Sport247 reviews

Sport247 reviews

9.6

Det var bare MEGA hurtigt.

Havde forelsket mig i en super fed vest, som var udsolgt i Peak butikken.
Heldigvis, for den var 240 kr (tror jeg) billigere ved Sport247.
Gratis og MEGA hurtig levering.

Udelukkende gode ting at sige om den oplevelse.

Mega hurtig levering

Wow...bestilte løbetøj kl. 15 og havde det næste formiddag kl 10 - det må man da kalde service! Bestemt ikke sidste gang jeg bestiller ved "sport247", ikke mindst grundet deres favorable, konkurrencedygtige priser og ikke at forglemme...gratis levering - 5 fulde stjerner herfra!

Ingen problemer.

Jeg er rigtig glad for at Sport247 havde de bukser i den farve jeg gerne ville have. Desuden var de også hjælpsomme på facebook med de spørgsmål jeg havde til deres produkter. Keep up the good work!

Super!

Bestilte et par bukser som blev sendt samme aften, og havde dem dagen efter. Billigere end i butikken. Rigtig god service - kan varmt anbefale andre at handle her, og er bestemt ikke sidste gang jeg gør det.

Har flere gange handlet sko, støvler og sandaler til min søn. Det er altid en super oplevelse at handle hos sport247.dk 😊 her er altid gode - og meget ofte de bedste - tilbud at hente!! Har altid modtaget varen hurtigt og uden problemer!
En enkelt gang var støvlerne alt for små - jeg sendte varen retur og bestilte et par større støvler. De nye støvler modtog jeg hurtigt og pengene for de andre støvler var sat ind på min konto få dage efter 😊

Her handler jeg meget gerne igen!

Bestilte min vare ved middagstid og fik den leveret den følgende formiddag. Til trods for at jeg kun købte for 150 Kr, fik jeg varen leveret til døren fragtfrit

Fantastisk butik!

Bestiller den ene dag, modtager pakken den næste, alt i orden, varerne fine og godt pakket ind! Dejligt!

Kanon service og hurtogt levering.

Jeg købte et par bukser I lørdags til min kæreste desværre I forkerte størrelse.
Ringede til dem mandag kl 10:00 for at få det rettet, Igår formiddags fik jeg så bukserne I rigtigt størrelse :)
Jeg vil helt sikkert bruge dem igen.

SUPER priser og hurtig levering!

Jeg bestilte en lækker DIDRIKSONS MARY PARKA tirsdag formiddag, til levering i pakkeboks. Allerede dagen efter kunne jeg hente min pakke! ;)
Jakken var pakket forsvarligt ind i en papkasse.
Prisen var også lavere end jeg har kunne finde jakken til i fysiske butikker.

Stort udvalg, gode priser og hurtig levering

Fra ordreafgivelse til levering gik der 1 døgn hvilket er perfekt.
Derudover har butikken et godt udvalg indenfor løbetøj og til overkommelige priser.

Kan varmt anbefale sport247.dk.

super

billigt og godt hurtig levering

Hurtigere end politiet tillader

Bestilte tøj i går (12/6) kl. 16.47. I dag stod posten og ringede på med alt det bestilte. Og pengene var endnu ikke trukket på dankortet - hvilket først skete senere på dagen.

Så kan det vist ikke gøres meget bedre. Det hele i perfekt kvalitet, og til den rigtige pris. Bestemt ikke sidste gang de får en bestilling herfra.

Service og betjening til topkarakter

Jeg ledte efter et par solbriller som de havde i korrekt model, men ikke med den farve jeg var på udkig efter. To e-mails frem og tilbage og så havde de bestilt solbrillen hjem og 1 uge senere stod med mine nye solbriller. Det er ret godt klaret taget i betragtning af at jeg bestilte en varer som de ikke engang reklamerede med de havde i deres sortiment.
Top kundeservice og levering var spot-on og lynhurtigt. TOP karakter herfra :)

Super god net butik! Utrolig hurtig levering, varer af god kvalitet og gratis fragt.

Super hurtig levering

Bestilte en lækker jakke fra tenson, som var gået i syningen, så jeg returnerede den. Modtog to dage efter en anden jakke, som var helt i orden. Super hurtig behandling af ordre og levering. Kan varmt anbefales.

alle gode gange 3...

Som overskriften siger jeg har handlet her 3gange og det har hvert gang været en rigtig god oplevelse, idet de altid har de varer hjemme som de reklamer om på hjemmeside, de er typiske billigere end andre og så er det lynhurtig levering.
Jeg er nok en af dem der handler lidt for meget på nettet, så jeg vil tilføje at hos sport247 er det blandt de bedste oplevelse da det er service på højeste plan.
Meget anbefalelses værdig.

Anbefalelsesværdigt

Gode priser, overskuelig hjemmeside, respons på spørgsmål inden køb, mulighed for GLS, lynhurtigt ekspedition og levering (20 timer fra bestilling til afhentning). Alt i alt fin service og produkt.

Kan klart anbefales..

Bestilte et par sorel støvler, som kom 2 dage efter..
Er så glad for mine støvler.. Her vil jeg gerne handle igen.

Nøj, lækkert!

Sparede da lige 225,- kr ved at vælge jer. Godt valg!
Bestilte fredag ved 4 tiden, og havde min vare ved GLS pakkeshoppen mandag, bedre service bliver det satme ikke! :-)

Lynhurtigt

Bestilte onsdag kl. 15 og modtog torsdag kl 12 !!!

Is Sport247 your company?

sport247.dk Details

Visit Sport247