SmartBuyGlasses Danmark reviews

Hurtig

Jeg bestilte søndag og modtog varen efter 3 dage, super service

fint

fint tak !!!!!!!!!!

Hurtig levering og prima kvalitet
Kan stærkt anbefales

This review has been reported to customer service by the company for violating other Trustpilot Guidelines.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Fin service..hurtig levering

Bestilte et par Ray Ban solbriller tirsdag med hurtig levering, til min datters fødselsdag. Kunne hele tiden følge pakken undervejs med Fedex,Tre dage senere modtog jeg pakken (dagen før fødselsdagen), så min datter fik gaven til tiden. Brillerne er flotte men desværre for store, så de skal nu returneres, men jeg forventer bestemt ikke at få problemer med det.

Super hurtgt

Alt var nemt, både bestillingen og trackingen af brillerne.

Go' priser, go behandling!

Go' priser, go behandling!

Hurtig service

Nem hjemmeside. Gode priser. hurtig levering til Danmark men da FedEX skulle håndtere opgaven med at levere til min adresse gik alt i stå. 6 dages levering over 4 forsøg med flere mails frem og tilbage inden det lykkedes.

Holder hvad de lover

Bestilte et par solbriller, fair pris og lyn hurtig levering. Ville handle der igen til hver en tid.

Professionelt set-up Det virker!

Solbrillerne fra Ray-Ban var originale! Verificeret af min optikker. De progressive glas ok selvom smartbuys egne glas selvfølgelige ikke er verdens bedste - men det er jo også reflekteret i prisen. Solbrille modellen var desværre ikke den rigtige (min fejl!), så nu prøver jeg at returnere stellet (glassene har jeg valgt at få sat i et andet stel). Jeg skal nok vende tilbage med review af returoplevelsen

Hurtig levering, men...

Ja det gik da hurtig da jeg fik dem, men altså den opbevarings kasse man får til brillerne er ikke den samme som man ser på hjemme siden, synes jeg trækker det en del ned, men dog fik man så pudse grej med, men synes ikke det vægter nok i forhold til det andet

God service ikke andet end god service herfra

Kan kun andbefales til andre

Gode priser og super service!!

Hvis du ved hvad du vil ha, er dette det bedste og billigste sted jeg har kunne finde, med super service! Og alt er som det skal være!!

The real deal!

Perfekt! Modtog mine nye solbriller fra Italien indenfor 4 dage, og der har ikke været problemer med noget som helst. Kan kun anbefales.

This review has been reported to customer service by the company for missing proof of purchase.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

hurtig og præcis levering

Det er nemt at handle hos SmartBuyGlasses. De har et kæmpeudvalg, og jeg fandt straks lige det jegskulle bruge.

Intet at klage over

Fik briller som forventet. Styrke var perfekt. Glas som de var bestilt.

TJEK TJEK TJEK

Fandt mine nye briller, bestilte dem og vupti 4 dage senere lå de fineste briller på mit spisebord. Nu er spørgsmålet bare, hvilke skal jeg købe mig næste gang??? Med så god og hurtigt service må man have mere end et par ;-).

Nemt

Det er nemt hurtigt og til prisen.

Overskuelig hjemmeside og hurtig levering !

Dejligt med en overskuelig hjemmeside som er nem at finde rundt i. Lynhurtig levering, fri fragt og ikke mindst et godt tilbud. Jeg vil gerne anbefale siden til andre brugere

SmartBuyGlasses Denmark Details

180 mærker til gode priser

Hos SmartBuyGlasses finder du det største udvalg af designer solbriller og briller online, med mere end 80,000 produkter og 180 mærker. Find det perfekte par solbriller, briller eller kontaktlinser, og spar stort med vores fantastiske priser.

DEL DIN FEEDBACK PÅ TRUSTPILOT, OG DELTAG I VORES MÅNEDLIGE KONKURRENCE!

Fordi vi elsker at høre fra vores kunder, har vi valgt at udlodde et par af vores favorit solbriller til en tilfældig anmelder hver måned. Alt du skal gøre for at deltage i konkurrencen er at skrive din anmeldelse her på TrustPilot. I denne måned kan du vinde et par sporty Carrera CHAMPION solbriller!

Gratis, hurtig levering

Hos SmartBuyGlasses får du GRATIS, hurtig levering i hele landet på samtlige af vores solbriller, briller og kontaktlinser. Få dine designer solbriller eller briller sendt til døren uden ekstra omkostninger.

100-dages returret

Hvis du ikke er 100% tilfreds med dit produkt, er det ikke et problem, da vi hos SmartBuyGlasses tilbyder 100-dages returret. Det er nemt og ligetil, at returnere dit produkt, og du har op til 100 dage til at bestemme dig i. Vores 100-dages returpolitik gør shopping online risikofrit, og vi garanterer altid, at du kan få dine penge returneret.

2 års Garanti

Hos SmartBuyGlasses står vi ved vores produkters høje kvalitet, og har derfor 2 års garanti på alle solbriller og briller, for at garantere, at vores kunder kun får produkter af den bedste kvalitet. Vores eksklusive 24-måneders garanti dækker alle producentfejl i alle scenarier for både solbriller og briller. Vi har samtidig 3-måneders garanti på kontaktlinser.

Fantastisk kundeservice

Vores dedikerede kundeservice team står klar til at hjælpe med alle henvendelser og spørgsmål! Send os en e-mail og vi gøre alt, hvad vi kan for at besvare den indenfor 24 timer mandag til fredag. Hvad enten du har brug for hjælp til at vælge en bestemt stil eller har et spørgsmål omkring et produkt, er vi altid klar til at hjælpe. Kundetilfredshed er vores højeste prioritet.

Visit SmartBuyGlasses Danmark

We live here: Denmark