Star Shape reviews

Star Shape reviews

8.4

Fantastisk resultat

Jeg indrømmer gerne at jeg var skeptisk- men nøj hvor det blev gjort til skamme!

Jeg havde pga forskellige omstændigheder ikk fået brugt alle mine 10 klip til TEI 1 på en gang. Et halvt år senere fandt jeg mit kort og havde 4 klip tilbage. Dem fik jeg lov til at bruge og resultatet er ikk til at tage fejl af! På ti dage (første behandling 1/4 og sidste 10/4) var der forsvundet 15,5 cm på min krop! Jeg har kombineret de 4 TEI 1 behandlingerne med lidt spinning (2x45 min) og styrketræning (3x20 min). Jeg vil derfor varmt anbefale Star Shape til alle!

Søde men uprofessionelle

Meget venligt behandlet af meget søde unge piger. De burde dog have været professionelle nok til fra starten at sige, at jeg skulle vælge en anden slags behandling - opstrammende - i stedet for slankebehandling, som ikke gav noget resultat overhovedet!! Prøvede at få ændret behandlingen de to sidste gange, men det kunne desværre ikke lade sig gøre. Altså desværre spildte penge og tid.
Venlig hilsen
Lilian Møller

Rigtig god og venlig service samt nogle gode ydelser til vægttab

Jeg har været igennem et forløb på T-II hos Starshape, ialt 10 behandlinger.

Jeg synes det har givet nogle gode resultater og har strammet mig ekstra op efter et stort vægttab.

Jeg synes servicen er i top, pigerne er altid venlige og smilende og man kan få et glas vand og noget frugt når man er der.

Jeg forstår ikke kritikken af stedet, da det alle gange kun har været en positiv oplevelse for mig.

Fra sure kunder, stresset oplevelse, manglende service til smil, SUPERservice, professionalisme og et produkt, der giver resultater!

Min veninde og jeg har før været kunde hos Star Shape og var DYBT utilfredse, der var ikke personale nok, kunder måtte ligge og råbe "undskyld" for at komme til at snakke med en medarbejder. Det mest frustrerende var at man som oftest kunne høre personalet snakke i receptionen med hinanden, højt og privat - eller stå med mobiler i plain sight. Mål og vejning skete kun på min opfordring midtvejs i forløbet og fik ikke nogen opfølgning.
Det var med skepsis at jeg købte denne omgang- men jeg tænkte "det kan ikke blive værre!" ALT jeg har nævnt ovenover står jeg ved - men KÆMPE cadeau til Star Shape for at vende det 180grader!! Jeg blev mødt af smil, et klart rum, og spørgsmålet om jeg ville måle og vejes før eller efter behandlingen.
Allerede ½-vejs kunne jeg se på min skikkelse og sidenhen på vægten at det virker!
Jeg har sidenhen fået gode råd om apps, sammensætning af behandlinger for at opnå endnu mere og tilmed købt en omgang til af Tei1 og Tei2.

Super fedt sted - Meget kompetent vejledning gives!

Tak til Star Shape for at kickstarte mit vægttab.

Har efterhåndend prøvet lidt af hver og det er første gang at jeg har fået noget for mine penge.

Stedet er dejlig indrettet og personalet er på med et smil og ser til en konstant.
Vejledning de giver er som forventet, at man skal passe på med hvad man spiser og at det er vigtigt med masser af væske og bevægelighed.

Man tilbydes frisk frugt altid og der er gratis kildevand til alle. Det vigtigste er dog renligheden i klinikken. Det er heldigvis ikke et problem på Star Shape.

Alt ialt et meget godt sted og hvor man får fuld valuta for sine penge.

5 stjerner fra mig :)

Meget effektiv behandling og ikke noget fup her!

Mit behandlingsforløb hos Star Shape har været meget effektivt og jeg synes at det har været alle pengene værd. Samlet efter 16 behandlinger har jeg tabt 6 kg og gået en størrelse ned.

