Sofieleg reviews

Sofieleg reviews

7.7

SUPER FLOT SERVICE

Jeg fandt mine varer på Sofieleg hjemmesiden til markant billigere priser end andre (såvel danske som tyske) hjemmesider. Sofieleg gjorde mig opmærksom på, at det jeg havde bestilt (dukke og tilhørende dukketøj) ikke passede sammen i størrelserne, tøjet var bare 2 cm. for småt, hvilket jeg ikke selv havde været opmærksom på. Jeg valgte noget nyt og havde allerede næste morgen mine varer leveret pr. post. Det var virkelig sød, kyndig og super dejlig service. Tak til Sofieleg for en flot og rigtig dejlig kundepleje. Jeg vil meget gerne handle her igen!!

Da jeg bestilte på hjemmesiden, dukkede varen op dagen efter, til min store overraskelse, ingen problemer, bedre kan det ikke være:) prisen på varen var billigere end på andre hjemmesider med børnelegetøj og forsendelsesprisen er ok.

Is Sofieleg your company?

Sofieleg Details

Visit Sofieleg