Sneshoppen reviews

Sneshoppen reviews

7.6

nissepigetøj og strømper

Super fin pakket og leveret inden for tiden,
2 sæt nissepige kjoler og strømpesæt i fin stand
:D

Varen kom frem i blå papkasse med sne tape..

Jeg havde bestilt nogle ting på sneshoppen.dk til at oppynte hjemmebaren til J-Dag, og det kom frem efter et par dage.

Jeg savner mail med T&T nummer, ellers super handel..

Tilbehør til julefrokost

ja, som overskriften står.. :P
Bestilte noget bordpynt, samt lidt andet gøjl.
Alt gik fint inde på hjemmesiden, samt bestilling/betaling.
Der hvor det gik galt for sneshoppen.dk var at jeg ikke fik nogen ordrebekræftelse email eller at nu var pakken sendt mail.
Ringede så til sneshoppen og fik fat i ganske rar personale, hvor efter de så sendte mig en "ny" mail.
Så alt i alt, pakke i fin stand og til tiden, dog lidt øv at pakken kommer før end ens Ordrebekræftelse, så i mit tilfælde opstod der lidt forvirring om pakken i det hele taget var blevet sendt.
Havde deres mail system ikke drillet havde de fået 5 stjerner i stedet for 4.

Is Sneshoppen your company?

Visit Sneshoppen