SPORTMASTER.DK reviews

SPORTMASTER.DK reviews

8.9

Super betjening

Som altid får man god og venlig betjening i sportsmaster. Dejligt at Sportsmaster nu gemmer kvitteringerne elektronisk, så skal jeg ikke tænke på at gemme dem.

Super betjening

En god overskuelig butik, super betjening og stort udvalg. Man møder altid venlighed når man træder ind i butikken.

Hurtig og præcis levering

Sportsmaster har en web shop som er uendelig let at bruge. Levering er fra dag til eller højst 2 dage. Hvis man er i tvivl om en varer og skriver til kundeservice får man svar inden for ganske kort tid ( 1 time).
De gemmer din bon, hvis du skal bruge den senere.
Allertiders sted at handle:)

Rimelig.

Jeg sagde til sælgeren at skoene var prissat til 299 i Søndags avisen men måtte betale 345.- derfor er jeg lidt skuffet

fin handel levering til tiden

fin handel levering til tiden

Service, godt udvalg og gode priser!

Sportsmaster har styr på servicen, bredt udvalg og gode priser! Og så er det fantastisk at de gemmer kvitteringer, sender målrettede tilbudsmails og belønner mig for mine køb :)

kvikhandel

hurtig og effektiv som vanlig.

Super fin service.

Jeg fik en super god service med rabat og rigtig god vejledning. Ingen tvivl om, at de har forstand på det de sælger. :o)

Fantastisk personale

En utrolig flink og kompetent ung mand hjalp mig med at finde de perfekte løbesko - tusind tak!

rigtig god

En dejlig oplevelse hver gang man kommer i butiken.

hurtig og venlig betjening

Butikken i Yorks passage havde ikke det jeg søgte efter, men medarbejderen var virkelig lynhurtigt da han løb ned på lageret og fandt et alternativ der viste sig at være billigere! :)

Jeg handlede i Nørrebrocentret, og fik den bedste betjening fra jeg kom til købet var slut. Meget nærværende salgsmedarbejdere, og følte mig velkommen. Tak til de unge medarbejdere.

Fantastisk service og rådgivning

Jeg handlede i butikken i Odense C i denne uge. Fik en uovertruffen ærlig og helt igennem professionel rådgivning ifm køb af nye træningssko. Endte med at købe både sko, indlæg og to bluser da jeg følte mig vældig godt tilpas. Det er skønt at der er god rabat, når man er medlem af både jeres egen kundeklub og fitness world. Tak for den altid gode service :-)
PS. Forhængene til prøverummene kunne trænge til udskiftning. De kan ikke lukke helt tæt.

Fint, gratis forsendelse!

Eneste irritationsmoment er, at de sko jeg købte blev sat 100 kr ned fire dage senere... Ellers glimrende.

rigtig god betjening

Jeg bestilte sko i en bestemt farve, da jeg ikke kunne få dem i butikker. Det var hurtig og efektiv levering. super godt. Jeg vil helt klart handle over nettet en anden gang

Helt tilfreds

Hurtig levering! Ikke sidste gang vi handler der :)

Top Dollar

hurtig og nemt

Godt udvalg og meget hurtig levering

Jeg bestiller et par sko om formiddagen, og de bliver afsendt samme eftermiddag :-) Meget tilfreds.

SPORT-MASTER Details

Visit SPORTMASTER.DK