sunglassesshop.dk reviews

sunglassesshop.dk reviews

9.1

Ingen slinger i valsen - kundeservice er fantastisk!

Jeg bestilte et par Maui Jim solbriller fredag eftermiddag. Allerede fredag en time senere, fik jeg en sød mail fra kundeservice, Christina, at jeg var kommet til at bestille samme vare to gange, om det var en fejl, eller om jeg skulle have identisk vare på to ordrenumre. Dette var naturligvis en fejl fra min side, og jeg skrev straks tilbage, at dette var en fejl, og at jeg kun skulle have den ene bestilling. Christina skrev tilbage, at hun havde slette den ene ordre, og at jeg måtte have en dejlig Påske! Da varerne bliver sendt fra England, regnede jeg med, at der som minimum ville gå 14 dage, da vi jo allerede var rendt ind i Påskedagene, meeeen, allerede onsdag formiddag ankom solbrillerne, de var meget omhyggeligt indpakket og super fede!

Perfekt!

Jeg bestilte mine Ray Ban solbriller tirsdag og de blev allerede leveret fredag. Super god kundeservice, der besvarede alle de spørgsmål jeg havde omkring købet, og var nem at få fat på! Solbrillerne er i top, og så sparede jeg endda en del ved at købe dem her.
Anbefaler helt klart denne hjemmeside til andre, der vil købe kvalitetsbriller lidt billigere:-)

God pris, god hjemmeside og hurtig levering. Alt er i top :-)

Kommer til tiden og er billige med gode rabatter :-) perfekt administration !

Nemt og hurtigt

Hjemmesiden er nem at finde rundt i og bestillingen kan godt drille lidt, men så er personalet gode til at hjælpe. Det er også let at track and trace sin pakke - idet hele en behagelig oplevelse og nu et par fede solbriller rigere...!!

Lave priser og hurtig levering

Billigere solbriller end andre steder jeg har kigget , og så var leveringstiden kort! Desuden en rigtig fin velkomst "gave" med en rabatkode på 10% på det første køb. Absolut ingen klager!

Speedy service, men...........

Bestilte solbriller som skulle sendes til en nevø som en fødselsdagsgave. Fik hurtigt besked at solbrillerne var udsolgt og at jeg kunne vente de omkring 4 uger indtil de var på lager igen eller ændre min ordre til en anden solbrille. Jeg bestemte mig for at ændre til en anden model som var på lager så de kunne nå frem til fødselsdagen. Fik hurtigt besked på at solbrillerne var afsendt. Men ups ups - solbrillerne blev sendt til faktureringsadressen og ikke leveringsadressen. Skulle derfor selv ordne og betale for forsendelsen til min nevø - og pakken blev derved yderligere forsinket. Skrev til sunglasshop som blot beklagede at det var sket, forklarede lidt om hvorfor og hvordan deres system er sat op - hvilket set fra min side bare var en dårlig undskyldning for at den som ændrede min ordre ikke lige fik tjekket at faktureringsadresse og leveringsadresse stadig er det samme + hvilket jeg faktisk mener ville være det mest vigtige at tjekke!!!. Et tilbud om refundering af portoen som jeg nu selv skulle betalte ville have været på sin plads.

Reply from Sunglasses Shop Danmark

Hej Grethe

Tak for din anmeldelse. Jeg beklager endnu engang meget, at pakken blev sendt til den forkerte adresse. Det skyldtes som sagt, at systemet automatisk kopierer faktureringsadressen. Det skulle vi selvfølgelig have dobbelttjekket. Men pga. travlhed smuttede den alligevel igennem. Det er jeg virkelig ked. Det var en menneskelig fejl, som forhåbentligt ikke sker igen.

Jeg var dog ikke klar over, at du havde udgifter i forbindelse med fejlen. Det fremgik ikke af din mail. Vi vil selvfølgelig tilbyde at refundere fragten. Hvis du skriver eller ringer til os, så ordner vi det for dig.

Christina

Super hurtig levering, og gode produkter!

De havde stort set alle forskellige sol briller, og til en rigtig god pris.
Modtog efter få dage

EMINENT SERVICE

Fik hvad jeg ville - til den bedste pris - sindssyg hurtig levering. Og fantastisk service da jeg havde spørgsmål og rettelser. Kanon oplevelse. Skal gentages ved lejlighed

Super leveringstid

Er meget tilfreds med mit købt. Billig og nemt!