Det er vigtigt, at følge deres anbefalinger og selv sideløbende spise og leve sundt. Dette er en meget
vigtig del af forløbet.

Jeg anbefaler dem 100% og de er bestemt ikke noget fup firma for mit vedkommende.

Jytte

Utrolige resultat

Star Shape er stedet hvor jeg fik kickstartet min vægttab effektivt.
En tur hos dem er alle pengene værd og servicen samt vejledningen er uden
tvivl fantastisk. Men jeg tror at folk ikke følger deres anvisninger som er meget nødvendig, da det siger sig selv, at man ikke blot taber sig ved intet at foretage sig personligt. Det anbefales derfor at følge deres anvisninger 100%

Tak til Star Shape for deres fantastiske hjælp, jeg har allerede anbefalet dem til alle i min vennekreds.

Lotte

Fup! Det virker IKKE!

Det virker ikke. Jeg har spildt 2000 kr på at blive ligge en briks og blive holdt for nar. Lipo Laser x8 Der bliver kværnet løs på pakistansk ude i receptionen imens man ligger der og prøver at slappe af. Jeg oplevede endda en af gangene, at en håndværker gik ind ved "siden af" det vil sige bag ved forhænget og begyndte at bore løs.

Spild af penge!!

Brug pengene på et fornuftigt sæt løbesko i stedet og løb en tur! Det er mit bedste råd til vægttab!

Folk må være blinde - Det virker 100% både mod smerter og vægtab

Hej fik anbefalet Star Shape af min veninde, som igen fik dem anbefalet af sin kæreste. Jeg ved ikke hvordan eller hvorfor folk ikke kan mærke en forskel, fordi nu er vi 3 hele voksne mennesker, der kan se OG mærke en forskel.

Det kan da godt være, at det måske ikke virker lige effektivt på alle folk MEN det jo i sidste ende nok meget vigtigt, at følge deres anvisninger.

Og angående de piger, der arbejder på stedet, tja der giver de allesammen uset høj service og smiler og er meget meget hjælpsomme.
Det er næsten synd, at der ikke er flere der kender stedet, fordi det er her man får fuld valuta for sine penge, det er da 100% sikkert.

Og nej, denne anmeldelse er ikke skrevet af dem selv, men af mig personligt, fordi jeg fra hjertet gerne vil anbefale Star Shape

Gid der var flere af deres slags, der kunne hjælpe os andre mod rygsmerter og vægtproblemer..

5 meget store stjerner herfra...

A. Hansen

Super behandling

Jeg har igennem længere tid, ad flere omgange fået Tei1 behandling og er nu igang med både Lipo, Tei1 og Tei2.
Jeg synes det er fantastisk. Man bliver altid mødt af smilende personale og får en proffesionel, men stadig personlig betjening.
Behandlingen er yderst effektiv og efter blot få gange er man ikke i tvivl om at der sker resultater.
Man skal selvfølgelig følge de anvisninger som er beskrevet, men det virker.

Katastrofe

Jeg har købt et tilbud direkte af Starshape som var 8X Lipo og 8X Tei 2. Jeg har brugt 7 gange, hvor de 5 behandlinger ikke har været optimale. Maskinerne virker ikke, specielt Tei 2 enten virker luftrrykket ikke, man ligger pakket ind i velco hvor kun dele af kroppen modtager det optimale tryk, eller er det den ønskede varme der ikke virker. Grundet uprofessionelt personale, der enten snakker for meget indbyrdes, eller er på deres telefon, dette er årsagen til at man ligger stavnsbundet i 45 min uden at blive tildelt opmærksomhed. Samtidigt er der ALTID ventetid, 15-20 min som ofte.
Jeg har skriftligt skrevet to klage til Starshape, som ikke har svaret tilbage!, jeg har talt med Sam hos Starshape, som har anderkendt at det er et problem at maskinerne ikke virker, samt at de er underbemandet, hun opfordrede mig til at klage pr. mail.
Jeg synes det er stærkt utilfredsstillende at man ikke så meget som modtaget et pænt tilbagesvar. Jeg er sikker på jeg ville have fået et godt resultat, men når man ikke modtager det produkt man har købt er det jo ikke muligt at evaluere. Jeg må desværre råde alle andre til IKKE at købe noget hos STARSHAPE.

