Smartekrudtugler reviews

Smartekrudtugler reviews

6.3

Dårligt

Jeg købte 2 par sko, modtog kun 1 par, det andet par var udsolgt! ( mener godt man li kunne have ringet eller sendt en SMS/mail om dette, så i kunne have sendt et andet par istedet)
Bestiller hurtig et par i en anden str, fordi jeg skulle bruge dem lørdag! Får svar på mail om at jeg vil modtage det lørdag, fint tænker jeg! Bestiller så 2 ordre mere ( det tøj hastede ikke at få sendt)
Lørdag modtager jeg intet!
Mandag modtager jeg det hele, og så har jeg fået et sæt termotøj som er noget helt andet end hva der er billed a på hjemmesiden! Det er heller ikke det samme sæt som de selv har sendt billed a i deres ordre papir!
Butikken er kontaktet, og svaret er du kan bare returnere det! Ja så skal jeg ud og give 80kr i fragt, pga de sælger mig en vare som er total forkert!

De har billig tøj og fri fragt, derfor 2 stjerner ellers havde jeg givet 1!

Fejl fejl fejl

Jeg havde bestilt en række vare, som skulle betales vis bank. Da jeg så har betalt pengene som aftalt er mine vare der ikke, for de har slettet min ordre. Alt hvad jeg har købt er solgt til anden side. De kompensere med et gavekort på 75 kr næste gang jeg handler !!! Men havd skal jeg dog bruge dette til, når tøjet var en gave til niecen. DÅRLIG STIL!

Ikke tilfredsstillende

Jeg bestilte et helt sæt tøj bestående af flere dele i matchende farver på hjemmesiden.
En af de bestilte varer var åbenbart udsolgt, til trods for dettte ikke fremgik af hjemmesiden. Så de sender mig en helt anden varer i en helt anden farve, uden først at kontakte mig og de trækker det fulde beløb for varen, som jeg altså ikke har bedt om og som jeg nu skal betale for og beholde eller bruge penge på at returnere.
En anden vare har de sendt i forkert størrelse.
Det er slet ikke i orden.

Jeg måtte igennem en dobbelt bestilling, men det endte ukompliceret og med et par skønne vinterstøvler og en god service! Kan klart anbefales.

Får besked om at varen er udsolgt, lang tid efter at de burde været modtaget

Min første ordre, som omhandler et par vinterstøvler.
Jeg undre mig over at jeg ikke modtaget min pakke, men giver dem lige en chance.
mere end 10 dage senere får jeg besked om at de er udsolgte.

Det under mig om de er blevet udsolgte fordi man ikke har kigget på ordren før nu, eller hvad.. Det eneste de havde at sige til det var en "trist smiley", når man nu har lavet en ordre og venter SÅ længe på at få besked, så synes jeg ærligt at man burde kaste en rabat kupon i hovedet på kunden, ellers er der ingen grund til at komme tilbage, når det virker så useriøst at bestille derfra.

mvh Viktoria

Fuldstændig fantastisk kundeservice, fint udvalg og fedt med fri fragt :-)

Har netop handlet hos smartekrudtugler.dk for første gang, og det har hele vejen igennem været en god oplevelse, på trods af jeg oplevede lidt bøvl med et gavekort. Dette var dog ikke butikkens skyld, men de håndterede det så fint og sendte tilmed en MEGET flot kompensations-gave med!!
Jeg havde flere spørgsmål, og de blev besvaret hurtigt via mail. Thumbs up - det er bestemt ikke sidstedagen jeg handler her :-)
Sidst men ikke mindst - fantastisk med fri fragt, det er ofte det der gør forskellen på om jeg køber online eller ej :-)

Tilfreds!

Fandt nogle skønne og billige støvler. Der gik noget teknisk galt i min gls-forsendelse, men jeg fik god, venlig og personlig information af Charlotte.

Super hurtig service og god kundeservice

Det er ikke sidste gang jeg handler hos smartekrudtugler. Super gode tilbud og ofte er det på helt nye varer. Hurtig Levering og godt udvalg.

Overskueligt, hurtigt og nemt med hyggelige ugle-hilsner i pakken

Kan kun sige én ting - prøv at handle her. Det er GODT!

God service - hurtig levering

Jeg var så heldig at kunne købe termostøvler med rabat - lige da vi havde mest brug for dem.

Super god og hurtig service!

Super god og hurtig service!

Hurtig levering af et super produkt

Hos Smartekrudtugler.dk får du en hurtig levering af gode varer til fine priser. Jeg kan varmt anbefale at handle her.

jegharhaftenrigtiggodoplevelsevedat handlehossmartekrudtuglerdererhurtigleveringoggodevarer

je vil helt sikkert handle hos smartekrudtugler igen, det er god kvalitet, og du får hurtig levering
mvh. Kitche

Smartekrudtugler Details