Spilstore reviews

Spilstore reviews

8.1

WoooW

Bestilte FIFA 12 og efter 1 time fik jeg det leveret. Billige priser og hurtig levering - det er noget jeg kan lide. Vil helt klart bruge spilstore igen.

Bedste køb nogensinde!

Jeg fortryder slet ikke mit køb af Fifa12 hos spilstore.dk det var det bedste køb.! Især fordi der var hurtig levering samt rigtig god support. Rigtig god service!

Meget hurtig levering! :)

Jeg bestilte fifa 12 til pc og det var klar til brug allerede 2 timer efter jeg havde bestilt super godt! Deres support er også meget flinke med, at hjælpe dig igennem hvis der er nogle problemer! :)

Fortryder det ikke!

Fortryder ikke mit køb hos spilstore.dk, fik næsten mit produkt med det samme, god service!

Is Spilstore your company?

spilstore.dk Details

Visit Spilstore