PS: som svar på jeres tilbagemelding skriver jeg til jer den 2 december 1. gang- husk dette kan jeg dokumentere, samt igår- hvori jeg skriver jeg ser frem til at hører fra jer.- Jeg hører intet, idag derimod er I mindre end en time om at svarer- tankevækkende.
Derudover indikerer i at jeg ikke taler sandt, hvilket måske viser lidt om jeres kundeservice- Jeg har gentagende gange klaget til Sam, da hun er den der virker mest professionel, og hun har gentagende gange givet mig ret. Jeg er glad for at I prøver at rette op på problemerne, det vil forhåbentlig gavne fremtidige kunder, men synes ikke I har håndteret min klage ordentlig overhovedet. Held og lykke fremover
Aline found this review useful
Star Shape

Reply from Star Shape

Hej Jessie,

Tak for din anmeldelse!

Vi synes at din kritik ikke helt er fair, men du har selvfølgelig fuld ret til at skrive sådan, hvis du føler at vi ikke har været gode nok.

Først og fremmest, så er der kun en mail fra dig fra få dage siden, hvor du anbefaler ting, som du mener kan forbedre os. Dette har vi selvfølgelig kikket på og gøre dette generelt altid, når kunder bruger tid på at skrive til os. Fordi det er sådan vi bliver bedre til vores arbejde og på den måde skaber vi et bedre slut produkt.

Derudover, så har du skrevet mail nr. 2 ca. 5 min. FØR denne anmeldelse er skrevet. I denne mail truer du nærmest med at skrive til nogle af vores samarbejdspartnere som Sweetdeal, Dagens Bedste m.m - Steder hvor vi kører ret gode tilbudde en gangimellem.

Er det fair her? Forventer du at vi skal svarer tilbage på så kort en tid?

Det er altså svært at nikke ja til de ting du skriver, fordi det kan slet ikke passe at kunder er overladt eller andet til dem selv i 45 min. Personalet kikker rundt hele tiden til alle tilstedeværende kunder og har altid gjort dette.

At vi er underbemandet, lyder mærkeligt, da vi altid har personale iht. hvor mange kunder er booket. Ellers vil kunderne ikke få den service vi så hårdt prøver at give dem. Sam som du har snakket med, ved intet om det du skriver hun har sagt??

Angående meget snak og brug af mobiler blandt de andsatte, så er dette blevet skærpet ret meget. Men vi kan ikke lege Big Brother overfor de ansatte og opdager vi noget, får vedkommende straks advarsel omkring dette.

Omkring de ansattes mangel på professionalisme, så kan vi trygt sige til dig, at de alle hele tiden sat på kurser, så de hele tiden er med på hvad disse maskiner kan.

Omkring ventetiden, så kan vi hellere ikke nikke genkendelse her, da alle kunder jo har booket. Men der kan selvfølgelig opstå ventetid nogle gange. Det er jo trods alt mennesker vi har med at gøre og nogle er hurtigere og andre lidt langsomme med at på tøjet på igen. Men at der er ventetid altid, ved vi ikke hvor du har dette fra og slet ikke de 15-20 min. du skriver.

Vi synes det selvfølgelig er kedeligt, at du ikke er tilfreds, men fra vores side så er vi meget tilfreds med de resultater vi har opnået for kunderne.

Mvh.
Star Shape
Camilla Andersen
Daglig leder

Kort og godt: Det hjælper mod overvægt - De giver mega service og smiler altid!

