Smoke It reviews

Smoke It reviews

8.6

Desværre en uacceptabel oplevelse

Jeg har bestilt d. 31/3 for over 446,- kr. Jeg har i dag - den 9/4 - endnu ikke modtaget varen, selvom på deres hjemmeside kan man læse at "Vores leveringstid er normalt 1-3 dage efter ordreafgivelse."
Og selvom de skriver at "Mails bliver besvaret inden for 24 timer på arbejdsdage" har jeg brugt deres kontakt form d. 1/4 (fordi ordrestatus var ikke opdateret) uden at få en svar. Heller ingen svar fra i går formiddags mail.
Det er ikke en acceptable leveringstid (kan nemt få en pakke fra USA i mindre tid) - og heller ikke i orden at mails ikke er besvaret (telefonen bliver heller ikke taget).
Nu kan jeg se på Trustpilot at der er flere klager fra folk som ikke har modtaget deres ordre - og jeg føler som jeg bare har smidt næsten 450,- kr ud af vinduet.

Desværre kan jeg ikke bruge Forbrugerklagenævnet, fordi varen har kostet under 500 kr.

Update: Har modtaget en mail fra Smoke-It i dag d. 15.04, og de har lovet at der vil komme penge retur til mig. Hvis det lykkes vil jeg lave om på anmeldelsen - det er fair nok fra min side.

Har ind til dato handlet i Storcenter Nord, Århus * Nu prøvet på Internettet :(

Efter i lang tid at have fået den mest fornemme kundeservice i Storcenter Nord i Århus - Stoppede de der med at sælge nikotin juice. Har nu prøvet på Internettet - meget utilfreds stillende oplevelse. Bestilte den 19/3 for over 300 kr.- har i dag den 1/4 endnu ikke modtaget noget.
Så åbner call centret først ½ time efter annonceret tid - så forsvinder bestillingen out in Space.- efter endnu én gang at have ringet og igen fortalt hvad jeg bestilte lovede damen det ville komme i morgen - Hvis ikke det er én aprilsnar - BESTEMT IKKE DET VI HAR BRUG FOR MIDT I ET RYGESTOP - SMOKE IT HAR MISTET MIG SOM KUNDE PÅ NETTET.- DET VAR SÅ DET !!!! :( :(

Forkert leverance - er vist overladt til mig selv!

Jeg fik desværre en forkert leverance. Havde bestilt 20 flasker e-juice fra UK shoppen... De 16 af dem skulle være menthol, men fik mint, som er et andet produkt...
Og desværre er der fejl på både den danske og engelske side, når man vil bruge kontakt formularen, og telefonen bliver ikke taget... så jeg er vel overladt til mig selv.....

Fantastisk

5/5 stjerner uden tvivl. Jeg begyndte at dampe for snart et år siden, og jeg startet med at tjekke google igennem for butikker i nærheden af Århus og fandt Smoke it. jeg tog ind og besøgte dem, og fik købt min første ecigaret. Jeg har ikke røget en cigaret lige siden, og jeg damper hvor jeg må drikke kaffe nu :-) Super fedt at det er lugtfri, og minimalt skadeligt ift. cigaretter. Også er priserne lige så konkurrencedygtige som billige firmaer i udlandet, så der er intet at klage over!

Hurtig levering og en lille gave

1 dags levering og så fik jeg mere end det bestilte. Top service !

Meget langsom fragt!

Øhhh, jeg har så bestilt en pakke fra jer, d.1-1-14, pakken er først blevet sendt i dag, det er 5 dages vente tid, og der står "Vores normale leverings tid er 1-3 dage" varene var på lager, men kun fordi jeg skrev med en af jeres kolleger på jeres Facebook side, samt i ikke svarede på mine mail, og mine beskeder på jeres side, syntes det er rigtig dårligt at i ikke sender d. 2! Virkelig dårligt, første og sidste jeg køber inde ved jer!
Samtidig kunne jeg ikke se min ordre på min konto, den er så lige blevet oprette i dag! Og alligevel står der, "ordre oprettet 1/1/2014", det eneste bevis på at jeg havde bestilt noget, var på min bankkonto

Udemærket service før, men nu...

