Spillehallen.dk reviews

Spillehallen.dk reviews

8.0

Helt udemærket spilleside

Jeg synes nu spillehallen.dk er en udemærket spilleside og så behøver man ikke gå ud og spille hvis det regner ;o)
Kan godt li det er de maskiner man kender fra spillehallerne

Spillehallen.dk

Foregår der snyd på spillehallen.dk?

Inden du lægger for meget vægt på meningerne her i Trustpilot om spillehallen.dk, så bemærk lige, at mange af indlæggene er 'bestilt arbejde' af spillehallen.dk, der trækker lod om 1000 kroner blandt anmelderne. "Vi glæder os til at se din anmeldelse", skriver de, og signalerer dermed en positiv forventning til anmeldelsen. Og så er det jo klart, at det bliver både sobert og sagligt, hvad der kommer ud af skriverierne, og ingen læsere af Trustpilot spilder tiden eller bliver taget ved næsen.

Min holdning er dog ikke så positiv. For et års tid siden, førte jeg igennem nogle måneder - i forsøg på at optimere mine gevinstchancer - nøje tjek med, hvilke maskiner, der gav jackpotspil. Som en 'sidegevinst' til dette arbejde bemærkede jeg det interessante, at bestemte aliasser optrådte ret så hyppigt som vindere af jackpotspil. En bestemt spiller vandt endda (jeg er ret sikker på det) kun 60 jackpotspil igennem perioden. Ikke noget med 20 eller 40 jacpotspil her, som jeg trods alt registrerede ved de øvrige hyppige vindere, hvoraf nogle endda oftest kun vandt 20 jackpotspil. Man skulle tro, at spilleguderne havde sørget for en hakkeorden: Ham, der hyppigt kun vandt 60 jackpotspil; de der hyppigt vandt lidt af hvert; de, der hyppigt stort set kun vandt 20 jackpotspil - og så 'alle os andre'. Efter at jeg surt i en klage gjorde spillehallen.dk opmærksom på min observation, kunne jeg straks efter for første gang se, at 60'er-aliasset pludselig fik sænket sit held, og også kunne vinde 40'ere og 20'ere.

Efter således at være blevet overbevist om urent trav hos spillehallen.dk var jeg klar til at trappe alvorligt ned i mit spil. Jeg holdt op med at spille regelmæssigt hos spillehallen.dk, og satte et hævemax på 200 kroner om ugen, som er det lavest mulige, som spillehallen.dk tilbyder - ud over selvudelukkelse. Den udløsende oplevelse for dette, var en klage, jeg sendte, efter at have mistet en 'lovende' maskine langt tidligere, end jeg blev varslet, i forbindelse med at jeg holdt en pause i spillet. Jeg vedlagde endda klagen screenshots som dokumentation for spillehallen.dk's uregelmæssighed. Selv om der ikke var tvivl om fejlen, så blev klagen uden nærmere begrundelse blot afvist af spillehallen.dk.

Personligt er jeg blevet overbevist om, at der foregår snyd med programmeringen af maskinerne. Spørgsmålet for mig er kun, om det er spillehallen.dk selv, der står bag snyderiet, eller om det er på programmørniveau, at nogle enkeltpersoner har udnyttet deres ekspertise til at indprogrammere særlige backdoors på de virtuelle maskiner. Man kan forestille sig, at der kontinuerligt bliver flyttet rundt med de forskellige maskiners gevinstchance, så 'vi andre' i virkeligheden i et eller andet omfang fylder penge på andre maskiner, end de maskiner, vi selv spiller på.

Har jeg ret i min overbevisning om falskspilleri, så sker der en løbende overførsel af 'gevinster' til falskspillere på et mig ukendt, men sikkert stort samlet beløb. Og i så fald, er det noget Spilmyndigheden bør gå ind og undersøge nærmere.

-------------------------------------------

Efter en sikkert saglig og seriøs gennemgang af min anmeldelse (og da helt sikkert uden skelnen til, at den er ret så negativ) har spillehallen.dk straks efter udgivelsen (de er på mærkerne, hvorfor mon?) klaget til Trustpilot. Jeg går ud fra, at spillehallen.dk har vedlagt en begrundelse, hvilket dog ikke fremgår af denne meddelelse, der for en tid erstattede anmeldelsen hos Trustpilot:

"Denne anmeldelse er blevet indberettet af virksomheden for 26 minutter siden på grund af andre overtrædelser af Trustpilots retningslinjer.

Trustpilots Kundeservice er ved at gennemgå anmeldelsen.

Når vi har gået den igennem, vil den enten blive slettet eller lagt op på Trustpilot igen."