Fik anbefalet Star Shape fra en meget god ven, som selv har gået til behandling hos dem over en længere periode. Jeg må sige, at jeg flere gange har prøvet alt muligt mellem himmel jord. Lige fra Nupo og slankemad. Lidt har disse ting hjulpet men det er lidt træls at sidde alene og prøve at tabe sig!

For mig har Star Shape været helt perfekt. Deres sted er bare super motiverende , man lytter til virkelig dejlig afslappende musikog disse mærkelige moderne maskiner virker bare uden noget der. Jeg forstår ikke helt de såkaldte negative anmeldelser, som nogle få folk har givet. Især omkring deres service og rengøring! Fordi det kan godt være at deres behandlinger ikke har hjulpet på alle MEN deres service og renlighed er der slet ikke noget at komme efter.

De giver mega god service, der ligger altid gratis frugt og kildevand til alle kunder og de smiler ALTID! Virkelig altid! Jeg har set hvordan man bliver behandlet andre steder og tro mig, Star Shapes niveau er meget bedre end alt andet jeg har set andre steder ever!

Jeg har ialt fået tabt mig ca. 6 kg og flere af de skavanker jeg har kæmpet med i ryggen i flere år, er også nærmest "forsvundet" i deres mirakel maskiner.

Min mand er også startet hos dem og han deler samme positive mening om dem som jeg lige har brugt tid på at skrive om.

Der er slet ingen tvivl om, at de bygger deres koncept på aggressive priser og service der siger spar to til flere af de såkaldte "super" steder.

Er bare så glad for dem og min anbefaling kan bare ikke gives nok.

100 stjerner fra mig - he he.
Knus
Pia

Det virkede sgu!

Jeg er må lægge hovedet på blokken og sige, at jeg er meget overrasket over at min behandlinger hos Star Shape har haft en meget positiv effekt med deres fantastiske T2 maskine. Man skal ikke lade sig narre af at det ligner en rumdragt, fordi det gøre det bestemt.

Generalt er mine spændinger i ryggen og skuldre blevet makant mindre og smerterne mærker jeg meget mindre end før. Det er helt fantastisk!

Deres service er meget venligt og renligheden i klinikken er meget god.
Det bedste er, at man ALTID bliver budt velkommen med et stort smil og der er altid helt frisk kildevand og frugt gratis.

Jeg har allerede købt et nyt 10 turskort og har kun positivt at sige og skrive om den.

Deres anden afdeling som hedder Star Beauty og som laver ansigtsbehandlinger m.m kan jeg også anbefale på det kraftigste.

Ulla

Føler en forskel!

Jeg var meget skeptisk for at starte sådan et "slankeforløb". Men efter at have gået til TEI-I 7 gange føler jeg at jeg både kan se og mærke en forskel. Jeg synes at være blevet mere markeret og føler også jeg bedre kan passe mit tøj.
Det er noget jeg vil anbefale andre, da jeg synes at sådan et forløb, kombineret med træning og en vis omtanke for sin mad, helt klart har været med til at rykke mig tættere målet om en tilfreds krop.

Velvære for krop og sjæl

Kan varmt anbefale Lipo laser og tai hos Star Shape
Efter bare 3 slankebehandlinger, kan jeg se og mærke gode resultater.
Stedet har en hyggelig atmosfærer, rent og velduftende med afstressede musik,
Frisk frugt, og sødt personale. Super velvære for krop og sjæl.

Effektiv lipo

Jeg har fået 12 gange lipo, primært for at fjerne fedt på mave og lår. Jeg kan både mærke og se forskel og det har hver gang været en fornøjelse at komme til behandling, da personalet er imødekommende og servicen i top.

Jeg glæder mig meget til at se før og efter målingerne, når forløbet er færdigt.

