Smileaway reviews

Smileaway reviews

3.2

Betal ikke deres syge regninger.

Jeg fandt dette firma på en annonce på facebook og surfede lidt rundt for at se hvad det var. Jeg ville så bestille denne prøvepakke - hvilket jeg gjorde! Men jeg accepterede ingen handelsbetingelser osv?

Jeg modtog første månedpakke som jeg betalte for, men noget tid efter modtog jeg endnu en pakke, og endnu en pakke. Og jeg skrev til dem at jeg havde fået en masse pakker som jeg ikke havde bestilt og at jeg gerne ville returnere dem, men det kunne selvfølgelig ikke lade sig gøre.

- det endte med at de blev ved og ved at sende rykkere og regninger og pis og papir, men har intet betalt ud over prøvepakken, jeg blev simpelthen så irriteret på dem at jeg til sidst bare smed deres breve ud da jeg modtog dem, jeg modtager heldigvis ikke deres tomme trusler længere :-)

svindel, fup, penge opkræver og løgner!

Jeg er en af de mange danskere der har prøvet dem, og det er ikke andet en fup og løgne fra ende til anden. Du tror du kan nøjes med en prøve pakke, men du siger faktisk "ja" til et trem mdr. abonnement uden du ved det, som kommer til at koste dig flere tusinde kroner. Det er håbløst. Efter jeg havde betalt alt og ikke modtog flere pakker, har jeg modtaget et utal af rykkere for ingenting. Der står bare jeg skal betale, og ikke til hvem, hvorfor eller for hvad. Sender man dem en mail, svare de ikke. Her er tale om Aros Kapital, de bruger bl.a. European Bathrooms Ltd som dække, så det ikke kan spores tilbage til bagmændende.. HOLD JER FRA DET!!!!!!

Svindel

Jeg fik slet ingen prøvepakke først, men en månedspakke og en regning på 388 kr. Efter gentagende rykkere fra dem og mails fra mig, sendte de herefter prøvepakken. Jeg har betalt de 79 kr. for prøvepakken, og har nægtet at betale de andre pakker da jeg sagde abonnementet op allerede inden prøvepakken kom. De har en masse betingelser og opsigelsesfrister, men det jeg har indvilget i, er det der stod i annoncen:
"Ja tak, jeg vil prøve en SmileAway startpakke for
0 kr + fragt og ekspeditionsafgifter på 79 kr. Herefter
får jeg hver måned en pakke til 349 kr. Der er 14 dages
fortrydelsesret og jeg kan altid afbestille nye
forsendelser blot ved at sende en e-mail."
og det er det jeg forholder mig til. Jeg fortsætter bare med at sende dem en mail om at jeg har betalt det jeg har bestilt, og ikke vil betale for varer jeg ikke har bestilt hver gang de skriver.

Jeg kan da også lige nævne, at for at drive inkassovirksomhed i Danmark kræver det at man har en autorisation - det tvivler jeg meget på at Aroskapital har.

Ekstrabladet har også skrevet en interessant artikel om firmaet bag SmileAway (Google SmileAway).
Jeg er overbevist om at firmaets virkelige formål er at lokke penge fra folk.

snyder

de snyder mega meget , har betalt 3 af de pakker hvor de så siger jeg ikke har betalt noget af det og bliver ved med at sende mig mails og brev med rykker.. Kan de sætte en i rki når man har betalt og de ikke har ens cpr kun navn og adr??? pls svar mig

FUP !!!

Uaaceptabelt at hver gang man fortæller kundeservice man aldrig har modtaget en pakke eller for den sags skyld bestilt den, og som man nu får inkasso rykkere på, så bliver røret smidt på ... !!!

Kan så informere dem om at forbruger stryelsen nu vil blive indblandet

Smile No more

Smile-Away er en trick sælger. Jeg har været meget meget tæt på at købe fra Smile-Away, men tjeckede lige med trustpilot... Tak til alle tidligere anmeldere, jeres reviews har ikke været forgæves. Jeg føler med jer og de udgifter smile-away kostet fusket sig til.

FUP og svindel

Ny opdate:
Jeg har akurat samme problem som flere beskriver Aros Kapital svarer aldrig. Nu har jeg dog fået et brev fra Gothia Finans A/S. Så nu har jeg IGEN forsøgt at forklarer hele sagen til det nye firma.
Imellemtiden virker det også til at Smileaway, har lukket deres biks ned. Jeg kan i hvertfald ikke findes deres hjemmeside på nettet
_____________
Jeg har købt en prøve pakke via en reklame på facebook. Prøvepakken kom også med posten, dog i en anonym pakke, så man har ingen mulighed for at vurdere om man vil tage imod denne. Derudover henvender jeg mig efterfølgende til kundeservice for at opsige mit abonnement. Jeg får hurtigt svar, hvor de beder mig retunere prøvepakken for at opsige. Det er selvfølgelig min fejl at jeg ikke have nærstuderet alt, men tilsyneladende er man bundet 3 mdr. således man modtager 2-3 pakker yderligere til en pris af 400 kr.

