Skobox reviews

Skobox reviews

9.8

Hurtig og præcis

Hurtig levering, forsvarlig indpakning.

Super service og expres levering!!

Allertiders webshop, jeg vender helt sikkert tilbage.

God betjening og hurtig levering. Vil klart bruge dem igen.

Hurtig ekspedition - og alt var som det skulle være!

Hurtig ekspedition - og alt var som det skulle være!

Super service!

Hurtig levering og super service i forbindelse med ombytning.

Hurtig levering og god service!

Super koncept at man får god visning og fortælling om skoene af Rebecca! Det gør mig mere sikker når jeg bestiller sko.
Derudover var der en sød lille lineal med da jeg bestilte sko til min datter :-)
Super service!

Super:0)

Det er bare så fint:0)

Hurtig levering. Perfekt.

Det er ikke sidste gang jeg handler hos Skobox. Hurtig levering.

Lækre sko og hurtig levering

Stort udvalg og super hurtig levering.

Hurtige

De er gode og hurtige levering super.

Fuld tilfreds

Sko er som på reklame ok lige det jeg forventede

Fantastisk

Hurtig levering og søde medarbejder. En dejlig oplevelse :-)

Super fed service!!

Havde bestilt et par sko hos skobox, men opdagede meget kort tid efter at jeg kunne få dem et andet fra med minus 20%. Ringede dagen efter og ville annullere min ordre medmindre de ville matche rabatten. Og de ville de sørme og det synes jeg var super fedt!
Helt sikkert en hjemmeside jeg vil anbefale til andre og bestemt ikke sidste gang jeg jeg handler derfra!

Personlig behandling og ekstra ting i pakken :)

Jeg købte et par sneakers hos Skobox mandag kl. 10.30. Tirsdag kl 8.30 fik jeg en sms om at nu var skoene ankommet i min pakkeboks. Meget hurtigere kan det vist ikke gøres! Glæden var stor da jeg åbnede pakken. Mine sko lå i deres æske, pakket godt og trygt ind i en Skobox-stofpose (den er faktisk ret pæn). Og inde i skoæsken lå ikke kun de smukkeste par sko, men også en lille gave i form af et par strømper! Desuden var en sød hilsen, og vejledning til vedligehold af skoene.
Jeg tror ikke på nogen kan gøre det bedre end Skobox. Jeg har handlet meget på nettet, og dette er klart min bedste oplevelse med et firma.
Tusind tak til pigerne i Skobox :)

Hurtig og korrekt ekspedition

Fede sko til billige penge :-)

Kunne ikke være nemmere. Hurtigt levering og super service.

Super service. Hurtig levering. Vil helt sikkert handle igen!:)

Super!

Det her var hurtig service, nemt og bekvemt - og sønnikke fik en gave med i pakken med hans sko, det faldt i god jord ;-) Her dukker vi helt klart op igen :-D

Varen udsolgt, men god service

Det var kikset, at de ikke havde de sko, som de annoncerede med på hjemmesiden. Men jeg fik god service på mail med alternative forslag - som jeg dog ikke benyttede mig af.
Skobox

Reply from Skobox

Hej Gitte

Ja det var lidt uheldigt med den udsolgte sko, men jeg er glad for du fik en god service.

Vores lager er altid opdateret, men enkelte gange kan vi have lavet en fejl, en kunde i butikken har den "i hånden" eller den kan være stjålet fra butikken. Men vi gør altid vores bedste for at være opdateret.

Mvh Jesper
Skobox

Fantastisk god service, hurtig ekspedition.

SkoBox, det er her du køber fodtøj!

Skobox Details

Gratis Fragt

Gratis fragt ved køb over 500,- kr. og Dør til Dør levering til adresser i Danmark.

Dag til dag med Post Danmark.

I 99% af tilfældene afsender vi varen samme dag, hvis vi har modtaget ordren inden kl.15.00. I enkelte tilfælde kan det være nødvendigt skaffe varen hjem fra leverandøren, så derfor forbeholder vi os ret til en leveringstid på 3 arbejdsdage fra den dag, du har gennemført betalingen og ordrebekræftelsen er afsendt. Vi sender dine varer med Post Danmark til både privat- og erhvervsadresse.

Bytteservice

Har du fået en forkert størrelse, bytter vi helt gratis. Vi har vedlagt en forudbetalt portolabel i din pakke. Kom portolabel i den plasticlomme som sidder på kassen varen kom i, så skal du bare aflevere pakken på posthuset, nemmere kan det ikke blive.

Vi hjælper dig

Brug os, ring til os. Vi har kun uddannet personale i butikken, og vi står altid klar med professionel rådgivning, så du får det fodtøj, der passer lige til dig.

E-mærket - Sikker handel

Hvis du fortryder et køb, kan du være sikker på at få det fulde beløb tilbage inkl. fragt og gebyrer. Derudover giver vi dig som e-mærket netbutik altid mulighed for at betale med Dankort og andre kreditkort, og dermed er du beskyttet af indsigelsesordningen.

Kig forbi

www.skobox.dk www.facebook.com/skobox

Hvem er vi

Skobox er en familiebutik, der er ejet af Rebecca Vinther. Vi er en selvstændig butik, der har valgt at stå uden for kæderne af skobutikker. Vi har altid selv valgt vores sko ud med et kritisk blik for både kvalitet, modetrends og pasform. Vi er vilde med sko, men vi sælger ikke bare for sælge. Hos os er det ikke nok, at en sko ser flot ud. Den skal også passe til din fod. "Det gør ikke noget, at de svupper lidt", vil du aldrig høre fra os. Vi gør ekstra meget ud, at skoen passer ordentligt specielt i forhold til vores børnesko. Det er ikke uden grund, at mine egne to piger tester vores sko, ligesom venners børn sørger for, at drengeskoene bliver vurderet af de bedste eksperter: Børnene, der selv skal gå i dem!

Visit Skobox

Write to: info@skobox.dk