Stjerneflyt reviews

Stjerneflyt reviews

5.6

Stjerneflyt,Aabybro - ved Bo Jensen - MINDST 10 stjerner værd

Jeg bestilte flytning til den 15 november 2013 , en uge før jeg skulle flytte. De kom 4 velsoignerede mænd incl Bo selv,i 2 flyttebiler. Vældigt præsentable i ens pænt arbejdstøj og sko. Vi havde aftalt hvilke ting (stort indbo) der skulle flyttes og jeg havde foruden lavet en liste som Bo fik. Jeg har aldrig oplevet noget gå så gnidningsløst, behagelig og stærkt. Bo styrede hele forløbet der foregik i en rigtig god atmosfære. Alt var i orden, intet havde fået skrammer og alt blev sat pænt på plads, i min nye bolig ,efter anvisningen de havde fået via listen. Alt i alt en fed oplevelse og prisen vi aftalte,holdt også. ?????? Mon det er samme forretning vi taler om eller er der mon kommet nye mennesker til. Jeg erindrer ikke nogen person ved navn Allan.
IKKE SIDSTE GANG jeg bruger Bo Jensens superhold.
Venlig hilsen Lotte, Aabybro

Super energiske og søde flyttemænd!

Jeg kan kun sige positivt om Stjerneflyt.dk. Trods det endte med en ekstra tur, da tingene fyldte mere end vi lige først regnede med, holdte de humøret oppe.
Især den ene af deres flyttemænd knoklede jo som et Duracell batteri og var mega stærk. Utroligt! Har også kun haft positiv kommunikation med Allan.
Der kun en ting til under flytningen, men det var ikke noget af særlig stor værdi anyway (et billigt ikeabord der fik et hak), og der hvor tingene skulle ind, var det altså også en stor udfordring at få det ind osv. Så alt i alt har jeg kun positivt at sige. :)
De var iøvrigt endda på matriklen før aftalt tid.

Politi og advokat nødvendig !

Det er desværre nødvendigt både at inddrage politiet og en advokat. Det være sig for manglende ejendele (hugget/forsvundet under flytning) og skader på inventar til lagt over beløbet flytningen koster.
(Hele forløbet er heldigvis blevet videofilmet via overvågningskamera).
Desværre har det endnu ikke været muligt at få oplyst noget forsikrings nummer/og eller selskab hvortil skaderne skal meldes, der er nødvendig for at benytte et forsikrings selskab (Man betaler for flytning inkl. Forsikring).
I forbindelse med min flytning ankommer også en fuld?/syg?, meget negativ og MEGET ildelugtende grønlænder som ”flyttemand” 2, da jeg skal modtage mine møbler. Det medføre at et helt nymalet hus, nu også fremstår med ridser og strammer. Der har forårsaget at der skal maler på igen.
På baggrund af ovenstående kan jeg naturligvis ikke anbefale dette flyttefirma, der dog virkede som et reelt firma til at starte med (inden flytningen).
Her ud over har jeg oplevet en utrolig uhøflig og meget provokerende tone langt ud over det sædvandlige, fra Allan der har flyttefirmaet. Ronni der også har stået for flytningen er efter min vurdering en venlig og imødekommende fyr, der modsat Allan forstår at tale ordenligt til sine kunder. Det er min oplevelse at Ronni arbejder rigtig hårdt og mange timer for firmaet. Derfor har der også været forståelse for at det kan være svært at overkomme når der opstår kritik og problemer som i mit flyttetilfælde og desværre mange andres – efter hvad jeg kan læse mig til. :O( øv bøv, den erfaring rigere…

Aflyste på dagen!

