Stjerneflyt reviewed by

Stjerneflyt kan IKKE anbefales!

Puha... Ved ikke helt hvor jeg skal begynde. Men dagen startede udemærket, de var der kl. 9.45 som var tidligere end aftalt, dette er det eneste positive jeg kan fortælle. Dette var meget godt, så kunne vi da komme tidligt igang med at pakke ud i den anden ende. Dog viste det sig at være langt fra sandheden, alt herfra gik nogenlunde galt. Ingen havde styr på noget, flyttemændende vidste ikke hvad de skulle i hvilken rækkefølge simpelthen fordi deres chef ikke havde fortalte dem hvad de skulle. Vi skulle flytte fra indre KBH til Grenaa. Vi havde vores ting kl. 01.00 om natten i Grenaa. De mødte op med en flyttemand mindre end aftalt og hele processen var horribel. Dette er bestemt ikke en kritik af de to brave flyttemænd der udførte opgaven, men en stor røffel til firmaet bag. Jeg vil i mit liv aldrig anbefale Stjerneflyt til nogen af mine bekendte. En rigtigt dårlig oplevelse.

Ydermere har vi skrevet præcist det samme som anmeldelse på "servicebyen.dk", og der har ejeren meget u-høfligt besvaret at det hele var vores skyld. Ejeren springer uden om alle problemerne, med anklager om fejl fra vores side.

Selvom stjerneflyt er billige, er det bestemt ikke pengene værd :)