SPOTdeal reviews

SPOTdeal reviews

6.7

Virkelig dårligt

Rigtig dårlig oplevelse og vi vil bestemt ikke benytte dem igen!

Hej Joan

Vi er kede af at høre, at du har haft en dårlig oplevelse og vi vil derfor meget gerne høre om den.
Jeg håber derfor du vil sende din oplevelse til vores mailadresse spotdeal@spot.dk, så vi kan hjælpe dig.
MVH SPOT

Imponerende håndtering af problemer med en deal

Jeg havde købt en deal til Madkartellet. Madkartellet var en forfærdelig catering-virksomhed; for lidt mad, ringe mad, dårlig og ubehagelig behandling af mig som kunde. Jeg klagede over dette til Spotdeal. Spotdeal valgte at gå videre med klagen til Madkartellet, hvilket resulterede i, at jeg fik refunderet mine penge.

Jeg er meget imponeret over Spotdeals gode og imponerende håndtering af problemet - og det er meget positivt, at en deal-udbyder tager ansvar for de virksomheder, de handler med. Stort tak til Spotdeal.

Hej Lizanne
Tak for din anmeldelse - dejligt.
Vi håber at du snart modtager en deal, som lever op til dine forventninger.
MVH SPOT

Jeg har købt flere deals hos spot deal og der er altid en god service. To gange har jeg oplevet at dealen er ved at udløbe men så bliver den bare forlænget. Iøvrigt får man en husker om at den snart udløber...... En ting kunne forbedres, der mangler prisen på dealen på værdibeviset.

Hej Gunnhildur
Tak for din anmeldelse. Dejligt at du har fået nogle gode oplevelser.
Vi håber du snart vender tilbage.

Super mad og betjening!

Det er efterhånden sjældent at træffet et modent og beslutningsdygtig betjenings personale, men det har Brasseriet

Reply from SPOT A/S

Tak for denne anmeldelse.
Vi håber at give dig en god oplevelse igen med SPOTdeal.
MVH SPOTdeal

Nemt, hurtigt og billigt!

Jeg har haft en super god oplevelse med Spotdeal. Jeg købte en virkelig billig deal på et par sandwich og wupti fik jeg mit værdibevis. Jeg har på andre deal-sites før haft problemer med at værdibeviset kommer en del tid efter, man har købt produktet, så det var en god oplevelse.

Hej Frederikke
Tak for din anmeldelse.
Det er dejligt at høre når tingene fungerer - og at du er glad.
Vi håber at du igen vil besøge vores hjemmeside.

Super kundeservice

Havde købt en højtaler igennem Spotdeal. Designet levede dog ikke op til mine forventning og jeg ville derfor gerne benytte mig af min fortrydelsesret. Imidlertid viste det sig problematisk at få den returneret med pakketrans, da den var for tung. Jeg måtte derfor selv sørge for den blev transporteret til leverandøren. Det betød jeg måtte overskride de 14 dages returret. Det blev dog accepteret og jeg fik mine penge retur uden yderligere besvær!
Deres kundeservice var også nem at få kontakt til under forløbet. Alt i alt en rigtig god oplevelse.

Hej
Tak for din anmeldeseles.
Vi håber at vi en anden gang kan give dig et godt tilbud.

restaurant Pondus :-)

Vi besøgte restaurant Pondus.
Et sted nede på jorden vedr indretning, menukort og betjening. Meget afslappet og dejligt.
Fik virkelig god betjening. Og maden sad lige i skabet. Så stor tak herfra :-)

Hej Thomas
Tak for de fine ord om denne deal. Det vil gå videre til vores salgsteam.
Vi håber at kunne give dig en god oplevelse igen.

Mobilcover

Købte et mobilcover til 99 kr. som normalt ville koste 229 kr. Coveret er af ringeste kvalitet og kunne aldrig have forestillet mig det nogen sinde ville have kostet 229 kr.
Men nu har jeg prøvet at handle hos spotdeal.dk, og det skal aldrig ske igen.

Jeg kunne lige så godt have bestilt en kineservare til 30 kr incl. forsendelse. Det havde garanteret været af bedre kvalitet.

