Smallfashion reviews

Smallfashion reviews

9.3

Meget hurtig levering, fine varer. Alt ok herfra!

Super handel

Super hurtig levering, god handel. Perfekte sko :0)

Super nemt og hurtigt!

Super tilbud på lækkert regntøj. Jeg slog til og det ankom lynhurtigt! Kan kun anbefale stedet til andre. Vil helt sikkert handle her igen :)

God børnetøjsbutik

God hjemmeside, sød og god vejledende personale. Varen var fremme meget hurtigt

God kvalitet og hurtig levering

Bestilte en babyflyverdragt i weekenden og fik den tirsdag eller onsdag. Havde lavet en fejl og bestilt to, så jeg ringede til dem og de var super søde og hjælpsomme. Helt igennem et super firma... Og billigt , fik den til næsten halv pris end hvad den kostede i butikken.

Hurtig ekspedition!

Bestilte varer om aftenen, og allerede dagen efter er der mail om at jeg kan afhente varerne, super hurtigt!! Og så er hjemmesiden meget fin og overskuelig med mange fede varer og mærker!

Lækkert mærke tøj i små størrelser til lav priser!!! Lyn hurtig levering

Gå ind på smallfashion.com og kigge på de fede tøj og sko de har, og det der er smart i det at deres størrelser starter fra 1år!!!

Hurtigt og korrekt levering

Jeg vil klart anbefale SmallFashion

ok service

Jeg blev kontaktet, da den være jeg havde bestilt ikke var på lageret. Det var fint og jeg valgte så at annullere ordren. Jeg undrer mig så over, at man alligevel trækker pengene for varen, jeg har stadig ikke fået dem retur, til trods for de efter sigende har krediteret beløbet.

Alt var 100% i orden.

Jeg var meget tilfreds og vender gerne tilbage.

Hurtig levering og super kundeservice, MEN...

... hold nu op, hvor hjemmesiden er irriterende. Endte med - trods stort og lækkert udvalg - kun at købe to ting, da jeg simpelthen ikke magtede at sidde og vente på reload efter filtreringer + enormt lange loadingtider. Når der er så mange alternativer, hvor webshoppen kører perfekt, så ender jeg desværre med at shoppe et andet sted. Det skal dog siges, at jeg fik fin respons på min mail vedr selvsamme, og at der åbenbart er en ny hjemmeside på vej. Jeg håber for Smallfashions skyld, at den er noget hurtigere og bedre.

God behandling og hurtig levering

Meget lækkert tøj og det er nemt at gå til deres hjemmeside. Super hurtig levering

Helt uproblematisk

Hurtig levering og ingen problemer med at returnere, da tøjet ikke passede. Kun gode ord herfra

Fantastisk med levering dagen efter :D

Man får en rigtig god service i og med at pakken er der dagen efter :) kam varmt anbefales :)

Hurtig, fejlfri levering

Stort udvalg af Nike Free til børn.
Derfor min foretrukne webshop til når ungerne har brug for sneakers.

Lidt langsom side

Gode informationer og billeder, men Informationen om forsendelse var lidt uklar.

For lang kreditering

Det er super fedt tøj de har, og pengene bliver trukket så snart varen er sendt. Men hvis man sender noget retur, går der lige lidt for lang tid inden de kreditere dig beløbet.....

Super god service. Hurtig levering.

Jeg fik en meget personlig og proffesionel service. Og pakken havde tilmed en lille ekstra overraskelse.

Hurtig levering og varer der levede op til forventningerne

Min vare levede fuldt ud op til mine forventninger og der var hurtig levering.

Behandler deres kunder til topkarakter

Benyttede mig af et super godt tilbud på termotøj på deres hjemmeside. De leverede rigtig hurtigt og alt var i den skønneste orden.

Desværre gav foret sig i bukserne på det ene sæt ved første vask og de måtte lige have det ind og kigge på det. Desværre var deres tilbudstermotøj jo blevet udsolgt i mellem tiden og der var ikke mere i den størrelse og farve vi skulle bruge. Men så tilbød de da bare at vi kunne få et sæt af det nye termotøj i stedet.

Super butik der behandler deres kunder fantastisk - også når det drejer sig om reklamationer (og det er jo ofte først der man ved om forretningen gør noget ekstra for deres kunder og det gør Smallfashion bestemt)

smallfashion.com Support

KUNDESERVICE – OG LIDT EKSTRA

Vi vil gerne give dig den bedst mulige oplevelse i vores butik, og derfor står vi altid klar til at hjælpe dig via både chat, mail og telefon – og vi garanterer et svar indenfor 24 timer. Du kan desuden tilmelde dig vores kundeklub, hvor du får en masse fordele – jo mere du køber, jo flere fordele får du!

DIN TILFREDSHED ER VORES SUCCES!

Vi har en 100 % tilfredshedsgaranti eller pengene retur politik, og derfor er du altid sikret en god handel hos os.

LESS IS MORE!

Hos SmallFashion har vi valgt at specialisere os i nogle få internationale mærker frem for at føre en masse mere eller mindre kendte mærker. Det sikrer, at du som kunde hos os altid er garanteret de nyeste kollektioner og et bredere udvalg, end du finder andre steder i Danmark. Desuden gør det, at vi altid har de nyeste varer på lager. SmallFashion er startet og har hovedkontor i tekstilbyen Herning, men til trods for en god portion jysk beskedenhed, er vores målsætning, at blive en af Europas førende modetøjsbutikker på nettet.

Om virksomheden

SmallFashion er din unikke børnetøjs butik på nettet, hvor vi kan tilbyde dig et af Danmarks største udvalg af lækkert mærkevaretøj fra Nike, PeakPerformance, Diesel, Levis og Tommy Hilfiger. Vores målsætning er at kunne levere unikt og lækkert børnetøj til børn i alderen 0 – 16 år, og det er uanset om du bor i Lemvig eller København! Derfor har vi også gjort det nemt at handle på nettet, for du kan nemlig handle hos SmallFashion, selv når du er på farten, via vores unikke applikation til iPhones/iPads og Android-mobiler.

Visit Smallfashion

We live here: Tjelevej 38