Smykkebazar reviews

Smykkebazar reviews

7.5

Super ide

Mine kone har været rigtig glad for at handle på siden og har også solgt lidt derinde..
Ser godt ud og dejligt med en side hvor ens ting ikke bliver blandet med værktøj,køkkenprodukter mm.

De er slet ikke klar til at være online!!

Jeg oprettede mig på siden umiddelbart da de "åbnede".... Og ja, jeg er med på at der i starten kan være lidt fejl hist og pist - men de fejl som jeg konstant er rendt ind i, er nogle ting som bør være iorden når man går online med siden...

Kort tid efter oprettelse solgte jeg et sæt øreringe, men sidens opsætning gør at før jeg kan afslutte salget, så skal køber afslutte købet - dvs. hvis køber ikke er på og gør dette, så fremstår min butik som værende: 1 solgt produkt til 0% tilfredshed. Ikke ligefrem god reklame for butikken. Jeg kan ingenting stille op, sålænge køber ikke gør det personen skal i sin ende - det er dd. 1 måned siden.
De er gjort opmærksom på det og det er "sendt videre til udvikleren" - det går bare for langsomt!
- helt og aldeles uacceptabelt. Fail!

Hver 3. uge skal man forny sine annoncer. Dine annoncer havner først i "Aktive annoncer der snart udløber", hvorfra man kan forny sine annoncer - dette virker ikke!
Efter noget tid havner annoncerne i "Inaktive annoncer" - herfra skulle man også kunne forny sine annoncer, men det virker heller ikke.
De er gjort opmærksom på det og de siger det virker, men det gør det ikke.
Derudover får man en mail hver evig eneste gang man så meget som rør sin annonce - det være sig fornyelse eller ændring - helt og aldeles unødvendigt!

Når man selv vil sætte en vare inaktiv, så kommer man frem til forsiden og er logget ud!

Vær opmærksom på, at man ikke selv kan slette sin profil/butik...jeg kunne ihvert fald ikke finde det.

Lad dog være med at lægge siden online før i er helt færdige og klar med den! Det virker ærligtalt noget forhastet...

Jeg har ikke tilmeldt mig siden for at være testbruger. Jeg er færdig med at være testbruger af siden - jeg kommer måske tilbage, når siden er testet af og kører som den skal.

Men ellers en udemærket idé med en bazar til smykker - kun til smykker =o)

Fantastisk initiativ

Denne smykkeside er spækket med butikker der udelukkende sælger smykker. Fedt at det er samlet et sted og at man har gjort at smykkerne nu står helt for sig selv. Du kan finde smykker fra store kendte designere og unika smykker for små hobbydesignere i hele danmark. Rigtig skønt at se. Sidne er forholdsvis ny og det bliver spændende at se udviklingen af den.

smykkebazar.dk Details

Visit Smykkebazar