Jeg plejer normalt at bestille e-væske fra jer, og bestilte en ny runde a 6 flasker d. 12/12/13 på co.uk siden for at få med nikotin. Det er nu d. 3/1/14 og jeg har ikke set skyggen af dem. Sendte en e-mail omkring det d. 25/12 men mangler stadig svar derfra. Ikke særlig god service da jeg føler jeg bare har smidt 200 kr ud af vinduet.. :-/

Reply from smoke-it.dk

Det er meget beklageligt at du ikke har modtaget din vare hurtiger, Der er sket en fejl, og den er vi selvfølgelig ansvarlig for.
Vi har evalueret den bestilling og bestræber os på det ikke gentager sig.

Smoke-it

God service og gode varer - helt tilfreds!!!

Jeg handler helt sikkert hos jer igen! Det er skønt at møde så god service og betjening! Det er sjældent at man oplever det! :-) kan varmt anbefales til alle, der overvejer hvor de vil købe deres e-cigaretter!

opfølgning på min tidligere anmeldse af smoke-IT

efter at have været i kontakt med deres kundeservice fant vi en løsning på det defekte batteri.. hvor jeg efterfølgende tog ind i deres butik i storcenter nord som fiktisk er lidt svær at finde mellem butikerne..
forklarede mig for ekspidienten og fremviste hvad jeg var kommet frem til sammen med kundeservice, så stilte han ingen spørgsmål til det.. og kunne vælge mellem at få pengene retur eller få en ny eller få en anden vare i butikken..
hvor jeg valgte at få pengene tilbage.. super god service derfra..
men træls man skal gå gennem kundeservice for at de lytter..
men den gode service fra kundeservice og butikken i storcenter nord vil jeg gerne give lidt flere stjerne end sidst.
denne anmeldse tæller ikke op for butikken på klostertorv, kun for kundeservice og storcenter nord butiken :)

Hej Kasper

Tak for din anmeldelse.
Vi kunne godt tænke os at høre lidt mere om din oplevelse, samt hvilken butik du har handlet i.
Vil du venligst kontakte Smoke-It på tlf.: 26220707 eller sende os en mail på kontakt@smoke-it.dk med dit telefon nummer, så ringer vi dig op.

Smoke-It

Kanon Handel.

Er ovenud tilfreds med at handle hos Smoke-it. Varene er af god kvalitet. Vil handle med dem fremover også.

Dårlige produkter

Jeg har brugt smoke-it's produkter i 8-9 måneder nu. For nylig synes jeg kvaliteten af dampen var blevet ringere og jeg gik ned i butikken for at tale med dem om det. De fik mig overtalt til at købe et nyt start-sæt da det gamle selvfølgelig var ved at være godt brugt. Første "brænder" (som var med i startsættet) gik det godt med men nu har jeg kasseret 4 brændere (som er købt i løssalg) på 4 uger fordi dampen smager brændt eller slet ikke smager af noget. Jeg har nu fundet ud af, efter samtale med en medarbejder, at smoke-it har fået nye brændere. Min mening er klart at det er alle de nye brændere den er gal med. Jeg havde stadig en tilbage fra startsættet (dvs af den gamle slags) og den damp den afgiver smager fantastisk - men de 2 nye brændere jeg i dag fik med nede fra butikken fordi jeg klagede, har jeg netop testet. Den ene smager brændt og den anden smager af ingenting. Tester jeg de 2 splinternye fra i dag sammenlignet med den sidste "gamle" jeg har tilbage så er der sindssyg stor forskel.
Hvorfor skifte et godt produkt ud med et nyt og dårligere? Det virker som om I har fået en billig pris på noget værre Kina-juks.
Nu har jeg istedet bestilt brændere ved et andet firma og magter seriøst ikke at skulle ned i butikken allerede imorgen igen og klage over de 2 jeg fik udleveret i dag. For hvad hjælper det når jeg alligevel bare får 2 dårlige med igen??
Øv smoke-it! I har kun forringet jeres produkt og jeg har spildt mindst 300kr på at smide brændere ud af den ringeste kvalitet.

