Slimtoneplus reviews

Slimtoneplus reviews

Very low
2.1

Virker på ingen måde!!

Jeg havde heldigvis ingen problemer med at framelde mig efter prøvepakken.
Til gengæld var der absolut ingen effekt af deres piller - og de plastre, de sendte med, som skulle optimere vægttab på det område, plasteret sad på, gav mig mærker, der i uhyggelig grad ligner strækmærker...

Så hvis du gerne vil smide penge ud af vinduet - uden at tabe dig, men derimod stå med strækmærker på områder, du i forvejen ikke er tilfreds med, så prøv dem!

fup firma.

Ja vi er også røget med på vognen. vi har fået trukket 350 og 750 kr fra vores konto. det står på ingen måde tydligt at man er ved at kaste penge ud af vinduet. ved det her lorte firma. Man burde melde det til politiet eller noget.

Svindelfirma i den groveste kategori

Var dum/naiv nok til at hoppe på deres " fine " tilbud. om hurtigt vægtab hvis man benyttede sig af deres produkter. Men den eneste virkning, jeg har haft af det er, at jeg blev så umanerligt træt, at jeg kunne sove næsten hele tiden, til trods for at man lovede det modsatte.. Det fremgår heller ikke tydeligt af deres markedsføring, at man skaql returnere den del af de fremsendte varer, man ikke benytter, hvis man vil undgå at blive opkrævet det fulde beløb for dem. Dette beløb er iøvrigt de rene ågerpriser. Så jeg kan ikke advare andre nok mod dette SVINDELFIRMA.
Jan Engelst. Skjern

Fup firma

Jeg kan kun nikke genkendende til det firma.. de ventede 14 dage med at sende min prøve pakke,så jeg ikke kunne nå at fortryde.. ..så trak de igen 2 x 350.. jeg havde igen mulighed for at kunne reklamerer..,derudover virker det ikke, så jeg synes det skal anmeldes til Politiet
hurtigst muligt.. lad os gå sammen.. Line

BONDEFANGERI!!!!

Min søster fik tilsendt deres produkt i dag...og det har ikke været en nem eller skøn pakke at modtage. Her er hendes råd: Hold jer fra deres prøve pakke eller andre produkter, joo prøve pakken koster en 50,- men du skriver så også under på et abonnement (hvilket de ikke er gode til/eller slet ikke oplyser). For dette bliver der senere trukket mellem 700-1000,- fra din konto. Når du så prøver at ophæve dette abonnement, så sker der en eller flere ting, enten så ophæver du det for sent (det skal ophæves indenfor 14 dage, fra den dato du bestilte det, ikke den dato du modtog det, hvis du er inden for tidsrammen af de 14 dage, så venter de bare med at svare dig til de 14 dage er gået, og kan derfor påstå at de ikke hørte om det, inden for de 14 dage...svaret kommer selvfølgelig pr. email, ingen personlig kontakt), det andet er at de ikke svarer på mails (medmindre de truer, fordi de ikke kan trække pengene, fordi du var klog nok til at spærre dit kort), eller også kan du ringe og afmelde dIt medlemsskab på tlf 89880304 (væbn dig med tålmodighed, da der bliver kørt flere reklamer inden du kommer til "tast 1 for det, 2 for det", der er ingen personlig kontakt), når det er gjort så modtager du med det samme en mail, hvor der står at du har afbestilt dit abonnement og at du herefter ikke vil modtage flere produkter, men at de kan tillade sig at trække resterende gæld (som de mener du har opbygget hos dem).
Så 2 gode råd: HOLD JER FRA DERES PRODUKTER....HVIS DU IKKE GJORDE DET, RING TIL BANKEN OG LUK DIT KORT NU!!!!

Svindelfirma

Ren svindel og tyveri.
Total uigennemsigtig bestilling som medfører at man bliver trukket 50,- og 750,- kroner, selv om man afbestiller en halv time efter at man kom til at trykke ja til en prøvepakke til 25,- kroner.
Derefter sendes der et utal af totalt uforståelige mails.
HOLD JER LANGT VÆK FRA DETTE SVINDELFIRMA

ikke seriøst

plat og svindel i tager penge fra ens konto uden at der er bestilt en varer der ikke bliver leveret trods betaling,og så har i den frækhed at spørge mig om hvad mit problem er sags nr ctj-582-28348 hilsen kaj Blaase eneste måde jeg kan nå jer på.

fuskede markedsføring

Annoncerer som om man kan få "gratis" produkter hvis man afbestiller inden for 14 dage hvilket ikke er sandt. HOLD jer langt væk fra firmaet. De fupper en ved deres kryptiske og på grænsen til fup i deres annoncer.

FUP OG FIDUS, DE STJÆLER DINE PENGE:-(

Jeg er desværre en af dem der hoppede på deres såkaldte prøve pakke....
Virker ikke, rigtig dårlig mave, stoppede og opsagde det, inden for deres 14 dage,
2 dage efter trækker de 350.- og 750.- .... For hvad?????
Jeg vil anbefale at holde sig væk fra et sådanne fup selskab.......
Jeg har spæret mit kort.. Våger ikke at der bliver taget flere penge..
SLIMTONEPLUS ER ET FUP FIRMA!!!!!

Et rendyrket fup & svindel firma.