A++++

God service og godt produkt... hurtig forsendelse :)

HURTIG LEVERING

Hurtig levering af originale briller. Dog koster det 190 kr. at sende dem retur hvis brillerne ikke passer!!!

En masse fej. Men de blev rettet

masse fejl med bestilingen, men de er nu blevet rettet. I må undskylde den dårlige votering før. Jeg var en del frustreret over at jeres fejl med reklamationen, men i fik det løst godt.

Reply from Sunglasses Shop Danmark

Hej Rasmus

Tak for din anmeldelse. Vi sætter stor pris på den nye reviderede anmeldelse. Er glad for, at vi kunne rette lidt op på det dårlige indtryk, du havde fået af os. Vi er stadig meget kede af fejlen. Den er heldigvis blevet rettet nu. Og er glad for, at du er tilfreds med løsningen.

Jeg håber, at du er blevet glad for dine nye solbriller. Forhåbentligt giver sommeren rig lejlighed til at bruge dem!

Christina

Professionel side og fragt

Stor udvalg af solbriller, professionelt opbygget side og nem bestilling. Fik var fragtfri på 3 dage flot:)

6 Stjerner

Overskuelig hjemmeside, nem bestilling og hurtig levering.

Nem og overskuelig hjemmeside, stort udvalg, hurtig fremme til trods for, at det er sendt fra UK.

Overskuelig hjemmeside, hurtig levering og fantastisk kundeservice.

Jeg bestilte en vare til min søster i gave og fik mine 10% for første køb. Varen passede dog ikke, og da jeg ringede til Sunglasses Shop kundeservice fik jeg den bedste hjælp, man kunne ønske sig. Kvinden i telefonen forklarede mig, hvordan vi kunne gøre det - og da jeg spurgte efter en udsolgt vare på hjemmesiden, bestilte hun en særlevering, så jeg kunne få dem hurtigere. Jeg sendte de gamle tilbage, fik også 10% på de nybestilte, og 2 uger efter var de der.
Man kunne godt ønske sig et lidt bredere udvalg i mærker men ellers ville jeg anbefale denne hjemmeside til alle.

Super pålidelig, hurtig levering og fin ikke beskadiget bare. Får stor ros fra mig

Stort udvalg. Gode priser. Levering som lovet.

Kan varmt anbefale sunglasshop.dk. De har stort udvalg og gode søgefunktioner.

Super god service

Ingen problemer overhovedet. Man kunne hele tiden følge med i status, og det var især et plus, at man kunne tracke sin ordre. Fem stjerner herfra.

Tillykke til M Slits, vores Trustpilot-vinder for maj

Én heldig vinder udvælges tilfældigt blandt alle vores anmeldelser hver måned. Du behøver blot at lægge en anmeldelse for at være med i lodtrækningen.

Upartisk rådgivning

Vores ekspertise betyder, at vi kan tilbyde helt neutral rådgivning i alle de mest populære solbrillemærker, og vi kan svare på stort set alle spørgsmål om solbriller. Vi tilbyder også briller med styrke.

Levering og returnering

Vi har gratis levering, og det er nemt at returnere din vare - vi har fuld forståelse for, at tingene ikke altid er helt, som du forventede.

Vi vil gerne høre fra dig

Hvis du har spørgsmål til os, har vi masser af dygtige medarbejdere, som sidder klar til at hjælpe pr. telefon indenfor kontortid. Hvis du sender os en email i dagtimerne, kan du forvente svar indenfor en halv time. Har du har brug for at komme i kontakt med os og telefonen ikke lige er det bedste, så er vores live chat service også en mulighed. Du vil hurtigt komme i kontakt med en medarbejder i kundeservice og få solbrilleekspertise direkte via din computer.

Internationalt Team

Sidst, men ikke mindst, er der vores internationale team. Vi har kontor i England, men som dansker får du selvfølgelig dansk kundeservice. Vi har desuden et helt team af internationale medarbejdere, som taler de største europæiske sprog, og vores hjemmeside er også tilgængelig på de respektive sprog.

Sunglasses Shop

Hvorfor handle hos os? Vi har det største udvalg af alle de bedste designersolbriller, kvalificerede medarbejdere og hurtig og gratis levering til Danmark. Vi bringer dig de seneste nyheder om de største trends og de kendtes solbriller. Vi gør solbrilleshopping nemt og sjovt. Derfor.

Visit sunglassesshop.dk

Kontakt