Skolageret reviews

Skolageret reviews

9.1

Meget billige, hurtig levering og super service

Skoene var vildt flot pakket ind i gavepapir og med bånd, som var det en fødselsdagsgave. Meget imponerende.

Ud over det, så var prisen helt i bund og leveringstiden samt servicen helt i top.

Super hurtig levering og rigitg gode priser, ofte halv pris af fysiske butikker.
Kan anbefales.

Perfekt handel

Halv pris ift. en fysisk butik. Latterlig hurtig levering. Jeg anbefaler den til alle.

perfekt

Bestilte et par sko sidst på eftermiddagen, og vupti.....dagen efter var pakken hos mig, fint pakket ind. Det kalder jeg kanon service og vil da handle der igen :)

Billigt og fint udvalg, hurtig levering kan klart anbefales.

Super :-)

Alt som forventet - SUPER!

Perfekt!

Bestilte nogle Ecco sandaler igår, og har netop modtaget dem.
Dejligt med hurtig levering, som oven i købet er gratis.
Tilmed gode billige priser, så kom kun af med 2/3 af prisen som konkurenterne tager for dem.

Tillidsvækkende, hurtig ekspedition og levering af kvalitetsvarer

Gennem de seneste 1½ år har jeg handlet flere gange på Skolageret.dk og købt både vinterstøvler/sko til barn, hjemmesko til voksne m.v. Alle gange har jeg fået den rigtige vare - til en god pris (lavere end butikspriser) - samt korrekt og hurtig levering.
Jeg har ikke noget negativt at sige om dette site.

Meget hurtig gratis levering, alt perfekt!

Købte sko/vinterstøvler hos seuf.dk (som annullerer ordrer uden at fortælle det til køberen, når varen ikke er på lager - har oplevet det flere gange!!) før. Fra nu af køber alt hos Skolageret! God størrelses-guide, perfekt service!

Fantastisk service

Utrolig god service og hurtig afsendelse.
Havde et par sko, hvor sålen havde løsnet sig - Fik uden videre penge tilbage igen.
Ingen diskusion, pengene var på kontoen 2 dage efter.

Handler der snart igen :-)

God - og. hurtig ekspedition.

Mangler du sko, så køb trygt hos Skolageret.

Sådan

Høj kvalitetssko til god pris
Hurtig forsendelse
God overskuelig hjemmeside
God kommunikation
Formular med i forsendelse ved evt. Reklamation , flot
Sådan gøres nethandel , stor tak til skolageret

I WILL BE BACK

helt i top

gratis og hurtig levering, kvalitetsvarer, billigt, pakket ind - lige til at lægge under juletræet

Perfekt!

Super vareudvalg - super service - super priser - super kommunikation via mail - super levering - PERFEKT!!

Det er bestemt ikke sidste gang, jeg handler stort ind hos jer ;-)

Hurtig og venlig ekspedition - og god pris.

God besparelse i forhold til den lokale butik og jeg gjorde opmærksom på at det var vigtigt at ordren blev sendt senest dagen efter. Den blev sendt samme dag og jeg fik et pænt svar på min e-mail.

Overskriften siger det hele - og det er jo det der kommer an på.

Kan anbefales.

Alletiders

Fredag kl. 17:00 bestilte jeg 2 par Rohde sandaler, mandag formiddag havde jeg dem, kan ikke gå meget hurtigere.
Pris 638,- i butik i byen 798,-

Jeg er imponeret af den hurtige service og prisen

Fejl på lager, så ordre blev annulleret.

Bestilte et par ECCO-sko på deres website i weekenden og fik den efterfølgende mandag at vide at "har været en fejl på vores lager ved registreringen af nogle størrelser", så de måtte annullere min ordre. Sølle..! :-(

Hurtig levering af lækre Ecco støvler.

Super dejlige Eccostøvler til billig pris. Hurtig levering.

Hurtig ekspedition - god pris

Jeg bestilte et par ECCO sko, af mærket GRADE om fredagen d. 20/1.
De blev leveret på adressen på Bornholm om tirsdagen. Det er faktisk rigtig hurtigt leveret.

Prisen på denne sko (inkl. forsendelse) var kr. 600 hos Skolageret. Normal udsalgspris kr. 899. Så det var en rigtig god pris.

Da skoen ikke var særlig udførligt beskrevet på hjemmesiden (eneste grund til 4 stjerner og ikke 5), skrev jeg en bemærkning i ordren, om at jeg gik ud fra, at det var en GRADE model.

Overraskende for mig fik jeg et svar pr. mail på denne bemærkning allerede fredag aften, som bekræftede det (God Service).

Alt i alt et tæt-på-perfekt bekendtskab.

Effektivt

Vare bestilt sent tirsdag aften, leveret torsdag med Post Danmark. Kvalitet svarer til forventningerne. Det er ikke sidste gang jeg handler hos Skolageret.

Is Skolageret your company?

skolageret.dk Details

Visit Skolageret