Stuff4Bikes.dk reviews

9.2

Troværdig internet butik.

Hurtig levering, god kvalitet

Som det skal være!

Der var ingen problemer overhovedet, leveringstiden osv. var som lovet!
Du kan roligt handle med Stuff4bikes.dk !! :)

super handel

kan varmt anbefale stuff for bikes

hurtig levering

Super hurtig levering af de korrekte bestilte varer. Intet at kritisere her. Kan anbefales.

Perfekt!!

Bestilte min nye hjelm kl. 17.00
Kl. 17,28 fik jeg en mail med, at pakken var afsendt og dagen efter modtog jeg den.

Det var også et super godt tilbud de havde. Da jeg kun skulle giv 429 kr. for min Xtreme hjelm, som jeg ellers kun kunne finde til 500-600 kr, på alle andre hjemmesider + der var fri fragt.

Hurtig og nem handel

Det hele gik nemt og hurtigt lige fra at finde de ønskede varer til at have fået dem få dage efter.

Perfekt service hurtig levering

Jakken havde de ikke hjemme men kom lynhurtigt

100% super kunde service

Nemt hurtig og super

HURTIG LEVERING

Korrekt ekspedition og hurtig levering, hva' mer kan man ønske sig

Super nemt, hurtigt at handle her, vare sendes med det samme og vupti så er de levet på arbejdspladsen, gode vare, kommer helt bestemt igen.

Troværdig

Jeg fik en god personlig vejledning ved opringning til kundeservice og varerne kom hurtigt som bekræftet.

Manglende tilbagemeldelse på henvendelser

Hej
Jeg handle for første gang hos Stuff4bikes i sidste uge. Varene kom med 2 dages leveringstid, hvilket var super god servide...-MEN så lavede jeg bestilling nummer to, og der gik det hele i stå. Jeg ved endnu ikke om jeg modtager den bestilte vare, som jeg har gjort opmærksom på skal bruges i kommende uge. Hører jeg ikke fra dem inden imorgen må jeg købe hos en anden forhandler. Jeg har henvendt mig via deres spørgeskema på hjemmesiden, samt sendt en alm. mail til dem. Dog uden at høre noget som helst.
Lidt ærleligt syntes jeg, da min bestilling passer med det første jeg havde bestilt... Så øv herfra Sønderborg.
Mange hilsner
Jeanett Wacker
stuff4bikes.dk

Reply from stuff4bikes.dk

Hej Jeanett

Beklager du ikke har fået svar på dine mail´s, vi har i sidste uge desværre haft en del mail problemer, og har derfor ikke modtaget alle mail´s.

Vedr. din bestilling fremgår det af siden, at det bestilte produkt desværre ikke er en lagervare og den forventet leveringstid derfor er 1-5 hverdage.

Vi beklager selvfølgelig at vi ikke har svaret på dine henvendelser, dette er MEGET imod den kundeservice vi normalt forsøger at yde, som du også oplevede ved din første handel.

Jeg´kan se din pakke desværre først er sendt d.31/1 og som jeg kan forstå på din anmeldelse er dette forsent, dette beklager vi meget!

Du er meget velkommen til at kontakte os og få fremsendt en returlabel så du kan sende pakken tilbage til os hvis du ikke ønsker at beholde den. Du kan også afvise forsendelsen, når posten forsøger at afleverer denne på mandag, så slipper du for en tur på posthuset.

Vi beklager utroligt meget, og du er meget velkommen til at kontakte os hvis der er spørgsmål vedr. dette på telefon 2980 1862.

Stuff4Bikes.dk

Okay, sådan da.

Fik min vare, som svarede til det der var beskrevet på hjemmesiden. Måske ikke den hurtigste ekspedition, når det kun var en kuvertforsendelse. Iøvrigt en dyr omgang i porto 60 kr for en lillie kuvert, indeholdende et par lette cykelshorts.
stuff4bikes.dk

Reply from stuff4bikes.dk

Hej Hanne

Tak for din anmeldelse.

Dine bukser blev sendt i en kuvert, men som en pakke med Track & Trace nummer, forsikring osv.derfor er prisen 60 kr. som det også fremgår på siden.

Håber du bliver glad for dine cykelbukser.

Stuff4Bikes.dk

Bestilte om aftenen og allerede tidligt dagen efter fik jeg besked på at mine varer var afsendt

Levering som aftalt

Levering som aftalt. God pris og hurtig levering

God og hurtig levering.

God og hurtig levering. Prisniveau fornuftigt.

Perfekt service:)

Kan varmt anbefales. Har en meget flink og rar betjening og er meget hjælpsomme ved henvendelse til dem:):) - er bestemt IKKE sidste gang jeg bruger Stuff4Bikes:):):)

Super service :-)

Ringede til butikken da de åbnede 2 gange uden de tog den, ville så lige vente 10 min for jeg ringede tredje gang, men det nåede jeg aldrig for butikken ringede selv tilbage efter 5 :-) de havde det jeg skulle bruge og kunne sende det samme dag så jeg kunne nå at have det inden jul. Bestilte og betalte med det samme på deres hjemmeside og 20 min senere fik jeg en mail om at det var pakket og klar til afsendels. Modtog varen som lovet d. 23/12, så det kunne ikke være bedre.
Ikke sidste gang jeg handler, rigtig god service og prisen var også bedre end de andres :-)

En god oplevelse, hurtigere levering end lovet.

Bestilte min vare kl ca 02 om morgenen Fredag og fik varen leveret Lørdag kl ca 11 om formidagen. Det kan man da sige er hurtig levering. Samtidig var varen til en god pris. Alt i alt en god oplevelse. Apsolut et godt sted at handle.

God betjening

Dehar fint udbud til gode priser, og forsendelsen gik fint.

stuff4bikes.dk Support

Om virksomheden

Stuff4Bikes.dk tilbyder salg af kvalitets cykeltøj, cykeltilbehør og energiprodukter i vores webshop. Vi stiller stor ære i at kunder altid oplever en god og professionel betjening, både her på webshoppen, men også ved telefonisk betjening. Vores målsætning for denne shop er: God service, levering til tiden samt kvalitetsprodukter vi kan stå 100% inde for til fornuftige priser.

Visit Stuff4Bikes.dk

We live here: Majsmarken 14