Playstation reviews

Playstation reviews

5.8

Katastrophale Nutzungsbedingungen

Du hast bei der Firma Playstation kein Recht deine Meinung frei zu Äußern sonst iwrst du direkt für Tage, Wochen oder für immer gesperrt.

Okay aber..

Der Store funktioniert echt super und lädt schnell.
Das Menu ist ein bisschen verwirrend aber man gewöhnt sich da recht schnell daran. Noch ein Tipp wenn man sparen möchte solle man sich in Stores aus "anderen" Ländern mal umschauen;)

der neue ps4 playstation store ist ... ok

natürlich muss der store noch voller werden. neue konsole heisst immer wenig spiele. die navigation deckt sich inzwischen ziemlich genau mit dem ps3 store, was eine gute sache ist, weil man sich sofort zu recht findet. wer hier öfter einkaufen möchte, sollte über ein playstation plus abo nachdenken, dass einem viele kleinere und grösserer spiele beschert. die downloadzeiten sind ankzeptabel.

Bien

Le réseau PSN est vraiment bien, mais je trouve que les jeux sont quand même relativement chers. Les démos et autres évènements en ligne restent quand même toujours très intéressants !

alt for dårligt

Alt for store problemer med validering af kreditkort og køb i storen, ender med at man skal ned og købe i butikken

Måske også mere sikkert da de jo deler ud af ens personlige oplysninger til hackere

Pros and cons of ps3 and psn:

Pros: Psn is free
PS3 is a great multimedia machine
A lot of good exclusives
PS Move
Cons: Overpriced games
Trolls online
No more linux
No control over your product

Hva sker der for prisen?

Har en PS3 som jeg egentlig er ganske godt tilfreds med. Men engang imellem kan man jo godt få lyst til at købe et nyt spil. Så hopper man på Playstation Store som egentlig også fungere rigtig fint. Og så ser man prisen på f.eks Fifa 12: 600 kr. Virker da som det rene vanvid at tage den vejledende udsalgspris og så lige ligge 50-65 % oveni. I burde da tilskynde folk at købe spil på jeres side. Så i stedet for at drive rov på de mange millioner kunder som har investeret i jeres maskine bør i måske belønne de personer i stedet. Kan jo ikke passe i ikke kan konkurrere på prisen.

Pengegrisk useriøs virksomhed som så mange andre.

playse is und bleibt dat beste

hab beim kumpel schon xbox und wii ausprobiert aber meine playse ist und bleibt dat beste. ist einfach so. die qualität der spiele ist einfach um welten Besser wie bei den anderen herstellern. seid ich meine erste playse damals bekommen hab haben wir immer gemeinsame männerabende mit dem ding verbracht. dabei sind spiele wie resistance, metal gear und call of duty einfach der hammer und gar kein vergleich mit dem kinderkram von der wii oder der mäßigen grafik von na xbox. xbox kann vielleicht noch mithalten aber ick bleib meiner playse treu!

5 sterne!

Verdensklasse trods hacking !

Vi er helt klart tilhænger af playstation og syntes deres spil, og materiale i det hele taget er gennemarbejdet og meget brugervenligt.

Og til trods for at de blev hacket så støtter vi selvfølgelig op.

10-10

har altid været glad for min PS3, fantastiske spil med gratis online , hvad kan man ønske sig mere :)

5 stars

really good psn and console

Fantastisk

Aldrig haft nogle problemer med dem overhovedet :D

Tyver in dagslys

Jeg kobte en exclusiv PS3 spil i region 2 (PAL) og Sony har delt op EU i tre zoner. UK, Norden og resten + mellem osten og Australia i sted for en zone eller en EU market. De betyder ad jeg kan ikke fa den Downloadable content som folger med spillet fordi der var kobt pa Amazon.co.uk og jeg bor i Danmark. Sa nar jeg kobte den DLC i "danske" PSN butikken som PSN i UK ejer, virker den ikke med spillet. PSN siger ad de vil ikke giv mig pengene til ad kobe andre varer i sted. Nu star jeg og har kobt den DLC to gange men har igenting i handene. Jeg ser de penge ikke igen. Jeg kani virkligheden siger tak for igenting og mener det.

Ikke tilfreds

vær gang jeg skal på ps3 home så skriver den at min kode er forkert også skal jeg lave en ny kode og når det er lavet så er den igen forkert så det her er da godt nok like noget værre møg.-

Thomas Jakobsen

Det fungere fandme godt og det bliver 5 stjerner til jer.
Kan klart anbefales.

Is Playstation your company?

Playstation Details

PlayStation country selector - choose your country and language to explore PlayStation in your region

Visit Playstation