Origin reviewed by

Brovst, DK

Dybt dybt dybt til grin

Deres system er uendeligt elendigt.

Nogle få punkter jeg har oplevet inden for meget kort tid.

Næsten umuligt at gennemføre betaling.

Dybt latterligt man skal ind på en hjemmeside for at launche et spil.

Og helt til grin den kommer og vil fortælle mig jeg har en gammel grafikkort driver. Men den fatter ikke der er blevet lagt en cracked software på mit p45 chipset således jeg kan SLI, og der får jeg optimal performance med en ældre driver!

Og alle funktioner er noget bras.

Ville ØNSKE jeg kunne få mine penge tilbage for BF3, men det kan man vidst ikke. Steam er SÅ meget bedre, det her system er laaangt værre end jeg havde frygtet.

Jeg er Battlefield Entusiast, og det er først igår jeg købte BF3, og det var i protest over det ikke udkom på Steam, men kunne ikke vente længere med at få spillet. Så blev nødt til at købe over Origin, men det er så ufatteligt belortet. Jeg køber ALDRIG, ALDRIG, ALDRIG noget over Origin igen. Syntes det er utroligt noget så elendigt findes i vores tid? Helt absurd.

Desuden vil spillet ikke lade mig bruge min SLI Patch som virker i alle andre spil, men dette er formentligt ikke Origins skyld.

Men håber de fatter at Steam er vejen frem hvis de vil have glade kunder og laangt flere kunder, der er så mange der køber impuls køb på Steam, imodsætning til Origin hvor man kun køber hvis man virkeligt ikke har andre muligheder.
Jens Jensen found this review useful