Smokeshop reviews

Smokeshop reviews

8.5

jeg er blev snydt

jeg bestilte et par ting, fik en ordrebekræftelse den 1. okt. og pengene blev trukket fra min konto. har stadig ikke set noget til min bestilling. Jeg sendte et par e-mail til smokeshop men har stadig ikke fået svar

Perfekt!

Overskuelig hjemmeside, supergodt kvalitets-udvalg til rimelige priser! Virkelig hurtig levering. Kan kun anbefales. Jeg er fuldt ud tilfreds og vender uden tvivl tilbage :)

Perfekt Hjemmeside, nem at komme rundt på og nem at bestille fra.
En af de vare jeg havde bestilt var ikke på lager alligevel, men så måtte jeg jo bare tag den i en anden farve. Men ellers helt perfekt

ingen problemer pakken kom dagen efter

ingen problemer pakken kom dagen efter bare køb her ps dette er ingen joke der er super god serves

Super handel

Jeg bestilte nogle gnistesten samt papir og filter. Pakken blev sendt hurtigt og blev leveret i fin og diskret indpakning. Kan kun anbefale Smokeshop.dk

Hurtig expedition

Overskuelig hjemmeside, gode produkter, hurtig levering

Super god

Har bestilt for 200 kr, bestilte en fredag, så har dog ikke modtaget endnu, men det gik lyn hurtig med e-mail og service.
Redigering : Har modtaget både vægt og riste, bestilte 18 riste, men fik 20, det er jo service der vil noget ;)
Og kom dagen efter bestilling.

Ikke noget at komme efter alt køre og det er super

Hurtig handel

Hejsa.
Jeg kan kun anbefale Smokeshop. De har en nem og oveskuelig hjemmeside, nemt at bestille og de afsender med det samme. Der kunne selvfølgelig godt være større udbud. Alletiders butik.
Hygge hejsa. hilsen Jesper K.

Hurtig og effektiv c",)

Bestilte på web - modtog mit køb 2'den dagen efter. Min elektroniske vægt var pakket så godt at vægten lå og grinede ( "ha ha P&T havde ikke ikke skyggen af chance for at skade mig." ) -FLOT.

Dejlig shop, dem burde der være flere af ;)

Her har jeg fået den bedste kundeservice, man kan ønske sig!
Gode svar på mine spørgsmål, man har pakken dagen efter og så kan det vist ikke blive bedre;0)

Waaau ! virkelig god service !

Deres computer system var kommet til at "dobbelt booke" den sidste af en vare på lageret, både til mig og til en anden.
Da de så havde afsendt til den anden person og skulle sende til mig manglede de min vare.
De kontaktede mig lyn hurtigt og undskyldte meget, men da det ikke var deres skyld var der ingen sure miner.
Da jeg så fik min pakke - "in no time" -havde de lagt en masse ekstra ting i for at kompensere for fejlen!
virkelig god shop, og super flinke mennesker.
Kan varmt anbefales!

SUPER SHOPPEN

skulle de have kaldt den jeg fik min pakke 23 timer efter jeg bestilte. og jeg kom til at bestille 2 gange og da jeg ringet til dem tog de den ikke men 2 min efter ringet de tilbage :) den kan anbefales 100%

Rigtig god service!

Jeg bestiller en digital vægt som jeg får dagen efter. Det viser sig at den var defekt måske på grund af Post Danmarks hårde behandling
Jeg kontakter Smokeshop og de sender en ny vægt med det samme.Ved mange andre butikker skal man først sende den defekte vare retur og udfylde RMA osv inden de sender dig den nye vare,men ikke hos Smokeshop :-) Manden var hjælpsom og venlig og service er i top
Jeg kan anbefale Smokeshop til alle!

Der er ikke en finger at sætte på noget!

Jeg vil helt sikkert anbefale Smokeshop til alle! Der er absolut ingen problemer eller nogen bøvl, tværtimod yder de en utrolig god service! Jeg havde nogle problemer med at få bestilt nogle "lynlås-poser" på webshoppen, så jeg skrev en note med til bestillingen, med et ønske om at få dem, der eller så de idet mindste kunne få det fixet. Da jeg så modtager min bestilling og får pakket indholdet ud, ser jeg så at jeg har fået poserne ganske gratis. Se det er service!!!

Det eneste der er en smule ærgerligt er at jeg synes at der var mange vare de ikke havde på lager, men udover det, er der intet negativt at sige, udvalget er nogenlunde bredt og så er priserne også enten på niveau eller billigere end konkurrenternes.

Helt i top.

Ja jeg har kun at sige at det er da det bedste sted jeg har handlet længe. bestilte klokken 07:30 om morgenen og fandt ud af jeg glemte og smide en glas rist i ordren så sendte en mail om det og de smed en GRATIS rist i min pakke og jeg havde den dagen efter klokken 14. Kan sku være meget bedre :)

køb her hvis du vil have varen straks

Da varen endelig var tilgængelig fik jeg en personlig mail om at nu kunne jeg bestille. Dagen efter havde jeg varen. Super handel kan kun anbefales.

Alt som det skal være.

Jeg kan ikke sætte en fingere på noget, bestilte hvad jeg skulle bruge og det kom dagen efter med posten. Gode priser og Hurtig levering.

Dog vil jeg mene i bør gør det lidt mere diskret, så der ikke står smokeshop på ens kontoudtog, kan være en ulempe :-)

Fra bestilling til modtagelse gik der 2 dage - og varene var bare tip top til en meget fin pris. Tak for god behandling!

alt o.k.

udmærkede varer, rimelige priser og hurtig levering...

smokeshop.dk Details

Velkommen til Smokeshop.dk, King Size Headshop på nettet, leverer alverdens rygegrej til danmarks rygere, til de bedste priser.

Visit Smokeshop

Write to: salg@smokeshop.dk