Sgu da godt, at anmeldelsen ikke blev fjernet på spillehallen.dk's foranledning. For ellers havde spillehallen.dk jo ikke haft mulighed for at svare. Godt for spillehallen.dk og alle andre, at demokratiet sejrede.

-------------------------------------------

Thumbs up, Trustpilot!

------------------------------------------

Til spillehallen.dk

"Mange tak for de rosende ord. Vi sætter stor pris på, at du tog dig tid til at skrive om os :)"

Bvadr!

Jamesol

Kære Jamesol

Vi beklager, at du har haft en dårlig oplevelse på Spillehallen.dk.

Når det er sagt, så kommer du med udokumenterede beskyldninger, som er direkte forkerte.

For at drive onlinekasino i Danmark kræver det, at man har et licens, som er udsted af de danske myndigheder. For at få denne licens, skal man opfylde en lang række krav heriblandt:

•at maskinernes funktion samt gevinststyring bliver kontrolleret af akkrediteret testinstitut inden de bliver sat i drift

•at systemet bliver sikkerhedsscannet kvartalsvis for at sikre systemet og brugerne mod hackerangreb mv.

Spillehallen.dk har tilladelse til at udbyde onlinekasino spil i Danmark og bliver løbende kontrolleret af Spillemyndigheden, der er den instans under SKAT, der kontrollerer alt spil og alle spiludbydere i Danmark. Spillemyndigheden er ansvarlig for at sikre et ordentligt og reguleret spillemarked i Danmark, så spillere er beskyttet mod unfair og ulovligt spil. Spillemyndigheden fører løbende kontrol med Spillehallen.dk’s administration og afvikling af online spilleautomater samt tilbagebetalingsprocenten. Spillemyndigheden modtager dagligt logfiler og oversigter over samtlige spilsessioner på Spillehallen.dk.

Hvis du ikke mener, at Spillehallen.dk overholder de love, retningslinjer og bekendtgørelser som selskabet er underlagt, kan man klage til Spillemyndigheden.

Spillemyndigheden kan kontaktes på adressen; Spillemyndigheden, Helgeshøj Allé 9, 2630 Høje Taastrup, eller via www.spillemyndigheden.dk.

Du er også velkommen til at kontakte vores kundecenter, hvis du har konkrete sager/problemer, der skal undersøges nærmere.

På konkrete sager, hvor afgørelsen er truffet af Spillehallen.dk, henviser vi til Forbrugerklagenævnet. Mere information findes på www.forbrug.dk.

Team Spillehallen.dk

godt sted

kan godt lide at sidde hjemme og spille.ikke nogen der kan ryger.;-).kan godt lide det med jackpot men synes ikke den skal være på 1200 kan siger på robot for man den aldrig.

Reply from Spillehallen.dk

Mange tak for de rosende ord. Vi sætter stor pris på, at du tog dig tid til at skrive om os :)Dine forslag er givet videre til udviklingsafdelingen

KANON

super sjov og hyggelig spilleside.Den bedste til danske spillere

Er blevet bedre.

En helt okay side, dog er det pisse irriterende at ventelisten er skjult/hemmelig på den maskine man spiller på.
Det skulle også være sådan at men selv kunne bestemme om andre kunne kikke med, det ville også fjerne alle de "lure" der er på siden, hvilket vi er mange der mener, er et STORT problem.

De kendte spillemaskiner

Synes godt om at det er de maskiner man kender fra spillehallerne..

SUPERHYGGE FOR SPILLEGLADE

Kan kun sige godt om spillehallen.dk...
Jeg har haft masser af gode og positive oplevelser, og har da også vundet lidt ind i mellem. Der er også små sjove quizzer man kan deltage i....
+++++ herfra, fortsæt endelig det gode arbejde :-)

En pose blandede bolcher

AUTOMATERNE: Helt i top, fungerer ligesom i spillehallerne, og yndlingsautomaten er altid fri. PERFEKT

SERVICE: Har kun en enkelt gang haft brug for at kontakte spillehallen.dk. Fik hurtigt svar, men spillehallen fik aldrig overbevist mig om at de havde ret. Jeg bade om forklaringeringer angående min kontohistorik, da jeg manglede en sammenhæng mellem antal spins og saldoen. Som sagt blev vi ikke enige, men pudsigt nok så vandt jeg i deres næste konkurrence. Lodtrækningsheld eller kompensation ????

Reply from Spillehallen.dk

Vi er bare glade for, at du vandt en af konkurrencerne, men alle konkurrencerne er lodtrækninger :)

Spillehallen.dk

Spillehallen ER den bedste !