Der er intet reelt i deres tilbud. Produktet virker overhovedet ikke. Det eneste der er blevet SLANKERE, er min tegnebog. Foruden de 25 kr. for prøvepakken, er jeg blevet frarøver 750 kr. uden at have modtaget nogent som helst !! Når man sender mail til dem, så svarer de overhovedert ikke på det man spørger om, med returnerer en gang bla bla bla. Jeg ved ikke i skrivende stund, om jeg kan få nogle af mine penge retur, men jeg tror det ikke. Der sidder nogle svindlere et sted i udlandet, og de griner hele vejen ned til dares bankkonto. HOLD JER LANGT VÆL FRA DEM !!!!

Fup og fidus.

Jeg er en af dem der har bestilt en prøvepakke og bagefter læst alle anmeldelser af Slim Tone og Body Cleans. Jeg har nu spærret mit kort og vil nægte modtagelse når prøvepakken når frem.

Lort

Det er et rent snyde foretagende, fuldstændigt som alle de andre skriver. Hold jer langt fra dem.

Firmaet bryder både købeloven og aftaleloven!

Hold jer langt væk!!!

Jeg sagde ja til en prøvepakke til 14 dage, som jeg for det første først modtager næsten 3 uger efter, sammen med et brev der informere mig om at jeg har fået til 30 dage, og hvis jeg ikke vil betale fuld pris, så skal halvdelen sendes retur inden 21 dage, hvilket naturligvis ikke er muligt.
Da jeg så opsiger abonnementerne modtager jeg ikke noget returnummer før en uge efter, hvor jeg naturligvis har afsendt prøverne.
Jeg har spærret mit kort og informeret firmaet om at de absolut ingen videre betaling får fra mig.

fup firma med MANGE gebyrer og besværlige og uetiske metoder

Ville skrive præcis Som de andre har skrevet, så der er ingen grund til at skrive det igen.
Min kone bestilte det, og der stod intet om gebyrer, prøveperioder og fulde omkostninger. Så da vi modtager det, undsøger jeg det nøje, og det viser sig at det er det pure fup og kun for at snyde kunder det ikke er super hurtige til at melde det fra, hvilket kan være vanskeligt når de lukker deres telefonsystem ned. så skriver man en pæn mail med at man vil have adresse til retur forsendelse. 5 dage efter kommer der en mail med bla bla bla, og returadresse. Her er vi næsten gået over deres uetiske prøveperiode der starter fra bestillingsdagen, og ikke modtagelsesdagen, hvilket er et problem når 7-8 hverdage går med fragt fra deres hovedkontor i england. Vi sender tilbage og stopper alle overførsler og fjerner penge fra den konto det er bestilt fra. Vi følger med track and trace at den ankommer på sidstedagen for prøveperioden, men de vil ikke modtage den, de venter istedet 2 dage for de henter pakken. Så det er på nuværende tidspunkt uvist om de vil prøve at trække flere penge.

Det virker MEGET uprofessionelt og som en gang svindel!

Hold jer langt fra dette!!!

Virker ikke, plus du hænger automatisk på flere udgifter.

Det startede for godt, en prøve pakke til 14 dage for 25kr pr. produkt af både SlimTone Plus og Body Cleanse Plus, som er samme firma.
Da jeg fik pakken, en måned efter bestilling, som består af en bøtte piller af hver + nogle plastre, tror jeg at der er sket en fejl, for jeg har modtaget produkter nok til 30 dage. Og da jeg er udlands da pakken ankommer, når de at trække penge for det merforbrug som de har sendt med, 375kr og 750kr, de trækker dem hver for sig så de kan smide fragt oveni begge regninger, selvom de kommer i samme kuvert. Og 14 dage efter trækker de 425kr og 800kr, til en ny sending.

(det er ikke helt nemt at afmelde, hvis man ikke har skrevet detaljerne ned fra det link man bestilte fra, da man ikke får noget på skrift, ingen mail, ingen ting. Det eneste jeg modtog på skrift er den "brugsforviring" som kom med bøtterne, og det er så på Hollandsk tror jeg. Da jeg endelig fik kontaktet dem, skrev jeg at den var gal med teksten, og forklarede at jeg er Dansker som også forstår Tysk og Engelsk, og at brugsanvisningen var på et 4. sprog. så svarede de tilbage, at jeg havde bestilt på en dansk hjemmeside, og at så var teksten også på dansk)
Det stinker så ekstra meget, at de har et telefonnummer, men når man ringer til det får man at vide af en mekanisk stemme, at der ikke er telefonisk support.

Sådan nogle inkompetente mennesker kan man jo ikke fortsætte med at handle med.
Jeg har nu brugt det i ca 40 dage, og min vægt er uændret, jeg fortsætter selvfølgelig til jeg ikke har flere når jeg nu har betalt så meget for det.

Så tror jeg at jeg vil sparer flere hundrede kroner ved at betale for en personlig i et fitnesscenter, det kan nemlig gøres for under 500kr om måneden.
Mvh. Michael

Hold jer fra det

De sender en prøvepakke på 30 dage, prøvepakken er kun til 14 dage, så allerede inden man har modtaget noget, hænger man på det næste træk fra ens bankkonto.
Hold jer fra det, det er en skandale at de overhovedet kan reklamere i danmark.

Is Slimtoneplus your company?

Slimtoneplus Details

Visit Slimtoneplus