Hej Janni

Det er meget beklageligt at du har haft en dårlig oplevelse med vores produkter.
Vi er meget beviste omkring kvaliteten på vores produkter og i det her tilfælde lyder det til kvaliteten ikke har levet op til den standart Smoke-it normalt står for.
Jeg vil forslå du ringer til vores call center, så i sammen kan finde en løsning på den ærgelige oplevelse du har haft.

Venligst referere til din anmeldelse på Trustpilot.

GOD SERVICE... DÅRLIGE KINESISKE MATRIALER

KØBTE EN T3ER DER I VEJLE, MÅTTE NED MED DEN DAGEN EFTER FOR AT BYTTE DEN, (DEN VAR UTÆT) HAVDE EN LÆNGERE SAMTALE MED DAMEN DER STOD DERNEDE, OG HUN FORKLARET RIGTIG AT NU HAVDE DE FÅET NOGLE NYE HJEM, SÅ DEM SKULLE JEG DA LIGE PRØVE, KOMMER HJEM, OG FYLDER DEN OP MED NOGET LÆKKERT VANILJE JUICE, OG KUNNE HØRE DEN BRÆNDTE FIN, TÆNKER LÆKKERT, OG SÆTTER MIG TIL AT DAMPE, 1 MINUT GIK DER, OG JEG SIDDER MED E-JUCIE I MUNDEN OG PÅ FINGRENE.... SMOKE IT... I REKLAMERE MED KVALITET, MEN I ER DE ENESTE DER HAR SOLGT MIG NOGET TIL EN E-CIGARET SOM IKKE VIRKER, OG HELE 2 GANGE I STREG

Reply from smoke-it.dk

Først vil jeg beklage den sene respons på din anmeldelse.
Dernæst er det beklageligt du har haft en dårlig oplevelse med vores produkter. Som du helt rigtigt selv skriver står Smoke-it for kvalitet. Vi har desværre fået et parti hjem af knapt så god kvalitet, dem har vi selvfølgelig fjernet fra butikkerne.
Jeg håber du har mod på at kontakte vores Call Center, eller rette henvendelse til butikken, så i sammen kan finde en løsning på den ærgelige oplevelse du har haft.

Venligst referere til din anmeldelse på Trustpilot.

Fantastisk !!!

Helt fantastisk service hos Smoke-it.dk , både pr. Telefon , mail og i butikkerne ...
Der er styr på tingene og hvis der er noget de ikke er sikre på , undersøger de tingene og vender tilbage !

Kan klart anbefale at handle hos Smoke-it.dk

Hurtig levering - Lav produktkvalitet = Forbrugers problem

Jeg har handlet hos smoke-it i godt et år efterhånden. Normalt ser jeg gennem fingre med småfejl på enkelte ting, fordi det drejer sig om beskedne beløb. Men nu har jeg 2 gange på 3 måneder købt pakketilbud med brændere, hvor hver eneste har været defekt - senest 5 stk T3 coils, der er ude af stand til, at optage væsken korrekt og producerer en kvalmende smag af brændt væge. Hver eneste har, inden brug stået i min. 10 min med væske.
Jeg har tidligere forsøgt, at få en brænder byttet. Jeg blev mødt med en besked om, at det for så vidt godt kunne være slidtage og smoke-it ikke ville gøre noget (brænderen var umulig at suge igennem og derfor, selvsagt, ikke slidt).
Jeg mangler noget, der kan fortælle mig, hvorfor jeg skal spilde min tid på, at forsøge igen - istedet for at finde en anden forhandler?

