Solberga reviews

Rating distribution

Reviews

About

Otrevligt och oseriöst kundbemötande

Fick massa spam till min privata e-post av företaget. Jag ringde upp och bad dem sluta samt även se till att deras leverantör av adresslistor raderar mina personuppgifter. Personen som svarade var mycket spydig och menade att dom får spama hur mycket dom vill så länge priserna är utan moms. Dom vägrade även hjälpa till med att ta bort mina uppgifter från adresslistorna.

Is Solberga your company?

Claim this company Learn more

Visit Solberga

Category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.