Hej Søren
Tak for din anmeldelse.
Vi beklager at denne vare ikke lever op til de forventninger du har.
Du har 14 dages returret fra modtager varen, så du kan sende varen retur. Annoncørens adresse står på dit værdibevis - når de modtager varen, får vi besked og pengene overføres til dig igen. Du kan også kontakte os på spotdeal@spot.dk.

Elegant og velsmagende

Klassisk fransk men til den lette og elegante side, fin betjening og ditto vine på glas. Ikke billigt men en rigtig god oplevelsde.

Hej Steen
Tak for din anmeldelse.
Vi håber at kunne give dig et godt tilbud en anden gang.
MVH SPOTdeal

Uacceptabel difference på avis annonce og hjemmeside

Avis annonce viser ophold på Alter Meierhof til 1.495,00 for to nætter med menu men på hjemmesiden hedder den så lige 3.195,00 og det er trods alt en prisforskel der vil noget!

Kære Carsten,

Vi beklager den trykfejl, der havde indsneget sig i vores annonce søndag den 15. december. Vi har annonceret opholdet på Alter Meierhof Vitalhotel siden den 13. december med annoncer i bl.a. Jyllands-Posten, Politiken, Ekstra Bladet og Politikens Lokalaviser med den korrekte pris på 3.195,-. Det har aldrig været muligt at købe tilbuddet til 1.495,- på spotdeal.dk. Vi håber du alligevel finder tilbuddet attraktivt.

SPOTdeal

Dårlig kundeservice eller mangel på samme

Jeg synes det er dybt uacceptabelt, efter 3 mails og 2 beskeder på facebook, er der stadig ingen respons på en manglende vare. Det er nu over en uge siden jeg skulle have modtaget min vare.

Hej Christoffer
Tak for dine beskeder.

Jeg er ved at finde selve varen, som er sendt fra annoncøren.
Du hører fra mig igen på email.

MVH SPOTdeal / Rikke

Købte ophold på kro

som var fuldt tilfredsstillende.

Mange tak.

Vi håber at kunne give dig en god deal igen en anden gang.

Perfekt!

Vi købte 6 værdibeviser til ophold på Hotel Maribo Søpark hos Spot Deal. Alt fungerede perfekt.

Mange tak.

Vi håber at kunne give dig en god deal igen en anden gang.

MVH SPOTdeal

Restaurant besøg - PAS PÅ!

Havde købt værdibeviser til et restaurant besøg. Forsøgte i god tid inden udløb at booke bord på restauranten, men de havde alt optaget. Kontaktede Spot Deal for en løsning. "Løsningen" fra deres side er at jeg har tabt tilbuddet, men har pengene tilgode i den pågældende restaurant. Det vil sige at jeg køber et tilbud til halvpris - forsøger at indløse i god tid inden udløb, men ender alligevel med at skulle betale fuld pris, da jeg nu kun kan bruge pengene som tilgodehavende (uden tilbud)

Det er simpelthen så sløjt. Andre dealsites fx. Mydeal har ikke problemer med at lave et tilgodehavende på en deal konto (ovenikøbet også efter udløb). Man kan så købe tilbuddet igen når det kommer, og kan så få pågældende besøg til halv pris igen.

Spot Deal nævner selv, at de ikke kan gøre mere, da restauratøren har fået penge. Det kan kun skyldes en bevist måde at drive handel på - andre kan give væsentlig bedre service og det kan Spot Deal selvfølgelig også - hvis de ville.

Hej Martin

Som også skrevet på email:

Vi er kede af at du ikke har haft mulighed for at benytte dit værdibevis til Restaurant Arti´kok. Vi prøver at sikre at de deals vi markedsfører har kapacitet til de kunder vi sender ned, men vi er desværre ikke herre over, hvis en annoncør foretager yderligere markedsføring for at tiltrække yderligere kunder.

I vores markedsføring gør vi gerne opmærksom på at restauranterne periodisk oplever trængsel og det derfor er en fordel at booke sit bord i god tid. Derudover udsender vi en måned inden en deal udløber en reminder, hvor vi opfordrer vores kunder til at huske at indløse deres værdibevis. Skulle du alligevel ikke nå at indløse dit værdibevis, så har vi arrangeret at du kan få udstedt et tilgodebevis til annoncøren, som kan indløses i minimum 6 måneder, således at dine penge ikke er tabt.

Det synes vi faktisk er en god service.

