SousVide.dk reviews

SousVide.dk reviews

9.3

Bra köp

Ett snabbt och smidigt köp helt i sin ordning

Ni räddade min grabbhelg.

Beställde på en tisdag och på onsdagen hade jag den här. Gedigen produkt. med bra kvalité och känsla. Kommer att använda Sous Viden i min vardag och till fester. Kan varmt rekomenderas.

Kritisk skal gives når folk fortjener det. Modsat så skal ros også gives når det fortjenes.
SousVide gav mig den perfekte service i julen. Jeg havde fået lavet en fejl i bestillingen af en julegave og skulle have den byttet inden jul.
Med kun få dage at løbe på og selvom de sikkert havde mere juletravlt end rimeligt, så gav Rene derinde fra mig en kongelig service og ekstremt hurtig levering.

Julen reddet (eller i hvert fald julegaven).
Tak :-)

kvalitet til tiden

Bestilte søndag eller mandag aften og modtog pakken i dag. Hurtigt og effektivt.
Derudover giver jeg gode points for konkurrencedygtige priser. Har sparet næsten 20% i fht prisen i en anden dansk netbutik.

Har handlet ved sousvide et par gange, og har absolut intet at klage over. Servicen er i top, deres medarbejdere er flinke til at svare på spørgsmål - Udover det, er det super lækkert med forslag til brug af deres udstyr, igennem deres gode guides på siden. Topkarakter her fra! :)

Måske svært uheldigt..

-Men efter at have betalt, bliver jeg kontaktet at der er en ridse i den fra lageret, som er den sidste, og at de nu er i restordre.
Fint! Sælg mig den til halv pris så? Neej, den var kl. 1330 sendt tilbage til england..
Der skal så gå 8 dage før jeg får mine penge igen.
Alle de armbøjninger, for intet andet end irritation - så jeg fandt den 10% billigere på [external links removed]

Professionel Service

De leverer hurtigt og det er som aftalt det man modtager. Jeg har købt 2 vakuumpakkere, en Sousvide supreme og diverse poser af dem over tid. Der er aldrig problemer.

Hurtig Levering

Bestilte nogle sous vide poser - blev leveret meget hurtigt. Så det er ikke sidste gang jeg bestiller fra denne side.

Jeg har modtaget min bestilling hurtigt og uden problemer. Kan kun anbefale denne side.

Upåklageligt!

Virkelig behagelig oplevelse at handle hos SousVide.dk. Perfekt forløb og kan kun anbefales.

Superbra service!

Helt fantastisk kundkontakt från Renee och en produkt som fungerar långt över förväntan!
Finns inget att anmärka på alls.
Bästa köpet jag gjort de senaste 15-20 åren!

Perfekt købsforløb.

Bestilte sous vide Suprime om torsdagen og modtog den fredag.
Havde kontakt pr. e-mail, og fik straks svar.
Så alt var perfekt.

bästa supporten jag varit med om

vår sous vide demi var trasig. fick en ny samma vecka. superbra bemötande

PERFEKT service og FANTASTISK produkt.

De sendte pakken allerede 4 timer efter bestilling, så jeg kunne nå at få den 4 dage senere (til påskelammet).
Dog er der et lillebitte minus. At man kan vælge forsendele med eller uden pakkeomdeling, og selvom jeg valgte med omdeling blev den sendt uden omdeling, da der kræves underskrift ved udlevering. Men så kunne jeg slæbe kassen hjem fra posthuset med et kæmpe smil på læben:)

Snabbt och bra.

Mycket bra, snabb leverans och bättre pris än andra ställen på nätet. Rekommenderas varmt.

Alt er perfekt

Intet at klage over. Er super tilfreds.

God service samt snabb leverans även till Sverige.

Jag fick bra hjälp via telefon att korrigera min beställning samt att jag fick paketet väldigt snabbt, inga problem alls.

Levering fra den ene dag til den næste. Ingen problemer!

Ingen problemer, meget hurtig levering. Modtaget de rigtige varer.

SousVide.dk

Vi sender din bestilling samme dag, hvis vi har modtaget din bestilling og betaling før kl 13 på en hverdag.

Smertefri reklamation

Hvis der mod forventing er fejl på dit produkt, så sender vi dig en gratis fragtseddel, så du kan få dit produkt til reperation/ombytning med det samme.

Hurtig og venlig kundeservice

Både før, under og efter dit køb! Få hjælp til alt fra betjening af SousVide Supreme, til tider og temperaturer.

Om virksomheden

SousVide.dk handler med sous vide-udstyr, samt udstyr og ingredienser til molekylær og eksperimentel gastronomi.

Visit SousVide.dk

We live here: Storegade 18, 2
6740 Bramming

PAKKETILBUD

Spar op til 267 kroner med vores pakketilbud!

Køb SVS Supreme, Vakuumforsegler og 2 pakker poser, for kun 3.799 kroner - Du sparer 267 kroner! Øvrige pakketilbud starter ved blot 2.899 kroner!