Reply from smoke-it.dk

hej Peter Vi er fra Smoke-it kede af din anmeldelse om din oplevelse af vores produkter. Men omvendt har vi også brug for at få ris såvel som ros fra vores kunder. Især fra en trofast kunde som du skriver at du har været. Så tak aligevel.
Vi bestræber os virkelig på kun at få ordentlig brugbar kvalitet fra vores leverandør. vi er dog bekendte med at det ikke altid er tilfældet. Vi forsøger også at være imødekommende mht. reklamationer. både på hjemmeside og butikker.Vi håber du vil fortsætte med at handle trygt hos os. Skulle du være uheldig igen,er du velkommen til at kontakte os, og henvise til denne besvarelse. mvh. Smoke-it

singel eGo-n virker som den skal :)

jeg købte den her start-pakke i fredags og fik den her idag
og har taget den i brug nu her, og må sige at det virker super godt
og alt er som det skal være og efter det første par væs af e-cigaretten så
så jeg faktisk rigtig glad for den og med de 3 valg af smag som er tobak og kaffe og
æble, så smager tobak helt fint men nøøøj det bliver ikke brugt så hurtig som jeg gik ud fra men det jo kun godt må man sige så kan man jo få et lille lager af dem :) så man ikke løber tør for dem så skal helt klart købe flere af de smags man nu kan ryge på den med, så her fra syndes jeg helt klart at alle skulle få fat i sådan en e-cigaret
der sgu penge at spare hvis man købe en e-cigaretter så er mit valg sgu den her 110% det beste valg. så vil ønske alle en rigtig god dampryger :)

Ekstremt godt!

jeg kan stærkt anbefale denne her hjemmeside, varerne er rigtig gode, og har kvalitet i høj grad. Jeg er blevet meget tilfreds med ankomsten af mine varer, det tog 3 dage for at varerne ankom, og det synes jeg er virkelig godt, og især når der er frifragt på ALT. Jeg vil fortsæt handle herinde da det er en god og pålidelig hjemmeside :)

Forkerte coils til min Vivi Nova :-(

Hej,

Jeg har fornyligt købt 6 vivi nova coils, 2,8 ohm via Jeres hjemmeside. Da jeg fik ordren næste dag var det nogle coils Jeg aldrig har set før og ikke dur. Jeg kan sætte dem i min vivi nova tank og kan få glød men der er absolut INGEN sug igennem. Prøvede 2 med samme resultat og havde ligeledes med det samme sendt en besked til Jeres "Kontakt" via hjemmesiden.

Det er for dårligt Smoke-it og jeg beder Jer sende mig rigtige coils til vivi nova.

Reply from smoke-it.dk

hej vi beklager at vi har lavet en pakke fejl :(
men kan forstå der skulle være taget hånd om det.
vi takker for tilbage meldingen.
med venlig hilsen. SMOKE-IT

vis der skulle være noget kontakt@smoke-it.dk og så adresser det til Casper

Jeg skulle bestille for første gang for min svigermor og fik lavet en stor fejl i min bestilling. Jeg skrev en mail til dem og næste morgen ringede de og gav den bedste kundeservice jeg længe har oplevet. Fejlen blev rettet uden problemer og pakken kom dagen efter så det var skønt, debarker jo helt min egen fejl men så god oplevelse og hurtig levering, dejligt.

Normalt fin og hurtig service:

I rækken af forskellige cigaretter på hjemmesiden kan det være svært at vide hvad der passer sammen. Savner twist batteriet, selv om det kan købes andetsteds.

Reply from smoke-it.dk

Hej tak for den fine anmeldelse :) vi har twist batterier det kan du finde under variabelt batterier eller klikke her på dette link smoke-it.dk /batterier/variabel-volt-batterier/ego-e-cigaret-twist-batteri-32-48-volt

Hurtug service

Den bestilte vare - lå i postkassen dagen efter. Dejligt....

smoke-it.dk Details

Visit Smoke It