Acer Euro reviews

Acer Euro reviews

Acceptable
5.4

ACER has the most embarrasing repair services...

Quick review: if your product is broken, prepare for enormous trouble getting it repaired. Even if you're willing to pay. Even if you pay, this doesn't mean it will get fixed. Extremely bad communciation from this company.

Jan 2010: Laptop with a broken screen. Only glass is broken, but everything still working. Got in touch with repair services at ACER.

Mar 2010: Got a quote for repairing after sending the laptop. Price OK for me. I paid the quote.

40 (!) days later: No feedback what-so-ever from ACER.

July 2010 - more as 6 months (!) after initial contact - I get a credit note and my (still broken) ACER laptop is sent back.

I will never ever ever buy an ACER laptop again.

In case anybody of ACER support is reading this: 4453991G is the case number.

foute info op acer store website, fout ontvangen product wordt niet opgehaald

Op de website va de acer store staat een wd 600 hd als inbouwgeschikt voor de 7738G laptop, men stuurt een hitachi hd die een andere aansluiting heeft en dus niet past. Na lang zeuren en opsturen van foto's van fout geleverd product het verzoek of ik zelf aangetekend wil opsturen naar acer voor eventuele omruiling of restitutie. Allemaal leuk en stom, maar moet ik gaan betalen voor hun fout? Ik zie nog niet de verzendkosten terugbetaald gaan worden. Verder een tergend langzame reply op zowel telefoon als email verzoeken en uitleg wat er fout is...oh en wel eerst de vriendelijke telefoniste van de helpdesk die keurig zoals het zou moeten haar excuses aanbiedt voor de fout en beloofd het product te laten ophalen...maar dat is blijkbaar niet de baas zijn bedoeling. Nee laat de klant maar kosten maken voor onze fouten.

Teus Reijmerink

Is Acer Euro your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?