SPORTMASTER.DK reviews

SPORTMASTER.DK reviews

8.9

Intet at klage over

Efter at have set et par sko på nettet, gik jeg i den lokale Sportsmaster og fandt hvad jeg skulle bruge. Hurtig og fin ekspedition, 100% tilfreds!

Hav god tid (strøget i Aarhus)

DETTE GÆLDER I FORRETNINGEN PÅ STRØGET. DET KAN VÆRE SVÆRT AT FÅ HJÆLP I BUTIKKEN. JEG VILLE KØBE ET PAR SNEAKERS. HAVDE PRØVET DEN HØJRE, SÅ MANGLEDE BARE DEN VENSTRE, INDEN JEG KUNNE BETALE. DER VAR 2 STK PERSONALE UDE I BUTIKKEN, DE VAR DOG BEGGE OPTAGET, SÅ JEG GIK OP TIL KASSEN, HVOR DER STOD 2 EKSPEDIENTER OG KIGGEDE PÅ HINANDEN. DE VILLE DOG IKKE HENTE DEN VENSTRE SKO, MEN BAD MIG FÅ HJÆLP AF DE 2 PERSONER DER VAR UDE I BUTIKKEN. DERES HJÆLP MÅTTE JEG VENTE PÅ I 12 MINUTTER. EN MEGET DÅRLIG KUNDESERVICE

Dejlig butik, god service og smilende hjælpsom personale

Den sportsbutik jeg fortrækker at handle i, i Aars, har altid ydet super service, uanset om det er reklamation eller nyt køb ;-)

Lang ventetid og gaven blev ikke pakket ind

Personalet var flinke nok, men virkede meget uerfarne, og der var lang ventetid.
Selvom købet var tid en gave (der blev spurgt) blev den ikke pakket ind og prismærket ikke fjernet.

Smilende personale

Personalet er meget venlig og smilende

Super betjening

Som altid får man god og venlig betjening i sportsmaster. Dejligt at Sportsmaster nu gemmer kvitteringerne elektronisk, så skal jeg ikke tænke på at gemme dem.

Super betjening

En god overskuelig butik, super betjening og stort udvalg. Man møder altid venlighed når man træder ind i butikken.

Hurtig og præcis levering

Sportsmaster har en web shop som er uendelig let at bruge. Levering er fra dag til eller højst 2 dage. Hvis man er i tvivl om en varer og skriver til kundeservice får man svar inden for ganske kort tid ( 1 time).
De gemmer din bon, hvis du skal bruge den senere.
Allertiders sted at handle:)

Rimelig.

Jeg sagde til sælgeren at skoene var prissat til 299 i Søndags avisen men måtte betale 345.- derfor er jeg lidt skuffet

fin handel levering til tiden

fin handel levering til tiden

Service, godt udvalg og gode priser!

Sportsmaster har styr på servicen, bredt udvalg og gode priser! Og så er det fantastisk at de gemmer kvitteringer, sender målrettede tilbudsmails og belønner mig for mine køb :)

kvikhandel

hurtig og effektiv som vanlig.

Super fin service.

Jeg fik en super god service med rabat og rigtig god vejledning. Ingen tvivl om, at de har forstand på det de sælger. :o)

Fantastisk personale

En utrolig flink og kompetent ung mand hjalp mig med at finde de perfekte løbesko - tusind tak!

rigtig god

En dejlig oplevelse hver gang man kommer i butiken.

hurtig og venlig betjening

Butikken i Yorks passage havde ikke det jeg søgte efter, men medarbejderen var virkelig lynhurtigt da han løb ned på lageret og fandt et alternativ der viste sig at være billigere! :)

SPORT-MASTER Details

Visit SPORTMASTER.DK