Sommerfuglen reviews

Sommerfuglen reviews

6.3

Manglende service og opfølgning, føler mig negligeret og ignoreret.

Ringede medio August ang. bestilling af 8+2 fed cashmere.
Varerne var ikke på lager, så jeg fik dem bestilt med lovning på at blive ringet op, når der var nyt, da det var en hastig bestillingsopgave, hvilket jeg også gjorde opmærksom på.
Jeg sagde, at jeg kun var interesseret, hvis det kunne leveres snarest. Jeg blev lovet at det tog cirka en uge, max 14 dage.
Da der var gået en måned, ringede jeg og spurgte, om I havde glemt mig.
Der var ikke rigtig nogen der kendte min bestilling, men der var da masser af den ene farve, fik jeg af vide - og om jeg ville have dem sendt nu?
Jeg var i tidsnød allerede, og selvfølgelig ville jeg det.
Nu er der gået yderligere en måned, og jeg har stadig ikke fået farve nr. to.
Jeg ringede igen, og der var ingen bestilling liggende. Og der var da masser af den farve på lager - og om jeg ville have dem sendt nu?
Jeg har altså ventet 2 måneder, uden at vide hvad der foregår, og blevet opkrævet 45kr i Porto hver eneste gang (3 forsendelser i alt), selvom jeg køber for 1860kr og ikke er blevet serviceret på nogen som helst måde.
Jeg er SÅ skuffet.

Supergodt :-)

Handlede der for første gang: Bestilte fingerhanske strikkepinde i træ - flot og godt pakket ind så der ikke skete noget med dem. Lækker og inspirerende hjemmeside. Prøv det...Kan varmt anbefales :-)

Email koks

Jeg havde bestilt en fancy hæklenål i træ der kunne skrues fast på en wire, den ankom efter utålmodig venten (godt beskyttet mellem to stykker pap så selv mit postbud ikke kunne ødelægge den), og gik i stykker efter 2 timer! Jeg skrev en mail til dem, om det var en kendt fejl ved dimsen, eventuel en produktionsfejl og hvordan jeg skulle forholde mig for at få en ny. Der er gået 9 dage og de har ikke engang gidet at svare på min email endnu.

edit:
Efter at have brokket mig her på trustpilot, har Sommerfuglen fremsendt en email og der er dukket en ny fin hæklenål op i min postkasse! Har derfor tilføjet to stjerner mere.

Pænt og iorden

Hurtig levering og fin indpakning. Har også talt i telefon med dem et par gang. Her er de søde og hjælpsomme.

Effektivt

Jeg bestilte garn til en børnetrøje fra Isager, få dage efter modtog jeg pakken af posten. Opskriften der medfulgte lå på et stykke pap ,så den ikke blev krøllet. Fornemt pakket

Is Sommerfuglen your company?

Sommerfuglen Details

Strik og broderi - Garn, strikkekits og broderidesign - Hanne Falkenberg, Håndarbejdets Fremme, Design.Club.dk, Isager, Geilsk, Noro og mange, mange flere garner, broderi- og strikke designs

Visit Sommerfuglen