Superauction reviews

Superauction reviews

8.1

så bliver det ikke bedre

jeg tjekkede ind på superauction da jeg havde fået den anbefalet af nogle venner.. jeg blev noget overrasket over alle de dyre ting man kunne byde på. jeg lov mig kort rive med og vandt nogle budpakker derefter gik det slag i slag, hvor mange steder kan man måske købe en mini ipod for 5.16 øre (inkl bud)?? jeg kan varmt anbefale alle at gå ind og tjekke siden ud hvis børnene mangler fx en wii, nintendo eller et tv der er virkelig mange penge at spare... TAK SUPERAUCTION for fantastisk service lige fra login til varelervering..

superauktion

har vundet rigtig mange ting, istarten var det en rigtig god oplevelse, men efter der er kommet mange til er oplevelsen så som så.
positiv fordi jeg har fået alle de ting jeg har købt til meget få penge

Det fedste sted at købe sine "jule"gaver

Her har jeg scoret fede ting til ingen penge..Jeg har vundet budpakker, kamera, dsi, julepynt, film, ipods, perfume og usb nøgle...
Alt sammen for ganske få kroner. Super service, og varene når altid frem til min postkasse:))))

TAK superauction.dk

Starten på en god jul

hejsa.

Jeg har vundet flere ting inde på www.superauction.dk

Fik først 3 gratis bud bare for at tilmelde mig, derefter 3 ekstra bud ved at indtaste en kampagne kode.
Bød der efter på en bud pakke med 25 ekstra bud i. vandt den efter 3 bud.
siden har jeg både vundet Perfume, Digital Kamera og Nintendo Wii.

jeg må sige jeg har fået fuld valuta for mine penge!!
kan kun anbefale www.superauction.dk

Med venlig Hilsen

Henrik Hangaard

Is Superauction your company?

Superauction Details

Visit Superauction