Min kæreste og jeg boede i Nordsjælland men da han havde fået job i Aalborg måtte vi flytte hertil. Stjerneflyt virkede billigst. Vi skulle betale 7000 inkl benzin, bro og 2 - 3 flyttemand. Klokken 9.30 skulle de være i Nordsjælland, men i stedet ringer de klokken 9 og aflyser. I min verden ved man altså godt klokken 5.30 hvis en er syg, som var deres grund. Det virker bare som en rigtig tynd grund når de først aflyser 30 minutter før, det tager trods alt 4-5 timer at køre mellem Aalborg og Nordsjælland! Desuden var det gilleleje, så det bliver ikke ret meget mere nordpå! Min kæreste som på den tidspunkt var i Aalborg pga job, havde været på arbejde hele natten, blev nødt til at betale dem 5000 for at låne deres flyttebil og selv køre til Sjælland og tilbage igen. Først sagde han 5500,- men vi fik ham ned på 5000. Dog er det alt for mange penge at betale, men vi havde jo intet valg, eftersom vi ikke kunne nå at leje en anden.
Da min kæreste så kommer til Sjælland har vi jo ikke nogen flyttemænd måtte vi jo bede forældre og venner tage fri fra arbejde for at hjælpe. Det endte jo med (i pizza, sodavand og andre ting man stiller op som tak for hjælpen) mange penge.
Vi kom så først fra Sjælland klokken 17, da vi skulle have været derfra klokken 11.
Så vi var først i Aalborg klokken 21.30 hvor vi så måtte have mine venner og familie (jeg er fra Aalborg) til at hjælpe. Der blev vi også nødt til både at have pizza og betale nogle af dem, da de kom langt fra for at hjælpe, så de fik benzin penge. Alt i alt kom vil langt over de 7000,- som var vores budget.

Så vi vil for Guds skyld IKKE anbefale stjerneflyt til nogen over hovedet!!
Vi blev for alvor røvrendt!

Løber fra ansvar vedrørende erstatning af ødelagt inventar

Som der via andre anmeldelser fremgår, er der via Stjerneflyt og kontaktperson Allan, ikke grænser for venlighed og hvad der kan lade sig gøre. Der stopper virkeligheden så. Fik til vores flytning oplyst, at der ville komme tre flyttefolk, men der dukkede to personer op. Ronni, som var ham der repræsenterede Stjerneflyt, virkede aktiv og imødekommende. Den anden flyttemand, var en som Ronni havde "fundet" et eller andet sted. Beskidt og stank ad H...... til.

Da flytningen var overstået havde Ronni og makker lavet en skade på vores nye lædersofa. Skaden var fremkommet i forbindelse med, at Ronni og makker bar sofaen op ad trapperne til 4. sal. De havde ikke dækket sofa til for at beskytte den, og flere steder på sofaen kunne der konstateres skrabemærker, og i en samling var læderet ødelagt. Skaderne var fremkommet ved at sofaen havde ramt væggene på trappeopgangen. Skrabemærkerne kunne vaske af, men skaden på læderet skal repareres. Ronni erkendte med det samme skaden og tog foto af den.

Vi har kontaktet Ronni flere gange vi telefon og mail, ingen svar. Vi har kontaktet Allan flere gange og han henviser til Ronni. Ronni har vi så endelig fået fat i, og han henviser nu til Allan. Dog oplyste Ronni, at vi selv skulle finde en pris på udbedring af skaden og sende den til Ronni. Han ville så sørge for det videre forløb med deres forsikringsselskab. Det gjorde vi så og mail er sendt til Ronni, Allan og Servicebyen. Vi har anmodet om kvittering for modtagelse af mailen, men ingen reaktion fra hverken Ronni, Allan og Servicebyen. Vi fik fat i Ronni igen, der nu sad på kontoret hos Stjerneflyt. Han kunne ikke oplyse, hvad der sker i sagen, idet han ikke kender deres forsikringsselskab og henviste til Allan igen. Allan var dog på ferie og Ronni ville få Allan til og kontakte os. Det er igen ikke sket.

