ikke ringer før ankomst på en lørdag. Især når det er aftalt.
Derfor vil jeg råde SKinnerup Rammer til at finde en anden fragtmand, da JP Distribution slet ikke kan leve op til jeres gode rygte.

Varen kom dog frem og har absolut ingen fejl og mangler, Så I har sådan set jeres på det rene, desværre koster det jer en stjerne, at jeres fragtmand gav mig så dårlig en oplevelse. Nu er en ramme heldigvis ikke en hastevare, men mindre man har et galleri, men det mindste man kan gøre som fragtmand, er at ringe allerede på forventede leveringsdag, hvis der sker forsinkelser.

Utrolig hurtig ekspedition. Det man bestiller passer perfekt.

Jeg har før bestilt rammer hos Skinnerup Rammer.
Jeg har bestilt på mail, derefter kommer der en bekræftelse med

Leveringstid - som absolut bliver overholdt tidsmæssigt Flot -Flot -Flot.
Samtidig passer altid perfekt.
Mvh.
Anne Marie Sørensen
Ørnevænget 5
8370 Hadsten

Kvalitets rammer - stort udvalg

Stort udvalg af rammer. RIgitg pæn skifteramme i god kvalitet. Hurtig levering.
Så jeg er meget tilfreds med mit køb. Får jeg brug for flere rammer, vil jeg helt sikker
igen købe hos Skinnerup Rammer.

Hurtigt og effektivt

Mine rammer kom hurtigt frem og godt pakket ind.

Supereffektivwebhandelfradagtildagleveringogsuperkvalitet.

Fantastisk hurtig levering..god kvalitet
Jette c

Det fungerer fint

Det eneste jeg kunne ønske mere var et lidt større udvalg, men varen blev leveret hurtigt og i perfekt stand.

Rammerne fine, levering hurtig men mangelfuld.

Kvaliteten af rammerne er fin, og især til prisen. Men i stedet for at levere til den anførte leveringsadresse , blev de leveret til min personlige adresse, hvor jeg ikke var hjemme.
Jeg måtte ringe til diverse naboer for at for at få det klaret.

bt
Skinneruprammer

Reply from Skinneruprammer

Hej Bjørn,
Det beklager jeg meget, det er mig der har overset at leverings adressen var en anden, men du kunne have bedt fragtmanden om at levere pakken på din arbejds adresse i stedet for da han kontaktede dig pr. tlf. og så var problemet blevet løst.

Med venlig hilsen & god søndag

Kurt

pakke sendt som post - under 5 kg dyr forsendelse -125 kr.

Alt fungerede fint - men forsendelsesomkostninger bør gradueres efter postpakke eller fragtmand -

nemt

Nemt og hurtigt

hurtig levering!

Godt overblik på hjemmesiden.

Lækre rammer til tiden

Jeg synes ,jeg har fået en fornem behandling fra første gang jeg ringede og havde en masse spørgsmål ang, billeder i utraditionelle størrelser, til jeg modtog rammerne godt pakket ind. Alle rammer er i orden ,de er der alle og det er nogle perfekte rammer.

Imponerende hurtig levering!

Flotte rammer i perfekte mål!

Fantastico.

Nemt at bestille, og dagen efter er rammerne der. Det er da bare OK

Skinneruprammer Support

Om virksomheden

Skinnerup Rammer har eget værksted og egen import af rammelister fra nogle af Italiens førende listefabrikker, hvilket gør det muligt, at præsentere nogle yderst attraktive priser og en meget høj kvalitet. Vi samarbejder med flere forskellige kunstnere, hvilket gør det muligt, også at levere specielle original malerier i både størrelse og farver efter kundens ønsker. Som kunde hos Skinnerup Rammer har du krav på den bedste service og en god oplevelse. Vi vil altid bestræbe os på, at yde vores bedste og leve op til dine forventninger. Har du specielle ønsker som du ikke finder i vores shop, er du altid velkommen til at sende os en e-mail med dine ønsker, og vi vil gøre alt for at efterkomme dem. Velkommen som kunde hos Skinnerup Rammer.

Visit Skinnerup Rammer

We live here: Grædstrupvej 15