Statsamtet reviews

Statsamtet reviews

3.0

DANMARK IKKE ET LAND FOR FÆDRE

Har en søn som bare vil være sammen med sin datter , men magen til behandlingstid skal man lede længe efter. De trækker tiden ud , fatter slet ikke loven er sådan , er faktisk helt flov over det danske system og over hvordan man behandler fædrene i Danmark , har bare en ting at sige FØJ ,og fædrene mister jo meget vigtig kontakt med deres små børn

Lever og ånder kun for mor

Der er ingen stjerne til denne forvaltning (blev nød til at vælge én). Årsagen er at de hævder at tage barnets perspektiv og sikre barnet. Os der har haft vor gang i SF ved godt at det er mors perspektiv der varetages. SF putter sig under en svagt lovgivning på dette område. Love, regler, forordninger, tolkninger, observationer og konventioner gradbøjes i en sådan retning at man ikke kan kende dem igen. FNs børnekonvention anvendes kun en artikel - og man glemmer dermed i sagsbehandlingen at en anden artikel i den grad overtrædes. Selv mødre må knibe sig selv i armer når de forlader SF - og må tænke "Det var da utroligt så nemt det gik" eller "hold da op - jeg var ikke klar over at jeg havde så mange rettigheder". Er du mand og skal i SF skal du ikke forvente at der bliver hørt til din side af sagen - knap nok bliver børnene hørt og deres ønsker efterkommet. Et eksempel i den nære hvor barnet 12 år gammel bad om en deleordning - barnet måtte i SF 3 gange før de lyttede, forstod og efterkom barnets ønske! Så i SF bestræbelse på at sikre mor udøver man gerne overgreb på børn og i særdeleshed tryner, nedgører og desavuerer faderen. Man tildeler gerne en 5/9 ordning efter mange års 7/7 ordning, som har kørt fint. Det starter med at mor synes at samarbejdet ikke fungerer så godt og da man hovedsagelig kun hører på mor gives rask væk en 5/9 ordning - og der er ingen der tænker over mor reelt er ligeglad med barne, udover at barnet nu sikre mor at der skal betales børnepenge fra far til mor - SF indvolverer sig i en sådan grad i mor hævntogt og sikre dermed aktivt den maksimale uoverensstemmelse - og dermed den maksimale tilknytning mellem mor og barn og SF sikrer således også at tilknytningen til far bliver udvandet.
Godt gået SF ( Den sidste Enevælde i Danmark) i fortsætter hvor I ikke slap siden 1980. Procentvis er andelen af fædre som er bopælsforældre faldet siden 1980 eog er nu knap 11% ..... øh var der nogen der kom til at tænke på kønsdiskrimminering.

gode sagsbehandlere.

Jeg har haft en super god oplevelse hos statsforvaltningen i Nordjylland.
Min ekskæreste havde brugt et halvt år på at sværte mig og opdigte historier, og jeg følte ikke jeg havde gode ods, da jeg er sømand og har en voldsdom.
hun havde envidere ansøgt politiet om polititilhold, dog havde de selvfølgeligt heller ikke svært ved at gennemskue at hendes historier var løgn fra ende til anden.

Men sagsbehandlerne gennemskuede eksen lynhurtigt, og jeg fik en bedre ordning end jeg oprindeligt havde foreslået. Og yderligere blev det antydet at en deleordning ikke var umulig når/hvis min jobsituation ændrede sig.
Hun græd sig vej gennem mødet og jeg havde nemt ved at se hun fortrød at hun valgte denne langvarige kamp med mig fremfor at lave en aftale hun kunne være med til at forme selv.

Jeg giver ikke 5 stjerner fordi at det ikke havde konsekvens at min eks bare aflyste vores første møde.

latterligt.

Det er den værste offentlge instans der er opfundet. De dårligste jurister er ansat i dette system. Er kun til for at behage kvinderne. Hvor er barnets tarv henne?

Er ikke deres job værdigt.

"Barnets tarv" er et fint udtryk de fint vifter omkring med, men det er ikke noget de lever op til og tager hensyn til. Utroligt at morens ret kan være lov i sådan et moderne samfund. Far's rettigheder i dagen's Danmark er desværre lig nul når man er i statsamtet...

mangler helt ord oplevelsen af afmagt

Aldrig i mit liv har jeg mødt så inkompetente mennesker som dem som sidder der inde og ikke selv aner hvad de foretager dem .

Forudfattet inkompetance og støtte til hævngerrige mødre

Handlede virksomheder sådan vil de blive meldt til myndig hederne, fået taget deres licens og miste deres kunder - kort sagt gå konkurs.
Hvis man aldrig har prøvet oplevelsen af afmagt, så vil en tur igennem SF kurere det, og det værste er, at børnene senere i livet vil indse den grove "fejlbehandling", som de også er blevet udsat for, og som kan til at de mister begge deres forældre. Faren blev taget fra dem, og moren fravælger de, når de indser, at hun er den "organiserede kriminelle" bag.

!4 dage efter mor tilkendes fuld forældremyndighed. Tvangsfjernelse.

Da man tildeler modren fuld forældremyndighed, efter hun med sin bror og far foran mange vidner forsøger at rive sønnen ud af mine arme efter møde på SF, nægter SF at bruge de oplysninger som SF har indhentet på moderen ved afgørelsen. De bruger en fogedretsdom istedet.
På moderen er er psykiatriske udtalelser, Barnets journal hvor der står hun markerer i hovdedet når han bider, Giver ham panodil Junior som sovemedicin osv.
Faderen(jeg) er skolelærer, aktiv i børne/ungearbejdet, og har ellers ingen anmærkninger.
14 dage senere er han tvangsfjernet og da jeg ikke har forældremyndigheden før retten (forhåbentlig) giver mig den, er han anbragt i pleje, hvor både mor og far kun har 1 time om ugen og se ham i. Jeg risikerer derfor at når jeg får forældremyndigheden, at der så skal startes kendesamvær op og de derfor også skal tvangsfjerne ham fra mig. I morgen mandag den 3 juni er første gang jeg ser ham i 15 dage.

Chokerende ringe

Fejl i sagsbehandling hører til dagens orden, ligeså fordomsfuldhed, en forvaltning af "barnets tarv" der er både vanvittig og amoralsk, og en lukkethed der efffekivt forhindrer forandring. Statsforvaltningerrne er en skammens holdeplads og en taberfabrik af de helt store.

Der hersker en ældgammel kultur...

som absolut ikke bør være i et moderne samfund!

statsamtet er ikke til for barnets tarv men for at beskytte kvindens rettigheder

aldrig i mit liv har jeg mødt så dumme ubrugelige mennesker som dem der arbejder derinde de (vælger) at glemme trælse sager og tager ikke hensyn til barnet..... hvornår slår ligestillingen igennem derinde os?????

Oplevelsen af Statsamtet.

Syntes lige at vi mangler Statsamtet. Er det ok? Den vil blive en vinder her på Trustpilot.
Når man tænker på hvor mange fædre i dagens Danmark, der bliver taget i R....!
Dette er for at sætte fokus på noget de fleste har problemer med. Men det kan jo også hurtigt blive til en Chat side!

Med Venlig Hilsen
En vingeskudt far.

Is Statsamtet your company?

Statsamtet Details

Visit Statsamtet