SpilNu.dk reviews

SpilNu.dk reviews

8.4

spilnu.dk Brok eller ikke brok :-) her er min mening.

se nu her :-) jeg har mange gange været inde og spille lidt..nogle gange små beløb og andre gange større.
Jeg hygger mig utroligt meget...men kan se der er andre der syntes de vinder for lidt...jamen der er altid flere der skal tabe end vinde ellers løber det jo ikke rundt. SELVFØLGELIG er det sjovest at vinde.. tab og vind med samme sind som man siger.... det er jo underholdning man køber/betaler for... Jeg spiller på denne måde.. sætter de penge ind jeg ville kunne tabe uden at jeg bliver sur eller ked af at tabe dem..sætter mig selv et slut tidspunkt... Det der er tilbage til den tid hæver jeg igen med det samme..konen kan få en lille ting, og jeg også.. jeg ser netop det jeg hiver ud igen som rent overskud, da min start indstilling var at dem jeg satte ind var tabt.... jeg har sat ind og hævet mange gange uden problemer og syntes jeg er godt underholdt.. jeg kunne godt bruge nogle maskiner der er lidt mere... hmm kamp i... sådan med flere muligheder... evt..noget med valgfrit spil... der er kommet en del nye maskiner, men syntes de er lige lovligt meget ...put i og tryk... med andre ord... for lidt handling.. i har overført en del sjove maskiner fra kom og vind, men savner lidt `nyt` i samme stil.

Alt om alt.... uanset hvem der ser dette... lad være med at sætte mere ind end ud kan se som tabt...det er jo ikke et sted hvor man skal tjene penge ved at spille feks. 6-8 timer hver dag...men et hygge sted... faktisk ved jeg ikke om jeg har overskud eller underskud... håber alle der ude kan bruge dette til noget... held og lykke og god fornøjelse :-) Thomas

ok. spillested, men

ok. spillested, men det kan være for langt i mellem spillene, så er det knap så sjovt

Fed og sjov side, MEN KIG DIG FOR!!!!

Da jeg oprettede min konto på Spilnu.dk var min første tanke: "Fedt! Det skal nok blive sjovt!". Denne entusiasme blev dog hurtigt drevet bort...

Slagets gang:

- Jeg oprettede min konto og overførte 100 kroner
- Jeg gik i gang med at spille for mine penge og vandt hurtigt 80 kroner!
- Nu kiggede jeg på min spilkonto og så, at min saldo var på 280. Dette skyltes åbenbart en automatisk bonusindbetaling, SOM JEG IKKE HAVDE BEDT OM, og i øvrigt heller ikke kunne fjerne manuelt!
- Jeg blev hurtigt mistænksom og forsøgte at overfører mine 180 kroner tilbage til min bank - dette kunne ikke lade sig gøre og på siden stod der at jeg ikke kunne overfører til min bank før jeg havde omsat/spillet for 4000 kroner?! Og hertil stod ydermere følgende: "Du kan altid afbryde bonusaftalen ved at kontakte kundeservice. Hvis du afbryder en bonusaftale, mister du alle gevinster, vundet i perioden efter bonusindløsningen, samt hele bonusbeløbet." - Dermed ville jeg altså miste de 80 kroner som jeg lige havde tjent på risiko af mine egne indsatte penge.

Den eneste måde jeg kunne få mine penge tilbage på var altså at spille og spille indtil jeg havde omsat for 4000 kroner. Jeg havde ALDRIG satset mine egne penge hvis jeg vidste at jeg ikke kunne få noget ud af det med mindre jeg spillede for 4000 kroner, aldrig.

Jeg mailede frem og tilbage med Spilnu.dk, men fik ikke noget ud af det. Jeg fik ophævet min bonus-"aftale" og de tog 180 kroner fra mig. 100 af dem var dog denne bonus.

Spilnu.dk skrev, bl.a., dette til mig i en mail "Jeg kan tilføje at bonusser kun aktiveres hvis man opretter sig enten via et reklame link hvor der skiltes med bonussen eller ved at indtaste bonuskoden manuelt."

Jeg må kraftigt anfægte sandhedsværdien af dette idet jeg ABSOLUT ikke har oprettet mig via en reklame eller indtastet nogen som helst bonuskode manuelt! Jeg tror at Spilnu.dk skriver sådan til mig fordi de mener det er sådan det forholder sig - men i så fald er der sket en fejl på deres side... Og jeg kan kun gisne om, hvad der ellers sker af fejl på sådanne spillesider...

At opfordre til at spille, omsætte, for 4000 kroner i kraft af en automatisk bonusindløsning SOM IKKE KAN FJERNES MANUELT hvis ønsket, kan kun betragtes som forkasteligt. I opfordrer til ludomani med denne adfærd.

De nægter at efterkomme min forespørgsel om at ophæve bonussen, som jeg er blevet smidt i hovedet uden samtykke, uden også samtidig at fratage mig min gevinst (vundet med risiko i mine egne indsatte penge) og er ikke villige til at indgå kompromisser. Det er selvfølgeligt beklageligt. Jeg kan ikke give mere end 2 stjerne på grund af denne oplevelse.