Vi har mistet tålmodigheden, idet vi vi nu i 4 måneder, har prøvet og få¨Stjerneflyt til og tage sig af denne erstatningssag, hvor Stjerneflyt ved Ronni har lavet skaden på vores sofa. Stjerneflyt løber fra deres ansvar og overholder ikke deres erstatningsforpligtigelse. Da jeg har arbejdet med jura i mere end 27 år, vil jeg hermed gøre opmærksom på, at det er vigtigt at man gemmer alle bilag fra Stjerneflyt og korrespondancer, hvad vi også har. Vi vil nu via Forbrugerstyrelsen indlede en sag mod Stjerneflyt vedrørende erstatningen af vores ødelagte sofa

Meget tilfreds med stjerneflyt

Vi brugte stjerneflyt for 1 år siden til nedpakning og flytning fra 150 kvm hus fra århus til odense. Nu flytter vi tilbage igen og skal helt bruge stjerneflyt igen.
Vi oplevede Allan som samvittighedsfuld og flink. De ankom kl 6 om morgenen som planlagt og alt blev pakket forsvarligt ned og kørt til Odense og de forlod os ikke før møblerne stod på plads.

De dukkede ikke op!

Vi havde lavet en aftale med firmaet via Servicebyen.dk, hvor de udelukkende havde fået gode anmeldelser. Første aftale var booket telefonisk til fredag den 1.3. kl 9.00. Onsdag eftermiddag ville jeg lige sikre mig at aftalen var på plads, men da jeg ringede fik jeg en anden i røret og intet stod i kalenderen. De havde en anden flytning om formiddagen og kunne først flytte for mig om eftermiddagen mellem 16 og 17. Lidt over kl 17 blev jeg ringet op af Allan, der beklagede at de blev ret meget forsinkede, idet de havde en flytning, der var meget større end booket. De kunne først være hos mig omkring kl 21, og det var for sent, idet lageret hvor mine ting stod opbevaret lukker kl 22. Han synes også selv at det blev for sent, idet de havde været igang siden kl 6. om morgenen. Jeg bad om at få flyttet lørdag i stedet, men det ville iflg Allan blive alt for dyrt i diesel at køre fra Ålborg til Hadsten, da de ikke havde andet at køre efter. Så jeg kunne få flyttet søndag eftermiddag engang, de havde nemlig alligevel en flytning i Århus. Jeg sendte en mail fredag aften og bad indtrængende om flytning lørdag, det var jo heller ikke mit problem at de havde en ekstra udgift på diesel - jeg foreslog at de kunne lægge den udgift på kunden, der var årsag til forsinkelsen fredag. I formiddag skrev jeg så en sms til firmaet og bad dem igen om at flytte i dag. Bagefter søgte jeg firmaet her på TrustPilot og blev noget nervøs, da jeg læste de dårlige anmeldelser. Der var en del forklaringer her, der mindede meget om dem jeg havde fået af Allan. Men han ringede lidt senere og sagde at de godt kunne flytte for mig i dag alligevel. Han forklarede noget om en bil der var brudt sammen og stod i Hobro, og at de derfor kun kom 2 mand (aftalen var 3), fordi det var en lille bil, hvor der kun kunne sidde 2. Han kunne ikke sige noget nærmere tidspunkt, bare engang i eftermiddag og han ville ringe i god tid inden. Efter samtalen var jeg ærlig talt i tvivl om firmaet overhovedet ville dukke op, så jeg lavede en ny aftale med et af de andre firmaer, der havde givet mig tilbud på Servicebyen.dk. Jeg skrev til Stjerneflyt: "Jeg har fundet et andet flyttefirma, så I behøver ikke komme!" Stjerneflyt svarede:"Havde vi heller ik tænkt os" ......

KANON FIRMA!

Hurtig og effektiv flytning.
Aftalen blev lavet med kort varsel, ingen problem for Stjerneflyt.
Høflige og hjælpsomme flyttemænd med smil, humor og godt humør.
KANON SERVICE go fair pris!
Jeg har allerede bestilt dem 2. gang til at hente en vare i Århus og køre til mit hjem.
Jeg vil klart bruge stjerneflyt i fremtiden!!

Ejeren/kontoret er uforskammet og upålidelig! ALDRIG igen!

