Snugmall reviews

Snugmall reviews

6.1

Snugmall har sendt mig forkert størrelse kopistøvler

Har nu skrevet flere mails til dem i snart 4 uger - ingen svar. Af hjemmesiden fremgår det, at der er fuld returret. Men der er ingen returmulighed. Der står "send ikke tilbage til fabrikken - vi ordner alt". man ved bare ikke hvordan. Total tavshed.
Støvlen - som er meget for stor er også tydelig kopivare og svarer ikke tiol forto på hjemmesiden.
Foret er deklareret i støvlen som lammefor men er tydeligt syntetisk.
Der er falsk 100% Australian logo på hjemmesiden.
Oprindelig meldte de at det var original støvle, sat ned fra ca. 1600 til ca 700 - det har de nu fjernet - men en hjemmeside, der ligner den meget har stadig samme nedsatte pris og de samme billeder, så jeg fornemmer de er ved at skifte navn!!! Og de er ikke kontaktbare. Og meget kinesiske. Har også fjernet "Danmarks Største skobutik på nettet"... men de er stadig fulde af lovord! Havde bestilt 37 eller 38 - de rådede mig til 38. De er meget store og 39! Bedrag!

Is Snugmall your company?

snugmall.com Details

Visit Snugmall