Snøre Bånd reviews

Snøre Bånd reviews

7.3

Kan klart anbefale dem. Der opstod problemer med min ordre, som de ikke kan bebrejdes for - og de blev løst med det samme, jeg påpegede dem.

God kundeservice!

Jeg bestilte et par snørebånd, der gik så en uge hvor de ikke kom. Jeg skrev så til dem, de beklagede situationen og sendte med det samme en ny sending afsted. Den ankom så ca. 5 dage efter.
Mange tak for god service.

Alt som forventet

Hurtig levering, billig fragt.

Hej Alexander.

Mange tak fordi du gav dig tid til at give os din anmeldelse.

Vi er glade for at alt gik som forventet og du er tilfreds med dit produkt :)

Nem bestilling - hurtig levering

Bestilte nye snørebånd fredag, og de blev sendt samme dag, så jeg fik dem med posten mandag. Det ser umiddelbart ud som om de har forbedret deres leveringstider.

En god oplevelse!!

Meget hurtig eksspetion... modtog snørebånd dagen efter... bare super!!!

Hej Finn.

Vi er glade for at du har fået en god oplevelse med os, og sætter rigtig stor pris på din anmeldelse. :-)

hurtig levering. perfekt produkt

Glimrende service og produkt

Hej Malene.

Mange tak for din anmeldelse!

Vi sætter stor pris på den :-)

Hav en rigtig god aften.

Bestillingsbøvl

Pæn og overskuelig hjemmeside, men kunne ikke bestille via iPad. På iMac/Firefox kunne jeg ikke bruge 1Password til auto-udfyld af betalingsoplysninger (1. gang jeg har oplevet det), og da jeg efter manual indtastning fik placeret ordre opdagede jeg at antallet af snørebånd var fordoblet undervejs (system eller brugerfejl ??).
Det viste sig at bestilte snørebånd ikke var på lager, og via email dialog fik jeg nogle andre. Det hele tog næsten 2 uger (var selv delvis skyld grundet sene email svar).
Jeg gik online for at spare tid, det lykkedes desværre ikke!

Langsom levering

Min oplevelse med snøre-bånd.dk har ikke været acceptabel. jeg bestilte et par snørebånd, og forventede at få dem efter 1-3 hverdage, da jeg ønskede hurtig levering. Der er nu gået 5 hverdage, og pakken er endnu ikke kommet. Derudover er der blevet trukket penge fra min konto, men der står slet ikke noget om hvornår jeg så kan forvente at få min pakke.
Mit ordre nr. er:6785

Hej Pream

Vi beklager den oplevelse du har haft med os.

Da vi sender vores ordre med brev kan vi ikke spore forsendelsen og selv proaktivt tjekke leveringerne når frem.
I sjældne tilfælde bliver ordren væk/forsinket i posten og der er det normal procedure at vi gensender ordren efter aftale per mail for at forhindre yderligere ventetid.

Da du aldrig har kontaktet os på mail har vi ikke haft en chance for at vide du ikke har modtaget varerne.

Vi har naturligvis trukket pengene da produktet er afsendt.

Din ordre blev afsendt d. 10/01/2014, altså dagen efter du bestilte.

Vi er derfor meget kede af at du ikke har givet os en chance for at råde bod på situationen, før du gav os en anmeldelse.

Hvis du kontakter os på vores mail (cc.detail.rb@live.dk) vil vi dog stadig forsøge at slutte af på bedst mulig vis og snakke om gensending eller refundering alt efter hvad du ønsker.

Mvh.

sådan!!!!

Bestilte 9 sæt snørrebånd og de var der efter 2 dag i brevkassen....SÅDAN.
Klart over forventninger...

Venter stadig!

Bestilte 4 par snørebånd for 6 dage siden hvor den "dyrere" men hurtigere levering 1-3 dage blev valgt.
I dag venter jeg så stadig på at modtage min forsendelse samt svar på mail om hvornår jeg kan forvente varen leveret. Grunden til de er "oppe" på 2 stjerner er at pengene dog heldigvis endnu ikke er trukket fra konto

Kære kunde

Vi beklager meget den oplevelse du har haft med os.

Hvis du skriver et navn eller ordrenummer kan vi gå i dybden med din situation, men normalt sendes en ordre på dagen eller dagen efter med "A-brev" som omdeles af postdanmark der oplyser det tager 1-2 Hverdage at levere dette.

Da vi sender som brev kan vi ikke spore forsendelsen og selv proaktivt tjekke leveringerne når frem.

Umiddelbart må problematikken i denne situation opstå i forbindelse med sent/manglende svar på en mail. Jeg har beklageligvis først svaret på de sidste mails fra i går nu, og har ikke ubesvaret mails længere tilbage i historikken. Hvis du ikke har fået svar så skriv venligst igen eller skriv et navn/ordre nummer så jeg kan skrive til dig.

Håber du alligevel bliver en glad kunde i sidste ende når du har modtaget dine snørebånd :)

Christan

Hurtig levering og stort udvalg

Hurtig levering og stort udvalg. Kunne dog godt have brugt en bekræftelse pr mail og besked om at brevet var afsendt! Men vender uden tvivl tilbage næste gangjeg mangler snørebånd.

Total daarlig service.

Jeg bestilte en vare ved dette firma for et par uger siden. En uge efter jeg bestilte skrev jeg en email og spurgte om min vare var paa vej. Det skulle ifoelge dem vaere sendt allerede dagen efter bestilling og de bad mig bekraefte min adresse. Det var den rigtige adresse. Nu er der gaaet en uge igen uden min bestilling er ankommet. Sendte for 2 dage siden en email med en forespoergsel igen denne gang bare uden respons...

