Speakandearn reviews

Speakandearn reviews

4.4

Hjemmeside fuld af fejl og ingen kunderservice at finde.

Deres hjemmeside er fyldt med fejl, man kan bl.a. ikke opdaterer sin bruger profil, gem knappen virker ikke.
Desuden er det umuligt at få svar fra dem, de har ikke nogen kundeservice på hjemmesiden, og henviser kun til MetroExpress og Cint. Og deres mail de sender spørgeskemaer ud på svarer de heller ikke på.
Hvis deres hjemmeside virkede når man loggede ind havde jeg slettet min konto men det virker heller ikke!

Vi beklager den ulejlighed I har oplevet.

Dårlig kodning af hjemmeside, men virker som det skal. De får svar, jeg får penge!

Jeg har nu været medlem af speakandearn i 5 år, tilbage fra dengang det hed 24panelet. Jeg har flere gange fået udbetalt en hundredelap til min paypal. Men efter seneste rebuild af deres hjemmeside, har de glemt at tilføje en scroll knap til deres udbetalingsside - dette er også grunden til de par "pengene kan ikke udbetales" kommentarer nedenunder.
Løsningen på dette er at man enten markerer den nederste tekst man har synlig, og bevæger musen nedad som om der var mere tekst. Hvis dette ikke virker kan du zoome ud, ctrl + scroll ud (dette virkede for mig)

Så der er som sådan ikke noget i vejen med deres troværdighed, de er bare knap så gode til at programmere, derfor får de også kun 4 stjerner herfra.

Vi beklager den ulejlighed I har oplevet.

SNYD - ingen betaling for udført arbejde !

Betaling for udfyldte spørgeskemaer kan ikke overføres fra "speakandearn" til min konto hos PayPal. Hjemmesiden fungerer ikke. har kontaktet kundeservice 4 gange i løbet at sidste 1½ måned. Kun fået svar på første email med ubrugeligt svar med forslag om at prøve at åbne side med forskellige browsers: Internet Explorer, Firefox, Google Crome. Har prøvet men intet virker. Og intet retursvar på seneste 3 forespørgsler. LORTESIDE. Hold jer langt væk

Vi beklager den ulejlighed I har oplevet.

Hold jer væk - pengene kan ikke udbetales

Har svaret på en masse spørgeskemaer og fået optjent + 100 kr. - så skulle det være så nemt at få dem udbetalt over paypal - hvis så bare deres system virkede. Men nej det gør det ikke - skrev så til deres "kundeservice" som vendte tilbage med et ligegyldigt svar (efter 2 måneder vel at mærke) om at jeg kunne prøve i chrome/Firefox osv. istedet - har jeg gjort og virker sjovt nok heller ikke... det er så yderligere 2 måneder siden jeg spurgte dem hvad så... og de har stadig ikke svaret!

Vi beklager den ulejlighed I har oplevet.

Kan ikke få udbetalt penge!

Så lav dog den hjemmeside!

Snydt for betaling

Optjen penge på at besvare spørgeskemaer. Man kan bare ikke få sine penge udbetalt, da denne funktion ikke virker på siden. Jeg har for snart 2 måneder siden skrevet til deres kundeservice uden at få svar tilbage. De skriver ellers nok så flot på hjemmesiden ”Online-supportere er parat til at hjælpe dig! Skriv til membersupport@cint.com.”

speakandearn.dk Details

Visit Speakandearn