Spanienbiludlejning reviews

Spanienbiludlejning reviews

6.1

Lej en bil og brug timer på at få fat i den

Lejet en bil via hjemmesiden. Har valgt at den skal afhentes i malaga lufthavn.

Der kommer en mail om, at der vil stå en person og tage imod, men der er ingen, efter en masse snak frem og tilbage med dem der står for det og flere 100 kr. i telefoni, så finder jeg ud af at jeg skal tage en bus hen til deres hovedkontor som kan hjælpe.

Dejligt..

1. der er ingen der tager imod så man skal selv finde derhen
2. bilen er ikke i malaga lufthavn, så man skal kæmpe med bus, 30 kg kuffert, tasker mm. for at få fat i den

umuligt og urimeligt, så skal de ikke sige den skal hentes i lufthavnen. tog fat i Sixt, 5 min efter have jeg en bil og skulle kun gå 4 min.

Spanienbiludlejning eller deres partner tager så en formue for annullering mm for ikke at kunne levere en service.. har nok tabt 1000 kr på den sag i alt vil jeg vurdere.

Is Spanienbiludlejning your company?

spanienbiludlejning.dk Details

Visit Spanienbiludlejning