Sjældent har jeg talt med så venligt et menneske. Allan ved Stjerneflyt. Nordjyde, sød og rar. Der var ikke grænser for, hvad der kunne lade sig gøre. Hold da op, tænkte jeg. Sikken en service. Men det skulle vise sig at være mere end løgn - på grænsen til det psykopatiske. Og lad mig lige sige, at jeg er sikker på, at Stjerneflyt er en glimrende biks, hvis alt går, som det skal. Men sådan kan man bare ikke drive virksomhed.

De skulle flytte et Boxit-rum fra Aarhus til en lejlighed i København - og tage indbo i denne lejlighed med retur til Aarhus. Vi havde oplyst antal kubikmeter på rummet i Boxit i Aarhus i en mail. Beskeden var, at vi skulle stå ved Boxit klokken 6 fredag morgen og låse op. Der kom dog ingen. Først klokken ved 11-12 tiden dukkede de op. Her lavede Allans makker (Daniel, vist nok?) - husker ikke navnet - en scene af kaliber, for han sagde, at der var mere, end vi havde oplyst. Hov, jamen: et antal kubikmeter er vel et antal kubikmeter og jeg har det lige her på mailen. Og rummet hos Boxit har præcis det antal kubikmeter. Om det så er fordelt på sofa eller gryder er vel ét fedt. Manden nægtede simpelthen at køre til København, før vi ville betale 500 kroner mere. Det kunne vi jo så blive nødt til. Så viste det sig, at bilen pludselig var gået i stykker - derfor blev de adskillige timer forsinket.
Jeg stod i Aarhus og kunne efterhånden godt se, at mit indbo retur fra København ville blve adskillige timer forsinket. Men ingen gav mig besked. Jeg ringede derfor til Allan, som sagde: "Nu gider jeg ikke høre mere om den skide bil - du må ringe til Daniel (mener jeg, han hed. Og det er ham, der er Allans makker)". Og det sjove var, at JEG endnu ikke havde snakket med nogen om den bil, som åbenbart var gået i stykker. Men Allans evne til at drive virksomhed og kundepleje er åbenbart ikke eksisterende, siden jeg fik sådan en besked. Jeg rystede på hovedet og forstod meget lidt. Jeg ringede til Daniel, som var ret så vred (også!). Her fik jeg et svar, at de nok ville ramme Aarhus mellem 2 og 5 om natten. Jamen... jamen... I skulle jo være her mellem 20 og 22. Jeg afviste denne sene levering, da vi havde børn, der lå og sov og det ville blive for sindssygt at gøre dette midt om natten til fjerde sal og vække naboer osv. Jeg ringede igen til Allan og klagede min nød. Så tændte han fuldstændig af, råbte og skreg og smækkede røret på. Vi begyndte nærmest at grine - det hele var tragi-komisk. Og jeg har aldrig - ALDRIG - oplevet nogen drive virksomhed på den måde.Vi fik dog vores indbo - midt om natten. Af de sødeste flyttefolk i verden, som jeg havde mødt dagen inden i København også. Jeg kan kun gisne om, hvilke arbejdsforhold, de lever under. Men de gjorde alt, hvad de kunne. Jeg talte med dem flere gange undervejs, og det var med sikkerhed ikke deres skyld. Så når jeg læser fra andre, at nogle af Stjerneflyts flyttefolk er skadet, kan jeg kun håbe på, at det også er løgn, men i stedet er et dække for, at folk siger op, fordi de ikke vil arbejde under de vilkår. Det må være forfærdeligt at møde vrede kunder - og to af de folk, der flyttede for os, havde på det tidspunkt arbejdet 20 timer! Så kære Allan, Daniel (og hvad I nu eller hedder - der er sjovt nok en del CVR-numre og adresser på jer): stram op!

Perfekt flytning!

Vi benyttede os af Stjerneflyt i uge 47 2012 i forbindelse med en flytning i Aalborg.

Stjerneflyt stillede op med tre mænd og ankom til tiden. Lejligheden vi flyttede fra blev hurtigt gennemgået og så blev der ellers slæbt kasser og senere andet inventar ned fra 3. sal.
Gutterne knoklede og var super serviceminded.
Alt ankom til det hus vi flyttede til uden problemer, ridser eller skrammer.

