SMSdet reviews

SMSdet reviews

7.6

Enkel API

SMSdet.dk har en enkel og brugervenlig API. Også koster 1 sms næsten INTET!

Hej Mauran

Mange tusinde tak for de pæne ord. Det er godt, at du kan bruge API'en. :-)

Nem og brugervenlig, dog ikke fem stjerner endnu

De skal have den ros, at det er meget nemt at komme igang. Funktionerne er tydelige og ja, det virker sgu godt!

Men det som trækker det ned, er at man ikke kan lave automatiske svar, til beskeder man for på sin mediekode. Plus, at senere hen i API'et, skulle det gerne være muligt at tilføje en kontakt. (Eksempelvis som en service til et nyhedsbrev.)

Men det er nok noget der kommer med tiden. Alt i alt, en god og overskuelige hjemmeside, som dog mangler lidt finpudsning. Men den for stadigvæk forskellige siders "SMS afsendere", så som CBB og Telmore. Til at ligne de rene amatører. :)

Hej Daniel

Tak for de fine ord. :-)

Automatiske svar er skam muligt. Du angiver det under mediekodens indstillinger. Så den funktion er der skam. API og kontaktoprettelse, så er det på vej, og det forventes snart at der lanceres en helt ny og forbedret API.

Jeg håber da vi liiige kan snige os en stjerne mere op nu. ;-)

Billige SMS'er og hurtigt levering

Fin brugervenlig hjemmeside med billige SMS'er og hurtig levering :)

Hej Emil

Mange tusinde tak for din gode anmeldelse. Det varmer om hjertet, når tjenesten bliver modtaget pænt. :-)

Amatør agtigt

Sitet og tjenesten bærer præg af at være et amatør projekt, som man håber at kunne tjene et par skillinger på.

Sitet trænger til en grundig omgang korrekturlæsning, der er ingen mulighed for at betale med betalingskort, virksomhedens CVR nummer findes ikke på sitet, oprettelses proceduren er unødigt kompliceret. Der mangler også detaljer i den tekniske dokumentation, f.eks. hvor vidt der benyttes GET eller POST requests, og om det er muligt selv at vælge hvilket man ønsker at benytte.

Alt i alt burde man måske have gjort servicen lidt mere færdig, før man lancerede den, men nu er den her, og bliver den forbedret kan det naturligvis påvirke ovenstående karakter.

Hej Chano K. Andersen

Tak for dit input!

Ovenstående ting er hermed noteret, og vil blive taget til eftertragtning.

SMSdet Details

Vi er en dansk SMS Gateway som sælger SMS-beskeder både til private og erhverv. Vores hjemmeside byder på mange muligheder bl.a. at kunne sende beskeder til et enkelt nummer eller rundsende til en gruppe, som er tilknyttet ens login. Vi har også udviklet vores helt egen SMS Gateway som kan kaldes fra din egen hjemmesidde. På denne måde kan du selv stå for udviklingen af dit eget SMS nyhedssystem, som dine ansatte kan bruge til at informere jeres kunder om tilbud og deslignende. Mulighederne er mange.

Visit SMSdet

Write to: support@smsdet.dk