Her får du de rigtig fede automater, som vi alle kender fra spillesteder.
Nu sidder du i ro og mag og bare hygger dig - ingen problemer det virker bare.
Og det er bare at vælge blandt de mange automater.
Nemt at indsætte eller få penge fra din konto.

God side.

god og velfungerende side, med mange forskellige maskiner.
God og venlig kunderservise, sjove konkurencer m.m.
kan varmt anbefales.

Lydjack, lydpot, jackPot.

Hva så min ven,
hvor har du været hen?
Nede i kiosken:( masse reserverede maskiner og larm,
mange sure, stemningen pænt stram.
Øv, hvor ærgerligt, ikke så hedt.
Du skulle næsten prøve noget der er rigtig fedt.
Hvad ??? En anden kiosk, et skrabelod, eller banko?
En anden kiosk !!Ha ha, den var go.
Neej, det er hjemmefra, og der er ingen larm, og du behøver ikke engang ud gå.
Du skulle tage at prøve """" Spillehallen.dk

Reply from Spillehallen.dk

Mange tak for de rosende ord. Vi er vilde med digte og især når de er så veludført, som dit digt er :) Vi sætter stor pris på, at du tog dig tid til at skrive om os :)

Noget rigtigt rod.

Synes siden er rodet og i forhold til andre sites, nogen kedelige maskiner.

super fed og spændene side med et hav af muligheder

Jeg syntes spillehallen er en super fed side der er så mange forskellige muligheder
Det hele svinger godt og det er fuldstændig det sammen som i hallerne dog vinder man ofter
Det kunne være fedt med en fælles toptavle bank

Reply from Spillehallen.dk

Mange tak for de rosende ord. Vi prøver at finde den rigtige balance og gøre spillehallen så virkelighedstro som muligt - så vi er glade for, at du kan lide det :) Vi sætter stor pris på, at du tog dig tid til at skrive om os :)

Begynderheld.

Den første gang jeg prøvede vandt jeg 6000kr.Men siden har jeg ikke vundet,så de er blevetbrugt mange gange siden.Syntes også de er begyndt at give meget få spil,håber det vendet igen man er vel optimist.

PENGE PENGE !!!!!!

Ikke så mange ord, bare spil. Slap af og nyd det nu!

snyder for sygt

jeg var rigtige glad at man ku sidde der hjem og spil på de rigtige maskiner fra nettet, men efter hånden de sidst par gang hvor jeg har brugt over 5000-15000 på en maskin , og den vil ikke ring, så er det ligesom fusket site, nok bedre at spille på de rigtige i lokale områder...
det er min mening resen op til jer selv :(
udbetaling procent ligger nok på 20 % efter min oplevelse og jeg spilled derind over 110000kr de sidst 2 års tid...

3 dage siden spillede jeg over 4500 kr på 1 maskin hvilke gave måske 10-13 spil og ingen jackpot eller en chance... de er bar for dårlige..

de 2 stjerne selve ideen som de har opfundnet men ku godt være fedt hvis man fik lidt højre udbetaling procent

Et got sued at spille, med god service go bonusser der vil noget

På spillehallen kan man side derhjemme i dejlige omgivelser og hygge sig med mulighed for at spille på de samme maskiner som i de rigtige spillehaller. Maskinerne fungerepræcist som var man ude og spille på en maskine i virkeligheden. Det er enviere muligt at kunne se andre spille også, og derved kan andre jo også se en selv spille.

Let Me Entertain You

Hjemmesiden er meget nem at navigere rundt på, spillemaskinerne kan være særdeles underholdende (heraf overskriften); MEN...........jeg har ikke valgt at give 5 stjerner, da jeg mener, at når man har spillet rigtig mange timer samt brugt rigtig mange penge på en og samme maskine, så burde regelsættet være således, at man selv måtte bestemme, i hvor lang tid man kan reservere den pågældende maskine. 4 stjerner er til gengæld givet for ALT andet, som fungerer rimelig godt, og det er dejligt, at man kan foretage sig andre ting samtidig i ens hjemlige omgivelser imedens maskinen kører i baggrunden :-)

Spillehallen.dk

Fedt at kunne spille de originale maskiner hjemme hos sig selv

At kunne sidde hjemme og spille Viginia City og Allan Capone er genialt. Og servicen er helt i orden.

Fed side!

Jeg synes siden fungere rigtig godt - har slet ikke oplevet nogen form for fejl + der er en del lækre maskiner at vælge imellem! Så man får en masse god underholdning et sted :) !

Spillehallen.dk Details

Visit Spillehallen.dk