Vi vil ikke tøve et sekund med at bruge dem igen og Stjerneflyt har vores varmeste anbefalinger!

Mvh.
Karen & Martin

Super flytning

Jeg har brugt Stjerneflyt for ca.en uge siden og det gik fremragende. Havde hyret to flyttemænd og de ankom til tiden. Efter et hurtigt overblik, gik de i gang med at pakke bilen, kørte med det første læs, kom tilbage og fyldte hurtigt bilen med det sidste læs.
Begge flyttemænd var kvikke og yderst behagelige.
Efter at have tømt kasserne, har jeg intet fundet der er gået i stykker, eller ridset (de brugte mange tæpper),
Vil ikke et sekund tøve med at bruge dem igen, hvis jeg igen får brug for et flyttefirma. Kan varmt anbefales.

Kan virkelig ikke anbefales

Der var meget venlige og rare flyttemænd på selve flyttedagen - lørdag. De kom i to biler, men den ene var væsentlig mindre (12 i stedet for 20m3), så der var ikke plads til al vores indbo. Det resterende måtte bæres i købers kælderrum og skulle afhentes søndag ved 14-tiden, hvor vi måtte alliere os med en ven, som skulle komme og lukke dem ind. Søndag morgen blev til søndag kl 2120 pga skadet flyttemand.
Vi talte i telefon flere gange både med den flyttemand som stod for vores flytning, men også med kontoret. Vores indbo kunne nu ankomme til jylland kl. 0200, mandag nat, hvor vi dog blot kunne lægge pengene til dem i carporten, så skulle de nok læsse af - det ville vi dog ikke acceptere, så aftalen blev, at indboet skulle leveres mandag eftermiddag, hvor flyttefirmaet nu vílle have pengene for flytningen før de leverede det resterende indbo - også selvom vi havde en skriftlig aftale om at betaling faldt kontant efter levering og placering af al indbo.
Det ville vi ikke umiddelbart acceptere, så Stjerneflyt kørte med vores indbo igen. Vi ringede til politiet, men eftersom sådan en sag er civil, kunne de ikke umiddelbart hjælpe. Desværre var der noget i det sidste læs indbo, som vi meget gerne ville have igen, så vi måtte se os nødsagte til at ringe til firmaet igen for at få dem til at komme med vores ting. Vi måtte så betale før de aflæssede vores indbo. Hele forløbet med vores flytning var ok, lige indtil vores indbo ikke kunne være i deres biler og firmaet opførte sig som om det var vores skyld.
Hvis de var kommet i de to biler, som vi havde på skrift, at de ville, så ville vores flytning have været helt fin. Men dette firma er åbenbart kun rart at have med at gøre, når alt går efter deres hoved og der ikke opstår problemer (som de vel at mærke selv er ude om). Helt klart ingen anbefaling herfra.
PS vi mangler stadig noget af vores indbo, som aldrig ankom og noget gik i stykker (som firmaet påstår vi selv har ødelagt), men vi kan ikke magte at tale med firmaet igen om disse ting, da det ikke er særligt rart at tale i telefon med folk, som lægger på midt i en samtale.
Ingen stjerne til Stjerneflyt herfra!

Kan IKKE anbefales

Aftalte med firmaet søndag formiddag at de skulle hente 2 sofaer på Amager og køre dem til Frederiksberg. Klokken var på det tidspunkt ca 11 og jeg blev allerde her gjort opmærksom på at de havde en skadet mand, så det var svært at give et tidspunkt. Men efter kl 15 og hvis de var meget uheldige, kunne det blive omkring kl 18. Fair nok! Jeg var bare nød til at sige et eller andet til damen jeg havde købt sofaerne af, så hun også kunne være hjemme. Klokken 19.30 ringer jeg og spørger til leveringen. Joh, de var kede af det, men det blev nok først kl 22.30. IKKE fair - især heller ikke overfor damen på Amager. Kl. 22.15 bærer vi vores sofaer ned fra 3. sal til storskrald. Da vi kommer op igen ringer Stjerneflyt og meddeler at de nok ikke kan nå det alligevel. Men flyttemanden ville lige ringe til kontoret igen, for at høre om det så kunne blive ved midnat. De ringer ikke tilbage. Så kl 23 ringer jeg og får så af vide at det ikke kan blive idag!!
INGEN STJERNER TIL STJERNEFLYT!