Savner svar

Kan ikke få bekræftet at det jeg aldrig har bestilt, ikke længere vil blive leveret.
Det er desuden et problem at deres leverancer leveres i anonyme pakker/breve. Man har ingen chance for at vurdere, når man modtager mange pakker, om det er noget man har bestilt, og så ender man med at kvittere for modtagelsen af noget man aldrig har bestilt...!!!!
Deres svar efter jeg venligt gør opmærksom på at jeg aldrig har bestilt deres vare:
"Vi kan ikke gå inn og stoppe ditt abonnement fordi du sier du ikke har bestilt. Du hadde 14 dagers fortrydelsesrett på startpakken, vi mottok ingen oppsigelse innen den perioden.

Et abonnement hos oss er et løpende abonnement på 3 måneder som består av 1 startpakke og 3 månedspakker.

Ditt abonnement vil bli sagt opp etter du har mottatt månedspakke nummer 3"

Jeg skal ikke opsige noget jeg aldrig har bestilt.

Nu har jeg så fået et inkassobrev fra et svensk firma, selv jeg d. 17/7 protesterer og INTET har hørt fra nogen af firmaerne!!!!

Update!
6/8:
NY regning! Denne gang UDEN inkassokrav???!!!???
På trods af at jeg har bevist overfor dem at jeg har opsagt i god tid og har fået bekræftelse på dette i tidligere mail.
Nu begynder det at blive latterligt, for henvendelser ignoreres nu!
Jeg er på arbejde i det tidsrum deres kundeservice har åbent, så har kun mulighed for at sende en email, og når man ignoreres her, ja så er det fandme op af bakke...

Update 20/8:
Nu svarer de ikke længere på henvendelser trods gentagne rykkere. Flot...

Nu med retlig inkasso varsel.
De skriver i brevet jeg ikke har kontaktet dem, men jeg har både ringet og skrevet mails og har alle sendte mails stadigvæk,så hvem tror i taber i denne sag?
Og dette firma (Aros Kapital) har fejl i deres mailsystem, så post kommer ikke frem...
Se:

Følgende e-mail adresser fejlede (The following address(es) failed):

krav@aroskapital.se
retry time not reached for any host after a long failure period
danmark@aroskapital.se
retry time not reached for any host after a long failure period

Så virker mail adressen igen. Har idag haft fat i smileaway, der lovede svar idag vedr. min sag. Her kl 19 har jeg intet hørt!
Aros Kapital lovede svar igår og heller ikke her har jeg hørt noget.

Men Smileaway indrømmede at have modtaget min besked om opsigelse 11 dage efter varen var sendt, hvilket er indenfor de 14 dages fortrydelsesret man har på nettet, så de har åbenbart store problemer med at se hvad kunderne skriver til dem eller også sletter de bare post de ikke gider svare på...

26/9 - det nytter at holde på sin ret.
=================
(Please reply above this line only)

[2012-09-26 12:38]

Kære John,
Tak for din mail.

Alle dine månedspakker er blevet krediteret.

Med Venlig Hilsen
Smileaway Support Danmark

Aros Kapital har dog sendt flere regninger, men jeg gør intet ved det.
Det eneste svar jeg har fået fra Aros er:
Meddelelsen

Til: krav@aroskapital.se
Cc: 'John Stigers'
Emne: Inkassokrav??? kundnr 26277
Sendt:21-07-2012 21:23

blev slettet uden at blive læst den 27-07-2012 14:44

Føler mig snydt

Måske er det min egen skyld at jeg ikke havde undersøgt tingene til bunds, men jeg føler mig snydt, fordi jeg skrev mig op til et tilbud om at prøve produktet for kun 30 kr.
Derefter viser det sig, så, da jeg nærlæser på den forsendelse jeg har modtaget, at jeg har bundet mig mindst 3 mdr til et abonnement som koster 400 pr md.

Dog fik jeg hurtig respons da jeg henvendte mig pr mail, og de forklarede hvordan jeg opsiger abonnementet efter de 3 mdr er gået.

Is Smileaway your company?

smileaway.dk Details

Visit Smileaway