Starnails reviews

Starnails reviews

8.2

De har et pænt udvalg af alt til negle og yder en suveræn service. Både telefonisk og via mail er de til at komme i kontakt med. Lyn hurtig levering.

God hjemmeside

Alt fungerede fint! hurtig levering, fin vare og gode priser!

Fede produkter

God nem og let overskuelige hjemmeside med altid gode produkter og næsten altid med på det nyeste. Hurtig levering.
Altid været tilfreds kunde. Købt flere gange. Og tror aldrig der bliver en sidste gang for mig.

+++ for service og produkter!

Jeg skrev først en 2 stjerners anmeldelse da jeg "havde modtaget forkert vare". Det viser sig så at de først har pakket en forkert vare men de har selv været opmærksomme på det og vedhæftet en lille pakke med en rigtige vare. Jeg har derfor fået både den forkerte OG den rigtige. Jeg havde bestilt franske tipper som er fuldstændig som jeg forventede og håbede på. Derudover havde jeg bestilt et par falske vipper. Det var disse vipper som jeg har fået ekstra af :)

Kommer helt sikkert igen!

Skøn hjemmeside

Rigtig god hjemmeside. Har købt forskellige produkter til at fremstille mine egne gele-negle.
Overskuelig og nem hjemmeside med gode priser. Kvaliteten er i top.
Kan anbefales.

Visit Starnails