Anbefaler bestemt ikke at bestille hos Snøre-bånd.dk. Man skal vist vaere rigtig heldig hvis man modtager sine betalte varer

Kun lidt utilfredhed

Prøvede denne webshop, da jeg ikke gider rende forgæves rundt og finde de snørebånd jeg har brug for. Her fandt jeg dem næsten med det samme, til trods for at søgefunktionen ikke fungerer optimalt. Meget stort udvalg og billig forsendelse. Bestilte 3x2 stk søndag nu jeg var igang og valgte hurtig levering til kr. 8 i porto og modtog pakken tirsdag. Modtog dog ingen ordrebekræftelse (den var heller ikke i spambakken). Helt klart et sted jeg handler igen.

"Snørebånds-specialist"

Jeg tog chancen for bestilte tre par snørebånd, i håb om at kunne komme uden om at skulle lede efter dem i en butik og måske endda spare et par kroner.

Jeg valgte den hurtigste levering, og uden at skulle spilde for meget tid på historien om hvordan jeg fik mine snørebånd, så er den korte version således:

Ingen ordrebekræftelse.
Ikke muligt at træffe dem på deres ikke eksisterende telefonnummer.
Flere dage om at svare på mail henvendelsre på deres hotmail-konto.
Trak pengene uden skyggen af tilbagemelding eller kommunikation på mine henvendelser.
... og selvfølgelig 15 dage om at levere mine snørebånd, trods ekstra betaling for hurtig levering af varer "på lager".

Når de så endelig besvarede mine e-mail, virkede de ellers meget imødekommende og interesserede i at løse problemet, så der scorede de lige en enkelt stjerne herfra, men jeg må nok erkende at jeg nok bare henvender mig i sko-ringen næste gang, jeg mangler snørebånd.

Hej Luka

Vi beklager du har haft denne oplevelse med os.

Vi har sendt en ordrebekræftelse til din mail. Dette sker helt automatisk efter enhver bestilling.

Vi har få gange oplevet at de kunder der ikke har modtaget deres ordrebekræftelse, er grundet at den er endt i deres spam-filter.

Vores telefonnummer har vi i en længere periode forsøgt at få op at køre igen, dette har ikke været muligt. Vi har derfor valgt at vi vil få nummeret fjernet hurtigst muligt, indtil vi finder en løsning på dette.

Du skriver til os fredag, og vi når desværre ikke at besvare din mail denne dag. Vi har ikke altid tid til at besvare mails i weekenden, og du får derfor først en besvarelse på din mail om mandagen.

Angående at beløbet blev trukket fra din konto er korrekt.
Vi havde sendt ordren, og beløbet blev derfor trukket.
Da vi sender med brev (For at give kunderne en billigere forsendelse) betyder dette at vi ikke kan sikre os med 100% sikkerhed at ordren når nem. (Gør den dog i 99% af tilfældene)

Efter vi modtog din henvendelse, forsøgte vi selvfølgelig at hjælpe dig hurtigt muligt, da vi godt kunne se at der var gået en uacceptabel lang periode, hvor du ikke havde modtaget dine snørebånd.

Vi valgte derfor at sende dig nye snørebånd med det samme, på trods af at vi ikke havde fået de gamle retur. Dog krævede dette først at vi mailede frem og tilbage, da vi skulle sikre os at vi havde den korrekte adresse på dig.

Så snart vi fik din bekræftelse på adressen var korrekt, sendte vi det nye par, da du selvfølgelig ikke skulle bøde for at ordren i første omgang ikke nåede frem.

Vi forsøgte at gøre alt hvad vi kunne for at hjælpe dig, og vi er derfor rigtig kede af, at du ikke føler at det var tilstrækkeligt.

Vi synes derfor det er rigtigt ærgeligt at denne oplevelse kun giver os 2 stjerner, men håber alligevel at du bliver glad for dine snørebånd.

Med Venlig Hilsen
Christian & Claus

Super oplevelse

Når man køber snørebånd er der mange parameter der skal gå op i en højere enhed, hvis man da ikke lige skal have et par standard brune eller sorte. Gik forgæves i 5 fysiske butikker, men fandt varen her i snøre-bånd.dk
Fin kvalitet og hurtig levering - tak for det!

ok butik

tog 6 dage selvom jeg valgte a post.
Men varen kom.

Hej Rasmus.

Tak for din anmeldelse.

Claus B.

Bestilte tirsdag, varen kom torsdag. Kun 6 kr i porto.
Stort udvalg, og mængderabat
:-D

Helt i top

Bestilte søndag eftermiddag snørebånd. De ankom med posten mandag formiddag og fragten var kun 8 kr. for 5 stk smarte snørebånd. De har et enormt udvalg.

Super service og udvalg

Jeg bestilte nye snørebånd, og der var et stort udvalg.

Jeg fik varene efter 3 dage, men havde valgt B-post så det klager jeg ikke over...

Er super tilfreds, og handler der helt sikkert igen ;)

Godt udvalg, hurtig levering og fremragende service!

Har nu handlet hos snøre-bånd.dk 2 gange, og begge mine ordre er blevet behandlet og ekspederet på en hurtig og professionel måde. De har et godt udvalg, som bliver udvidet for hver gang jeg besøger deres website. Kan på det varmeste anbefale snøre-bånd.dk til alle. 5 stjerner herfra!

Gmail Details

Visit Snøre Bånd