Spartoo reviewed by

Odense, DK

godt udvalg til billige priser men fejl info

Der står på hjemmesiden at hvis man bestiller før kl 11, bliver skoene sendt samme dag. Jeg bestilte kl lidt over 8 og her 3 dage senere er de stadig ikke sendt. Det synes jeg er meget misvisende og irriterende. Men det er heldigvis ikke nogle sko jeg skal bruge før det bliver varmere.
Har lige redigeret mit antal stjerner, da jeg er sur over jeg ikke kan skrive en mail til jer. Udover det er jeres spørgeskema om tilfredshed meget mærkeligt! Jeg kan åbenbart ikke være studerende og købe sko?! INGEN af svarmulighederne passede.
I har desuden glemt at give besked om at mine sko åbenbart er blevet sendt, det fandt jeg ud af da jeg gik ind på netbank. Jeg har INGEN ide om hvornår mine sko faktisk kommer, da i ikke har givet info om det, hverken da jeg bestilte eller sendt en mail senere. Jeg synes ikke det virker som om i har styr på noget, og jeg ville gerne havde skrevet dette på mail, men da i heller ikke informerer om sådan noget bliver det her. Når jeg læser alle andre anmeldelser bliver jeg sku skuffet over at jeg skal have dårlig service, når det virker som om alle andre har haft det så godt. Så hvis i gider at skrive hvornår i har sendt skoene, og et track and trace nr, og hvornår jeg ca kan modtage dem, så kan jeg blive nogenlunde tilfreds.
    Spartoo
    TrustScore 8.2 / 10
    3,754 Reviews

Reply from Spartoo

Hej Natasha,

Jeg kan se at du i mellemtiden har haft kontakt til vores kundeservice og fået mere information om din ordre.

Jeg kan desuden oplyse at din pakke ankom i går til:
    Postbutikken Odense Nord Øst, Vollsmose Alle 10, 5240 Odense NØ, hvor du kan hente den med det pakkenr. du forhåbentlig har modtaget pr. e-mail.

Med venlig hilsen,

spartoo.dk