Dog må jeg tilføje, at siden, spillemæssigt, ikke fejler noget - det er sjovt og brugerfladen er rigtig god i forhold til f.eks. danskespil.dk
Man får ydermere hurtigt svar fra kundeservice og personalet virker venligt stemt.

Hej Malthe.

Vi er rigtig kede af,at du har haft en ubehagelig oplevelse hos os.

Bonusreglerne som du beskriver, er til stede for at give os mulighed for at tilbyde nye kunder lidt ekstra at spille for uden at vi ender med at give pengene væk, når nogle vælger at udbetale bonussen uden nogen sinde at spille.

Det er selvfølgelig ærgerligt, at du ikke mener at være blevet orienteret om bonusreglerne på forhånd. Vi har ellers gjort vores bedste for at signalere klart, hvilke regler man klikker OK til.

Jeg kan se, at du er oprettet med den bonus, man får, når man opretter sig igennem en Google reklame. Disse opnås ved at man tilgår Spilnu igennem en speciel forside, via link hos Google eller et af deres bannere.

Tilgår man Spilnu, ved at gå direkte til www.spilnu.dk vil man komme til vores almindelige forside, hvor der ikke er nogen bonusser indbygget.

Vi er som tidligere skrevet, kede af at du ikke har følt dig tilstrækkeligt informeret, men vi har nogle regler for spil -som går begge veje- som vi holder os til og som er ens for alle. Det håber vi, kan give en tryghed for de fleste.

Det er også vigtigt at understrege, at de 4000 kroner du nævner, er den omsætning, der skal finde sted i spillene (20 gange indsats og bonus) og ikke det beløb man skal indbetale eller tabe. Alle gevinster tæller også med i regnestykket.
Eksempelvis var du allerede ca. 10% af vejen til at spille din bonus fri.
Det kræver ikke så meget, men skal opfordre til, at vores nye brugere rent faktisk får prøvet et par af vores spil.

Vi er iøvrigt glade for at du oplever spillene og siden positivt.
Og håber at du får lyst til at underholde dig med disse -uden bonussen- :)

Fortsat god dag
venlig hilsen
Spilnu.dk

Har lige oprettet mig, så glæder mig til at komme igang

Hey, kender du spilnu? Jeg er nybegynder, så prøv det sammen med mig

Dejlig spille side

Når man trænger til at få tankerne væk så spil på spil nu.

super hyggeligt spillesite

et super hyggeligt spillesite. Altid en god stemning i chatten. Man har mulighed for at spille for meget små beløb, så ens penge ikke er væk på et øjeblik.
Har endnu ikke vundet det helt store endnu, men satser på det snart bliver min tur.
Jeg har dog endnu ikke tabt noget på spilnu, da det altid er lykkes mig at hive et par 100 kroner mere hjem, end jeg har brugt.
Super sted, jeg vil klart anbefalde til andre.

gode spil man hygger sig med

man kan hygge sig længe for små penge og der er en god stemning på siden af de andre spillere så vil man hygge og spille så er spil nu siden man skal gøre det på

Et hyggeligt sted

Afslappende - spiller og chatter med andre

Godt spillested

Er man heldig kan man vinde det hjem man spiller for. Syntes bare der efterhånden er for langt i mellem spillene.
Men ellers et godt sted at bruge sin tid på at hygge sig.

Kære Kirsten
Mange tak for de pæne ord.
Vh
Spilnu.dk

Man forbruger tid på en god måde uden de store udgifter

Jeg blev helt fanget af spillemaskinerne, den ene bedre end den anden.

Hej Bent,

Tak for anmeldelsen!

Vi er glade for, at du synes godt om vores egen-producerede spillemaskiner.

JACKPOT

spilnu er en super god og sjov spilleside, prøv den.

jaman hygger sig

helt vildt hygge og hele linien bare for sjovt helen vejen

super spillested

super fedt sted at spille. gode vinderchancer, gode gevinster.

fun fun

har kun godt at sige om siden vind vind og mere vind

en god og underholdende side

en god og underholdende side....bruger mange timer her,da det ikke er dyrt at sidde her

Overraskende, men positivt!

Jeg har faktisk kun haft fornøjelsen og spille på siden en enkelt gang. Dog, var jeg sku ret godt underholdt selvom den "Vejgaard-Dollar" aKa 50,- nu hurtig forsvandt igen. (*_^)

Men absolut et sted jeg vil spendere mine HÅRDT arbejdende $ en anden gang. (y)

Min konklusion: 8 / 10 ✪

sjovt og givende

giver gode oplevelser og spænding

Nice and turstable

spilnu.dk a very trustable. I am playing just for fun winning and losing. but by the end I am sure that I am giving my information and bank acount to a good hand.
Enjoy.

spilnu.dk Details