Kanongod service

Jeg kan kun varmt anbefale Stjerneflyt. Billige priser, søde og høflige unge mennesker, der hentede min nye sofa i butik, og tog den gamle med.

Ked af at læse, at den forrige har haft dårlige erfaringer.

Men jeg ved bare, at jeg vil bruge dem igen til enhver tid, da jeg fik en god service og en god pris.

Stjerneflyt kan IKKE anbefales!

Puha... Ved ikke helt hvor jeg skal begynde. Men dagen startede udemærket, de var der kl. 9.45 som var tidligere end aftalt, dette er det eneste positive jeg kan fortælle. Dette var meget godt, så kunne vi da komme tidligt igang med at pakke ud i den anden ende. Dog viste det sig at være langt fra sandheden, alt herfra gik nogenlunde galt. Ingen havde styr på noget, flyttemændende vidste ikke hvad de skulle i hvilken rækkefølge simpelthen fordi deres chef ikke havde fortalte dem hvad de skulle. Vi skulle flytte fra indre KBH til Grenaa. Vi havde vores ting kl. 01.00 om natten i Grenaa. De mødte op med en flyttemand mindre end aftalt og hele processen var horribel. Dette er bestemt ikke en kritik af de to brave flyttemænd der udførte opgaven, men en stor røffel til firmaet bag. Jeg vil i mit liv aldrig anbefale Stjerneflyt til nogen af mine bekendte. En rigtigt dårlig oplevelse.

Ydermere har vi skrevet præcist det samme som anmeldelse på "servicebyen.dk", og der har ejeren meget u-høfligt besvaret at det hele var vores skyld. Ejeren springer uden om alle problemerne, med anklager om fejl fra vores side.

Selvom stjerneflyt er billige, er det bestemt ikke pengene værd :)

Søde folk,

Vi har næsten lige fået flyttet vores indbo fra Aalborg til Taastrup, og vi er stort set tilfredse. Flyttemændene er søde og rare og passede (stort set) på vores ting - men der var alligevel nogle småting, som ikke var helt i orden.
1) Vi havde bestilt 3 flyttemænd, men i Taastrup var der kun 2 (dog var der 4 ved Boxit i Aalborg, hvor vi havde vores ting opmagasineret). Det havde været bedre omvendt eller tre flyttemænd i begge ender, som aftalt.
2) Vi fik en masse store ridser i vores fine sofabord, hvilket jeg er ret ked af fordi det ikke kan erstattes. Desuden har været besværligt at få penge tilbage for bordet - det lykkedes dog til sidst at få 300 kr....
3) Flyttemændene var ikke særligt punktlige ved ankomsten i Taastrup, men ringede trods alt og fortalte, at de blev forsinket - her 2 timer. Dog var de spot on i Aalborg.

Jeg er ikke helt sikker på, om jeg vil anbefale dem - men i forhold til prisen, som var super god, er det ok. Man skal dog som kunde ikke være for øm over sine ting.

Super flyttefirma med kanon service og pris

Har lige fået flyttet et styk møbel fra Skagen til Vallensbæk ved København. Det gik super godt, god pris, super info, da vi ikke var let let at få til at passe i Skagen. Men dette fik de også klaret perfekt. Super service og flinke folk

Is Stjerneflyt your company?

StjerneFlyt er dit professionelle flyttefirma i Aalborg og Aarhus. Vi kan tilbyde vores service til konkurrencedygtige priser. Du er altid velkommen til at kontakte os for et uforpligtende tilbud. Vi glæder os til at høre fra dig.

Visit Stjerneflyt