Serviceniveau meget forskelligt og afhængig af enkelte medarbejder, ingen effekt af behandling

Jeg har fået i alt 10 TEI 2 behandlinger og ved måling er der ikke noget resultat overhovedet. Jeg har ikke tabt mig hverken i cm eller i vægt. Jeg oplever heller ikke, at jeg kan se en forskel og må derfor konkludere at det - for mit vedkommende - har været spild af tid og penge. Pigerne på stedet er søde og venlige, men deres service er meget forskellig. Nogle spørger til, hvilken styrke man skal have og om det er fedtforbrænding eller andet program. Andre sætter bare maskinen igang. Det gør det svært at gennemskue, hvilken forskel det gør, hvis de spørger eller ikke. Man får ikke oplyst, at man bare selv skal fjerne apparater efter endt behandling og forlade klinikken. Det finder man ud af, ved at ligge og vente på, at en medarbejder kommer.Det gør de bare ikke. Der ud over blev jeg ved en behandling af en medarbejder, som fremstod meget uvidende om behandlingen, forbrændt på begge ben.Jeg fik dog her kompensation af ejerne i form af to ekstra gratis behandlinger. Har ikke brugt dem endnu, da jeg egentlig føler jeg spilder min tid og da jeg ikke kan være sikker på, at jeg får en medarbejder med viden om behandlingerne og dermed undgår en stor forbrænding igen. Jeg har desuden tøvet med at skrive denne anmeldelse, da jeg kan se på svar på andres negative anmeldelser, at de bliver håndteret meget uprofessionelt og at kundernes negative oplevelser ikke tages alvorligt men at der i stedet henvises til at kunden selv er skyld i behandlingens manglende effekt.

næsten væk

Jeg har fået 10 gange tai l, 10 gange tai ll og 8 gange lipo. Jeg kan mærke jeg er blevet strammet op og mine strækmærker efter 3 børn er næsten forsvundet. jeg har fået fin behandling og overvejer nye behandlinger. Hvis der var noget galt, med maskinerne har jeg fået en erstatnings tid, både på lipo og tai l. Eneste minus har nogen gange været ventetiden mellem behandlingerne når man tag alle 3 i rap. De kunne godt bruge en sød pige mere da de 2 som er der tit har meget travlt med at servicer kunderne. De gør det godt og er altid smilende.

En glimrende måde at tone på...

Den første gang jeg var der, syntes jeg det var meget grænseoverskridende at skulle stå i så lidt tøj foran fremmende, men atmosfæren i stedet samt pigernes fremtoning hos starshape. Gjorde det faktisk det en rigtig behagelig oplevelse, som jeg har kunne bruge dels til toning af mine kritiske punkter, men også til et lille afbræk i en ellers hektisk hverdag. Hvor jeg i hver via dette har kunne finde motivationen til st gi den en Extra skalle i det lokale fitness center.. Og resultatet er den flade mave, som jeg har ønsket mig i lang tid

Dejlig og motiverende oplevelse.

Jeg har prøvet både T1 og T11
T1 var et godt program for opstramning af kroppen. Første gang, var en overraskelse,da jeg synes det var lidt ubehageligt. De næste 9 gange havde jeg vænnet mig til det. Jeg synes behandlingen var effektiv, og resultatet var jeg godt tilfreds med.
Jeg blev derfor meget motiveret til at prøve T11
T11 var en dejlig varm og og behagelig behandlingsform. For mit vedkommende har jeg forbrændt fedt og blevet opstrammet under forløbet. T 11 er helt klart en meget afstressende og rar måde at blive slankere på. Jeg vil anbefale, at man tænker på sin kost og motionerer ved siden af, hvis vægttabet skal være stort.
Hos Star Shape er personalet altid meget venlige og kompetente,man føler at man er i gode hænder.
Jeg vil helt klart gerne anbefale stedet, og jeg vil helt sikkert selv komme igen.
Venlig hilsen Len

Star Shape Details

Promise 1

Visit Star Shape

Write to: info@starshape.dk
We live here: Nørrebrogade 20 - 1 sal.
2200 København N.