Vi har imidlertid konstateret at du på grund af en teknisk fejl ikke har modtaget nogen reminder og vi tilbyder derfor at refundere dit køb. Det håber vi du er tilfreds med.

super lækre tilbud

Handler mange deals, også her hos jer og er rigtig godt tilfreds med konceptet og mine handler :)

Skønt med mulighed for en minderig og smuk krydstogttur.

Det var hurtigt, nemt og billigt..

Havde den mest fantastiske tur til søs i maj, med den bedste service og fik alt hvad vi var blevet lovet og mere til MEGET TILFREDS!

Dog vil jeg her igennem også sende en stor ROS til Øster Lindet rejser som har ydet en stor indsats og service for at vi fik en vellykket tur hvor alt bare klappede.

Absolut ikke sidste gang jeg handler hos spotdeal.dk og Øster Lindet rejser

Mvh SKR

Hej
Tak for denne anmeldelse.
Det er dejligt at høre. Vi håber at du en anden gang kan få en god oplevelse med SPOTdeal.

Købte tandblegning

Jeg købte tandblegning for at prøve det, for mere end en måned siden gennem spotdeal, MEN jeg har stadig ikke modtaget de betalte vare, og så er jeg sådan set pisse ligeglad hvis fejl det er, jeg handler med SPOTDEAL og DE har ikke leveret de vare som de skal, har handlet med dem 3 gange nemlig - FØRSTE-ENESTE-OG SIDSTE GANG.

Kære Ivan,
Tak for dit indlæg. Vi er meget kede af at leveringen af dit tandblegningssæt er forsinket. Skulle du fortryde dit køb kan du henvende dig til vores kundeservice på spotdeal@spot.dk og få refunderet dit køb.
SPOTdeal

Det ringeste deal koncept af dem alle

SPOTdeal er så vidt vides det eneste koncept, hvor man ikke kan logge sig ind på deres hjemmeside og få overblik over hvilke deals man har købt, hvornår de udløber, og om de er aktive/indløst. Jeg har kun kunnet finde "Min side" som alene har stamdata.
Også de fremsendte mails med værdibeviser er markant dårligere end fra andre udbydere, idet man i subject ingen info får om hvilken deal der er tale om. Du er således nødsaget til at åbne - ikke alene mailen, men faktisk den vedhæftede pdf (som blot er navngivet bilag 1 eller noget tilsvarende).
Andre udbydere gør det så meget bedre!! Stram op SPOTdeal.

Hej Annette

Tak for dette.

På ’min side’ på SPOTdeal kan du se alle dine køb i den pågældende mail du er logget ind med.

Dette kan du dog først når din aktiveringsmail er klikket af – denne kommer når har oprettet en bruger.

Hvis du ikke har denne kan den gensendes direkte fra ’min side’ – dette er forklaret under din adresse.

Her kan du se hvad den er til og hvornår en deal udløber. Der er dog enkelte, hvor man skal se dette på beviset.

Du har ret i at man ikke kan om en deal er indløst eller ej. Vi får ikke besked om dette fra leverandøren, og kan derfor ikke melde dette til dig på siden. Du kan dog selv flytte beviserne når de er brugte.

Angående vores tilsendte beviser, så har du bestemt ret i at vi kan gøre disse bedre. Derfor er det dejligt med disse mails, så vi ved hvad du som kunde ønsker.

MVH SPOTdeal

Spotdeal handler efter kun 1 mail og 24 timer.

Jeg skrev nogle oplevelser til Spotdeal omkring et hotelophold jeg havde købt... Allerede dagen efter havde jeg en i telefonen fra Spotdeal som tog sig af sagen..
Det var en god oplevelse. De tager sig af hvis der er noget man er lidt skuffet over.. Så helt klart top karakter herfra.

Hej Dan.

Tak for din anmeldelse.
Vi er glade for de 5 stjerne du har givet, vi håber du vil benytte SPOTdeal i fremtiden.

God dag.

Pengene kom fluks tilbage

Forleden købte jeg et par værdibeviser til ophold på Slukefter Kro - men kunne ikke få ledige datoer til at passe ind i min kalender, så jeg sendte værdibeviserne retur til SPOTdeal.
Det indbetalte beløb blev straks tilbageført på min konto i banken.
Super flot - og ingen dikkedarer...

SPOT A/S Details

Visit SPOTdeal